Lokakuun alkupuolella ollaan lähdössä matkaan, osaatteko suositella mihin kannattaisi mennä? Lämpöä kaivataan ja mahdollisuutta rantalomailuun, mutta muutakin aktiviteettia pitäisi kyllä löytyä eikä jonkinlainen yöelämäkään pahitteeksi olisi! Ei mitään pelkkää bilehelvettiä kuitenkaan... Aika keltanokkia ollaan matkailun suhteen.
Mihin lämpimään lokakuun alussa?!
6
1392
Vastaukset
- näin menee
Turkki. Kreikka. Kypros jne...siitä vain valistee mieluisin.
- viileää
onkohan kylmää tai siis viileää
- sliema
viileää kirjoitti:
Mene Maltalle, se on hieman erilainen paikka kuin muut ´lomasaaret´ ja lokakuussa just mukavan lämmintä.
- ....
viileää kirjoitti:
Kyproksella ei ainakaan ole mitään tekemistä enää lokakuussa, muutama paikallinen vanha mummeli ehkä tulee vastaan rollaattorin kanssa, kreikkaan varsinkin on ehkä vähän myöhäistä lähteä enää.. Elokuun lopulla vähenee sielläkin turismi elistoisin sanoen kaikki palvelut vähenee. En tiedä kreikasta mutta kyproksella menee 90% ravintoloista kiinni tai onkin jo mennyt osittain. Kivoja paikkoja mutta ei tähän aikaan vuodesta, yöt ovat kaiken lisäksi todella viileitä 13 asteisia ja uimavesi viileää...
Ehkä kannattaa mennä ennemmin kanarialle, jossa alkaa vasta turistikausi ja on porukkaa. On tekemistä - kannata suositella
Turkkia ei pidä suositella kenellekään ihmiselle lomakohteeksi.
- Kyprokselle
Larnaca on vähän aikuisempi kohde siellä. Ilmat ovat lämpimämmät siellä kuin Turkissa ja Kreikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059