Matkapörssi - kokemuksia?

Hessu82

Oletteko käyttäneet Matkapörssin (http://www.matkaporssi.com) palveluja? Kyselen vaan siksi, koska firma on minulle entuudestaan kokonaan tuntematon, joten en ihan ilman vahvistuksia ole valmis luopumaan rahoistani heille... Enkä ole samalla paikkakunnalla, jotta pääsisin käymäänkään.

11

14558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimintaa

Kahdesti olen asioinut, ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Sovittiin matkasta ja maksulle oli eräpäivä
      2 viikon kuluttua. Huomisten kuitenkin ennenkuin
      edes luvattua laskua oli saapunut postitse
      tuli epäystävällinen soitto jossa vaadittiinkin
      maksamaan heti samana päivän vaikka edes laskua
      ei ollut saapunut.
      Eivät kyllä mitään kunnon syytä kertoneet mutta
      rahasta niillä tuntui olevan kova pula.

• Hessu82

Saitko kuitenkin matkan, jonka olit maksanut?

• vuosi

sitten ostettiin New Yorkin paketti. Kaikki toimi loistavasti.

• Välivouhka

Eikös Matkapörssi ole vain toimisto joka välittää muiden matkoja? Ainakin äkkilähdöt kannattaa varata suoraan matkanjärjestäjältä, koska silloin jää tämän välittäjän provisio hinnasta pois.

• matkat..

• ent. matkamirkku

Mites sitten selität sen, että Finnairilta lennot 20 egee kalliimmat esim Roomaan kuin Matkaporssi.comista?
        t. entinen matkamirkku :)

• kokemusta on...

Matkaporssista kokemukseni todella hyvä.Kesäkuussa sunnuntaina varasin matkan, maanantaina vahvistus ja tiistaina lasku sähköpostissa ja maksettuani heti, lentoliput keskiviikkona postitse minulla. Ja edullisimmat hinnat sillähetkellä mitä löysin...

• Frequent Flyer

Varasin Matkapörssistä muutaman lennon, kun palvelumaksu näytti olevan kohdallaan esim. Finnairin omaan palveluun verrattuna. Halvan hinnan päälle yhtiö näytti myyvän 10 euron lisähintaan mahdollisuutta syöttää varaukseen myös Finnair Plus -kortin numerot ja paikkatiedot mukaan. Enpä viitsinyt maksaa ylimääräistä kymppiä, vaan kuvittelin hoitavani homman Finnairin puhelinpalvelun kanssa.

Finnairin Plus-puhelinpalvelun virkailija hämmästeli Matkapörssin kautta tehtyä varausta, jossa oli kirjaimellisesti vain minimitiedot. Tämä tarkoitti mm. sitä, ettei Plus-kortin numero tietenkään ollut varauksessa mukana, mutta eipä siinä ollut mukana myöskään matkustajan yhteystiedot saatika juuri mitään muutakaan tarpeellista. Lentoyhtiöllä ei ilman yhteydenottoani olisi ollut mahdollisuutta helposti tiedottaa minulle esimerkiksi lennon myöhästymisestä tai peruuntumisesta ilman yhteystietoja. Ja koska lippu oli jo kirjoitettu, edes plus-kortin numeroa ei ollut enää mahdollista liittää lippuun siten, että pisteet kirjautuisivat ilman kortin näyttämistä lähtöselvityksessä (tai internet-checkinin yhteydessä syöttämällä tms.)

Halpahan tuo palvelumaksu on, mutta mielestäni on kyllä lähes suoraa asiakkaalle v*ttuilua rakentaa verkkokauppajärjestelmään toiminnallisuus, jolla kanta-asiakastiedot saadaan varaukseen mukaan ja sitten veloittaa sen käytöstä lisämaksulla. Vastaisuudessa taidan varata lentoni muualta.

• ex-pörssimatkalainen

Hain edullisia lentoja netistä ja lopulta sain halvimmat matkat www.Seat24.fi kautta. Eivät kysyneet Finnair Plus-korttia joten laitoin heille illalla mailia. Seuraavana aamuna sain vastauksen että kanta-asiakaskorttini numero on lisätty varaukselleni. Eikä maksanut mitään.
        Eikös sitä sanota mainoksessakin: Se on nyt vain tyhmää maksaa liikaa...

• Anonyymi

Vaikea varata lentoja, kun lähtökentänkään valitseminen ei onnistu!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4550
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      268
      2299
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2162
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      160
      2024
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1259
    Aihe