Mistä johtuu että 50 senttisellä on apinan naama?
50:n naama
8
1480
Vastaukset
- koska
Oot kusiPää!!
- 50 sentti
Hänellä on huonot geenit. Ei kaikki voi olla hyvän näkösiä. Toiset on ja toiset ei... Ja sitäpaitsi kauneus on katsojan silmässä. Mutta ei tuo kyllä voi kenenkään mielestä edes kovin normaalin näköinen olla vaikka kuinka yrittäis. Saatanan ruma "mies", ei siitä mihinkään pääse. Olen kyllä kuullut että jotkut pitäisivät hänen "musiikistaan". Hieno homma!
- M.I.C
Olisit jos sinut ammuttaisiin tohjoksi.
Okei geeneistä - spun123
M.I.C kirjoitti:
Olisit jos sinut ammuttaisiin tohjoksi.
Okei geeneistäJos joku ampuisi minua yhdeksän kertaa päähän, ymmärtäisin varmaankin vihjeen ja kuolisin. Ei joka asiassa tarvitse olla niin hankala. Toisten on näköjään kuitenkin pakko. Huoh...
- Niinn
spun123 kirjoitti:
Jos joku ampuisi minua yhdeksän kertaa päähän, ymmärtäisin varmaankin vihjeen ja kuolisin. Ei joka asiassa tarvitse olla niin hankala. Toisten on näköjään kuitenkin pakko. Huoh...
Sitä ei oo ammuttu yheksää kertaa PÄÄHÄN.
- spun123
Niinn kirjoitti:
Sitä ei oo ammuttu yheksää kertaa PÄÄHÄN.
No älä nyt viitti... Tottakai on.
- Heguli2
spun123 kirjoitti:
No älä nyt viitti... Tottakai on.
Siis kumpaan sitä oikein on ammuttu, päähän vai perseeseen? Ei pysty suorilta sanomaan, kun näyttävät molemmat niin samalta.
- ------------------------
Heguli2 kirjoitti:
Siis kumpaan sitä oikein on ammuttu, päähän vai perseeseen? Ei pysty suorilta sanomaan, kun näyttävät molemmat niin samalta.
50 Centtia on ammuttu poskeen (kerran) kylkeen ja käteen yhteensä 6 kertaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969