Olemme miettineet sinne lähtöä heti vuoden vaihteen jälkeen. Lapset ovat 5 ja alle vuoden ikäiset. Millanen paikka tuo Americas on? Onko lapsiystävällinen? Tms.
Miten lasten kanssa koneessa? Emme ole koskaan olleet joten sekin on hiukan epäselvää. Kiitos
Kanarian Americas
2
345
Vastaukset
- pari vuotta sitten
Makuja on monia, mekin aika paljon matkustelleet eri puolilla maailmaa ja sanonmpa vaan että ei ikinä enää americasiin.Hotelleja vieri vieressä, ei oikeestaan mitään muuta koko paikassa. Lanzarotea sen sijaan voin lämpimästi suositella, kaunis viihtyisä ja matalasti rakennettu pieni paikka. Olimme Lanzarotella maaliskuussa ja satuimme paikallisten järjestämään karnevaaliaikaan lomalle. Mahtavia kulkueita ja erilaista ohjelmaa kaikenikäisille. Mutta kannattaa tutustua eri paikkoihin ennen kuin varaa matkan, mutta tätä mieltä minä americasista. Mukavaa reissua teille, mihin nyt sitten päätättekin mennä.
- aurinkoa
Olemme lomailleet lasten kanssa Gran Canarialla Inglesissä, Puerto Ricossa, Melonerasissa sekä Teneriffalla Americasissa. Kaikki ihan ok paikkoja, kun haluaa lämpöä,aurinkoa ja leppoisaa oleilua. Olemme menossa tänäkin vuonna marraskuun alkupuolella Gran Canarialle.
Lapset olivat ensimmäisen reissun aikaan 2- ja 9-vuotiaat. Lento sujui pienemmältäkin mallikkaasti. Päiväunien aika sattui juuri sopivasti lennoille. Riittävästi puuhaa matkaan mukaan, niin luulen, että selviätte lennoista ilman ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059