SISARENI KIUSASI MINUA SUUNNATTOMASTI vuosien ajan (10-15v) tekstiviestein ja tunkeutui kotini ovelle soittelemaan ovikelloa/hakkaamaan ovea/huutelemaan ym. Otti selville missä milloinkin olin. Provosoi minua yhteydenottoon niin, että LOPULTA hiillyin ja annoin mitä tuleman pitää: eli tekstasin sille takaisin kaikkea p..kaa. Hän laati lähestymiskiellon. Tallensi kaikki viestini. Näytti poliisille. Lähestymiskielto tuli voimaan. Minä poistin kaikki hänen viestinsä omasta puhelimesta. (Tyhmä kun olin). Nyt hän jatkaa edelleen kiusaamista soittelemalla minulle, miehelleni ja lapsilleni sekä ystävilleni. Minä EN voi ottaa yhteyttä häneen. Hän voi. Miesystäväänsä minun piti käyttää asioilla kun sisko ei kyenny. Mitä tehdä. Onko tämä oikein???Sisar on järjetön ja saa laillisesti jatkaa kiusaamista. En viitsi hakea lähestymiskieltoa siskolle. Hän muiutenkin on sotkenu kaikki sukulaisuussuhteet valehtelemalla isälllemme kaikkea ja pettämällä siskoani tämän miehen kanssa. Täytyy olla hullu jo tämä lähestymiskieltolaki?!!
LÄHESTYMISKIELTO
5
530
Vastaukset
- Beagle Boy
Jos et viitsi käyttää lain suomia mahdollisuuksia kuten siskosi viitsi, niin miksi sitten valitat.
- kuunteken...
Kuka viitsis lähtee jonnin joutavaa käräjöimään? Kun kaikki omaiset tietää syyllisen?? Haluan olla rauhassa. Sisko hyökkäilee edelleen puh/txt- viestein!!! Hirtti miehensä "leikisati"puuhun ja kaikki naapurit näki. Samoin hänen ex-miehwn lapset. Kuoliaaksi pelästyät sitä touhua. Sisko elää vapaalla jalalla ja tekee lähestymisakoeltoilmoituksia lähes kaikille!"! hullu!! ONKO OIEIN???
- Kaappoo
kuunteken... kirjoitti:
Kuka viitsis lähtee jonnin joutavaa käräjöimään? Kun kaikki omaiset tietää syyllisen?? Haluan olla rauhassa. Sisko hyökkäilee edelleen puh/txt- viestein!!! Hirtti miehensä "leikisati"puuhun ja kaikki naapurit näki. Samoin hänen ex-miehwn lapset. Kuoliaaksi pelästyät sitä touhua. Sisko elää vapaalla jalalla ja tekee lähestymisakoeltoilmoituksia lähes kaikille!"! hullu!! ONKO OIEIN???
sitä lättyyn.
Anna sille selkään ja oikeen turpiin. - busa
kuunnelkaa viisasta...beaglea...
- Korppivaanii
Pitäis olla kansalaisella se mahdollisuus että saisi helposti poistaa joku v..mainen sukulainen suvustaan..Ja kieltää sellaiselta kaikki yhteydenotto- ja oikeudelliset mahdollisuudet saada tietojasi selville..jos haluaa olla erossa jostaki riesasta miksi siitä ei pääse eroon?? jos on hankala sukulainen..Laki sellaiseksi että kansalaisella on oikeus poistaa suvusta kenet vaan haluua..ja se koskee myös perintöä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261673- 991478
Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381264Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731261Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131117- 51974
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189928Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 64856
- 25838