http://www.promenadi.net/uutinen.php?lngID=84947
Olen kuullut läheltä ettei ketään bändiä kiinnosta tulla Poriin koska yleisöä on vain kourallinen. Seuraavaksi kino?
Keikat loppuvat Porissa!!
16
1957
Vastaukset
- ollut ihan
odotettavissa pitemmän aikaa.
- surullista,että porin ainoa
rock clubi sulkee ovensa.Vaikka aika paskoja bändejä siellä on ollut,esim:turmion kätilöt sun muuta paskaa.Onko yksikään bändi saanut tupaa täyteen?
- on ollut
esim: hanoi rocks veti salin täyteen.Harvemmin siellä on ollut mitään "kovaa sanaa",suurimmaksi osaksi paikallisia pikku bändejä.
- joopa joo
Tässä sulle esimerkkejä bändeistä jotka ovat vetäneet tuvan täyteen clubilla:
Slowgang
Hurmio
Robert Gordon
Heikki Silvennoinen
Osmos Cosmos
Francine
Peer Gûnt
Klamydia
Dr. Feelgood
KarhuClub-iltamat Lavalla Nuoret Vihaiset Miehet vierailijoineen
Merkattu Maa
Magyar Posse
Motoristibileet, lavalla Kingpin, Firewoods sekä Burning Wheels
Ja monta muuta, älä kirjoita paskaa jos et tiedä asoista. - piinlikiarvoitus
joopa joo kirjoitti:
Tässä sulle esimerkkejä bändeistä jotka ovat vetäneet tuvan täyteen clubilla:
Slowgang
Hurmio
Robert Gordon
Heikki Silvennoinen
Osmos Cosmos
Francine
Peer Gûnt
Klamydia
Dr. Feelgood
KarhuClub-iltamat Lavalla Nuoret Vihaiset Miehet vierailijoineen
Merkattu Maa
Magyar Posse
Motoristibileet, lavalla Kingpin, Firewoods sekä Burning Wheels
Ja monta muuta, älä kirjoita paskaa jos et tiedä asoista.silvennoinen on hyvä, samoin peer köntsä.
klamydiakin on good.
francine on paskaa,merkattu maa menee samaan lokeroon.
oli vaan pakko mainita.piip - jeppis
Miten voidaan sanoa, että sulkee ovensa kun esimerkiksi 23.9. siellä esiintyy Turo´s Hevy Gee ?
- luckyluke
joo, pari viikkoo sit siel oli daltons,porukkaa oli n.15 henkilöö. Rumpuja hakkas sentää twist twist erkinharju.
- kari x 3
jos kuppilassa on esim:
paska tuntematon bändi, kukaan ei maksa kymppiä sisäänpääsystä kovin mielellään, jonkun vitosen ymmärrän vielä.siihen narikka päälle ja illan kassasta on puolet menny,pari tuoppia saa vielä.
selitykseksi ei myöskään kelpaa se että heidät tunnetaan jossain vitun mälikkälässä kovinkin hurjana koplana.
paikalla ei ole kuin kolme ihme retkuihin pukeutunutta bändäriä jotka hurraavat drinkit kädessä bändille.
ei siis emäntiä paikalla,ketä kiinnostaa tulla jos ei edes ole naisia paikalla.hommaisivat edes nätin myyjän.- rokki
Kyllä on vitun hyvä arvostella ja neuvoa jälkikäteen. Sopii todella hyvin Porilaiseen paskahousukulttuuriin. Niille tietämättömille idiooteille jotka esittävät typeriä arvailuja Clubin asikasmääristä tiedoksi heitän, että elokuun alussa esiintynyt Maqyar posse rykäisi Clubin äärimmilleen ja osa jengistä jäi vielä nummelle. Clubin kotisivuilta tietämättömät voivat historia kohdasta tsekata kuinka tuntemattomia bändeja silellä on käynyt mm. Alber Lee, Wilko Johnson Band, Robert Gordon, Dr. Feelgood, Juice Leskinen, Remu & The Huricanes, Kaseva, Miljoonasade, Anssi Kela ym, ym.
- ehdotussi
rokki kirjoitti:
Kyllä on vitun hyvä arvostella ja neuvoa jälkikäteen. Sopii todella hyvin Porilaiseen paskahousukulttuuriin. Niille tietämättömille idiooteille jotka esittävät typeriä arvailuja Clubin asikasmääristä tiedoksi heitän, että elokuun alussa esiintynyt Maqyar posse rykäisi Clubin äärimmilleen ja osa jengistä jäi vielä nummelle. Clubin kotisivuilta tietämättömät voivat historia kohdasta tsekata kuinka tuntemattomia bändeja silellä on käynyt mm. Alber Lee, Wilko Johnson Band, Robert Gordon, Dr. Feelgood, Juice Leskinen, Remu & The Huricanes, Kaseva, Miljoonasade, Anssi Kela ym, ym.
kaikki mainitsemasi bändit ovat silkkaa paskaa.
ne saisivat maksaa minulle että viitsisin tulla kuuntelemaan. - rokki
ehdotussi kirjoitti:
kaikki mainitsemasi bändit ovat silkkaa paskaa.
ne saisivat maksaa minulle että viitsisin tulla kuuntelemaan.Musiikkimakuja ja nautintoja on monia. Kuulut ilmeisesti siihen valittajien osioon jolle ei kelpaa mikään, koska et osannut edes kertoa mitä diggaat ? Sinun laisiasi valittajia varten ei mikään bändipaikka voi toimia, ett sillee, mietippä sitä !
- puliveivi2
rokki kirjoitti:
Musiikkimakuja ja nautintoja on monia. Kuulut ilmeisesti siihen valittajien osioon jolle ei kelpaa mikään, koska et osannut edes kertoa mitä diggaat ? Sinun laisiasi valittajia varten ei mikään bändipaikka voi toimia, ett sillee, mietippä sitä !
rock on meikän musaa, mutta on myös monta paskasakkia jotka rockiksi omaa appelsiinikiljuissa mikrofoniin ynistyä paskaansa kutsuvat.
lisäksi mua vituttaa suunnattomasti tuo "että sillee" pikkuvanha,olinpas olevinani viisas ja oikeassa, typerä paskalause jota kaikki sunkaltaset tenaleidiä käyttävät pellet viljelee. - dix
puliveivi2 kirjoitti:
rock on meikän musaa, mutta on myös monta paskasakkia jotka rockiksi omaa appelsiinikiljuissa mikrofoniin ynistyä paskaansa kutsuvat.
lisäksi mua vituttaa suunnattomasti tuo "että sillee" pikkuvanha,olinpas olevinani viisas ja oikeassa, typerä paskalause jota kaikki sunkaltaset tenaleidiä käyttävät pellet viljelee.Poitsu ! Olet ilmeisesti sitä tyyppiä, että sua vituttaa usein ja aika moni asia. Sääliksi käy !
- Menipäs
dix kirjoitti:
Poitsu ! Olet ilmeisesti sitä tyyppiä, että sua vituttaa usein ja aika moni asia. Sääliksi käy !
taas tämäkin keskustelu "asialliseksi". Jokaisella oma mielipide ja musiikkimaku. Itse olen käynyt clubilla alusta saakka paljon ja harmittaa todella, että nyt ei ole paikkaa minne mennä. Hinnatkin olivat halvat. iloista syksyä kuitenkin! : )
- ....
Kyllä on harmi...club 19 hyviä keikkoja aina...en tiedä miksi porilaiset eivät tykkää käydä keikoilla!!!!
- bändäri
100 % samaa mieltä kanssasi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090