Omaan -00 mallin Scnikin, joka tullut muuttoautona euroopasta. Varustuksesta puuttuu istuinlämmittimet. Onko jollain tietoa, mitä mahtaisi kustantaa asennuttaa grillit tai onko muuten kokemuksia, kuinka helposti senikin istuinverhoilujen alle pääsee käsiksi? Tänks!
istuinlämmittimet
2
493
Vastaukset
- mja
Epäilen ettei etuistuinten & verhoilun purkaminen sekä vastusten asentaminen ym, suju ihan järjelliseen hintaan. Ainahan voit kysyä jostain autoverhoomosta. Lämmityselementtejä sai ainakin ennenvanhaan irtonaisena (=piuhat muoviverkolle asennettuna) tarvikeliikkeistä. Renault- merkkihuolto kannattaa unohtaa, istuinremontin hinta Renault-osilla ylittäisi varmasti auton tämänhetkisen arvon.
Mieleen tuli kohtalaisen edullinenkin konsti: hommaa irtopäälliset, juttua on ollut tässäkin ryhmässä. Hanki lämmitysverkko ja kursi se jotenkin irtopäällisen alapintaan kiinni. Silloin kun istuinlämppärit eivät vielä olleet vakiokamaa Suomi-autoissa, ostin ns. "lämpöistuimen" . Se oli irtosuoja, jossa oli superlonia päälliskankaan alla. Lämpöistuimen lämmitysvaikutus oli /- nolla, mutta hommasin sen vain tukirakenteeksi sähköiselle lämmitinverkolle, jonka neuloin lämpoistuimen alapintaan kiinni.
En tiedä saako lämmityselementtejä tarvikkeina mistään, mutta siihen aikaan niitä tehtiin jopa Suomessa (Pohka - Pohjolan Kaapeli Oy).- senikkiin
kiitos, saatampa kokeilla tuota tarvikejutskaa. Tiedän et tarvikkeena noita elementtejä saa, eikä taida maksaa ku pari kolme kymppiä kipale. Taitaa olla edukkain ratkaisu tää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339