En ole ennen huorissa käynyt, mutta ensi viikolla matkaan Bangkokiin ja tarkoitus olisi kokeilla maksullista, nuorta ja kaunista, ei kuitenkaan missään nimessä alaikäistä.
Osaisikohan joku täällä kertoa että missä hinnoissa noi parhaimman näköset tytöt liikkuu ja voiko netistä löytää hintoja ja/tai "valikoimaa"?
Seksiä Thaimaassa
11
6871
Vastaukset
- kyllä tulee tortulle
kun pitää thaimaasta asti hakea! voi teitä raukkoja kun ette maksutonta naista saa.. säälittävää...
- Ilman jäänyt
mutta mitäs pihtaatte? Ja jaatte ulkomaanpelleille?
- Mitä tekee suomalainen nainen nähdessään ulkomaalaisen miehen?
- ???
- Lentää hämmästyksestä selälleen ja ottaa jaon kahteen!
Tämän kuulin jo 50 v sitten ja se pätee yhä!
- anita
käyttää sitte kumia, ettei pääse virukset suhun käsiksi
- kävijä
Käy ihmeessä Club Edenissä. Sukhumvit Road, soi 7. Siellä on ns. menu, josta voi valita mimmit ja mitä ne tekee. Mutta sääntönä on se, että sun tarttee valkata kaksi mimmiä yhtä aikaa. Minimi aika on 1.5 h ja hinta oli ainakin pari vuotta sitten siinä 3500 bahtia. Ja siinä saa mällit lähteä niin monta kertaa kuin haluaa, itselläni taisi olla 3 kertaa, kun olin nin väsynyt.
Sitten yksittäisiä voit bongailla Nana Hotellista tai mistä tahansa Nana entertainment plazalta. Sitten on myös Sukhumvit Roadin keskipaikkeilla Soi Cowboy, löydät sen myös varmasti kartalta. Perehdy noihin tänhetkisiin baariuutisiin osoitteesta www.stickmanbangkok.com. Lykkyä tykö! Äläkä kuuntele näitten suomalaisten mätisäkkiämmien vittuilua!- kolahtiko
arkaan paikkaan? : ) Se on kuules niin että mätisäkkimiehet ei saa kotomaassa ja siksi pitää lähteä thaimaasta hakemaan ja tulee tortulle hintaa kun laskee matka-ja kaikki muut kulut!! se on vaan mätisäkkimiehen kestettävä : ))
- Peke1975
kolahtiko kirjoitti:
arkaan paikkaan? : ) Se on kuules niin että mätisäkkimiehet ei saa kotomaassa ja siksi pitää lähteä thaimaasta hakemaan ja tulee tortulle hintaa kun laskee matka-ja kaikki muut kulut!! se on vaan mätisäkkimiehen kestettävä : ))
Kyllä sitä kotona saadaan, avoliitossa kun asun ja tämä Thaimaan matka on kuule on kuule ihan työmatka, johon ajattelin hieman hupia yhdistää.
- työmatka thaimaaseen
Peke1975 kirjoitti:
Kyllä sitä kotona saadaan, avoliitossa kun asun ja tämä Thaimaan matka on kuule on kuule ihan työmatka, johon ajattelin hieman hupia yhdistää.
yhtä totta kuin joulupukki.
avoliitossa asut? miksi et pysy sinkkuna, ei tarvitse kenenkään kärsiä ja pelätä tauteja. saisit liidellä huorissa vapaasti ja vaihtaa koloa niin kauan kun lompsassa rahaa riittää... ai että se olisi ihanaa elämää,, huorata niin paljon kuin ehtii.. miksi te mätisäkit otatte jonkun kärsimään aina viereen. ei ainakaan seksin takia, sillä yleensä te mätisäkit olette seksissä viiden minuutin miehiä, johon sisältyy mätisäkkimäinen esileikki (=ei tietoakaan mitä se on)...
vai eikö ne maksulliset huorat pystykään tarjoamaan teille onnellista elämää, mutta sallitte sen itsellenne kumppanin selän takana, mutta jessus jos kumppani tekisi saman, niin jo mätisäkin nyrkki heiluisi...kuvottavia mätisäkkejä, joilla apinanaivot.. - 4kymppinen
Peke1975 kirjoitti:
Täytyy myöntää, että kuulostaa ihan nannalta vaikka itse olen ihan yhden naisen mies ja jatkossakin pysyn sellaisena.
Mutta älä välitä tämän häirikön puheista. Tää taitaa olla näitä tyyppejä, jotka vaahtoaa prostituutiopalstalla. Kukaan kunnollinen ihminen ei käyttäisi toista tarkemmin tuntematta ilmaisua mätisäkki tai apina-aivo. Keskusteluissahan on periaatteessa kielletty rasististen tekstien kirjoittelu, mutta tämän henkilön mielestä vain muut on rasisteja, ei hän. :-) - anteeks
4kymppinen kirjoitti:
Täytyy myöntää, että kuulostaa ihan nannalta vaikka itse olen ihan yhden naisen mies ja jatkossakin pysyn sellaisena.
Mutta älä välitä tämän häirikön puheista. Tää taitaa olla näitä tyyppejä, jotka vaahtoaa prostituutiopalstalla. Kukaan kunnollinen ihminen ei käyttäisi toista tarkemmin tuntematta ilmaisua mätisäkki tai apina-aivo. Keskusteluissahan on periaatteessa kielletty rasististen tekstien kirjoittelu, mutta tämän henkilön mielestä vain muut on rasisteja, ei hän. :-)mutta voisitko lukea tolvana kaikki viestin ketjut ensin ennenkuin alat solvaamaan syyttömiä????
Onko huorakiihko niin kova ettei jouda viestejä lukemaan?
Mätisäkki sanaa KÄYTTI ENSIN nimimerkki KÄVIJÄ enkä minä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Menikö viesti perille, älykääpiö? Pidä turpasi kiinni jos et osaa lukea kaikkia viestejä!!
Mikä helvetin prostituutiopalsta?????
Eikö näille palstoille saa kirjoittaa kuka haluaa?????????????
etkö edes tiedä mitä RASISMI???? voi helvetti mutta turpaa pitää aukoa! RASISMI= ROTUSYRJINTÄ!!!!!! - 4kymppinen
anteeks kirjoitti:
mutta voisitko lukea tolvana kaikki viestin ketjut ensin ennenkuin alat solvaamaan syyttömiä????
Onko huorakiihko niin kova ettei jouda viestejä lukemaan?
Mätisäkki sanaa KÄYTTI ENSIN nimimerkki KÄVIJÄ enkä minä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Menikö viesti perille, älykääpiö? Pidä turpasi kiinni jos et osaa lukea kaikkia viestejä!!
Mikä helvetin prostituutiopalsta?????
Eikö näille palstoille saa kirjoittaa kuka haluaa?????????????
etkö edes tiedä mitä RASISMI???? voi helvetti mutta turpaa pitää aukoa! RASISMI= ROTUSYRJINTÄ!!!!!!Olet säälittävä tapaus ja suorastaan surkuhupaisa. Miten niin olet syytön solvaamiseen? Antaako se, että joku toinen käyttää solvaavaa sanaa ensin, sinulle oikeuden vastedes käyttää kyseistä sanaa aivan vapaasti? Yhdentekevää minulle, mistä kielenkäyttösi on peräisin, mutta pidän sitä erittäin halveksittavana touhuna. Kukaan ei ota tuollaista ihmistä vakavasti.
Missä säännöissä sitäpaitsi muka lukee, että kaikki mahdolliset viestit pitäisi ylipäätään lukea ennen kuin on oikeutettu vastaamaan? Sen säännön keksit omasta päästäsi kuten suunnilleen kaiken muunkin.
Tuossa yläpuolella voit lukea palstan säännöt ja siinä on mm kielletty rasististen tekstien kirjoittaminen. Tiedänhän minä, että se tarkoittaa kirjaimellisesti ottaen ROTUsyrjintää, mutta rivien välistä voi lukea ja varmaan suurin osa kunnon ihmisistä tajuaa ilman ohjeistustakin, että mikä tahansa etnistä tai aatteellista kansanryhmää vastaan käyty parjauskampanja on syrjintää. Sanon sitä rasismiksi laajemmassa merkityksessä.
Käyt taistelua "huorissa kävijöiden" ja ns "kunnon ihmisten" välillä. Käyt sitä väärin, leimaamalla, tuomitsemalla ja tekopyhällä asenteella. Kirjoita mielipiteesi miten haluat, mutta tajuatko toimivasi väärin kiihoittaessasi yhtä kansanosaa toista vastaan? Siihen ei tarvita edes palstan sääntöjä. Suomen laki kieltää kansankiihoituksen yksiselitteisesti. Arvoisa eduskuntamme on päätöksensä tehnyt seksikaupan suhteen. Et kunnioita tätä päätöstä vaan olet valinnut oman lain ja harrastat anarkiaa. Et noudata demokratian periaatteita vaan haluat nousta sen kaiken yläpuolelle. Et hyväksy muiden mielipiteitä vaan haluat hallita kaikkien mielipiteitä. Muuta Kuubaan, please.
Vielä yksi juttu. Sinun on aivan turha valittaa siitä, jos saat kritiikkiä useammaltakin taholta kuin tunnet ansainneesi, koska olet niin epärehellinen tyyppi, että et viitsi edes käyttää oikeata nimimerkkiä. On siis aivan oma häpeäsi, jos jollekin muulle tarkoitettu moite osuu sinuun. - miksi sinä
4kymppinen kirjoitti:
Olet säälittävä tapaus ja suorastaan surkuhupaisa. Miten niin olet syytön solvaamiseen? Antaako se, että joku toinen käyttää solvaavaa sanaa ensin, sinulle oikeuden vastedes käyttää kyseistä sanaa aivan vapaasti? Yhdentekevää minulle, mistä kielenkäyttösi on peräisin, mutta pidän sitä erittäin halveksittavana touhuna. Kukaan ei ota tuollaista ihmistä vakavasti.
Missä säännöissä sitäpaitsi muka lukee, että kaikki mahdolliset viestit pitäisi ylipäätään lukea ennen kuin on oikeutettu vastaamaan? Sen säännön keksit omasta päästäsi kuten suunnilleen kaiken muunkin.
Tuossa yläpuolella voit lukea palstan säännöt ja siinä on mm kielletty rasististen tekstien kirjoittaminen. Tiedänhän minä, että se tarkoittaa kirjaimellisesti ottaen ROTUsyrjintää, mutta rivien välistä voi lukea ja varmaan suurin osa kunnon ihmisistä tajuaa ilman ohjeistustakin, että mikä tahansa etnistä tai aatteellista kansanryhmää vastaan käyty parjauskampanja on syrjintää. Sanon sitä rasismiksi laajemmassa merkityksessä.
Käyt taistelua "huorissa kävijöiden" ja ns "kunnon ihmisten" välillä. Käyt sitä väärin, leimaamalla, tuomitsemalla ja tekopyhällä asenteella. Kirjoita mielipiteesi miten haluat, mutta tajuatko toimivasi väärin kiihoittaessasi yhtä kansanosaa toista vastaan? Siihen ei tarvita edes palstan sääntöjä. Suomen laki kieltää kansankiihoituksen yksiselitteisesti. Arvoisa eduskuntamme on päätöksensä tehnyt seksikaupan suhteen. Et kunnioita tätä päätöstä vaan olet valinnut oman lain ja harrastat anarkiaa. Et noudata demokratian periaatteita vaan haluat nousta sen kaiken yläpuolelle. Et hyväksy muiden mielipiteitä vaan haluat hallita kaikkien mielipiteitä. Muuta Kuubaan, please.
Vielä yksi juttu. Sinun on aivan turha valittaa siitä, jos saat kritiikkiä useammaltakin taholta kuin tunnet ansainneesi, koska olet niin epärehellinen tyyppi, että et viitsi edes käyttää oikeata nimimerkkiä. On siis aivan oma häpeäsi, jos jollekin muulle tarkoitettu moite osuu sinuun.nimimerkki kävijän mätisäkki-nimityksiin??? Menikö ikäänkuin vahingossa ohi?? Syykin tiedetään: Kun on niin valtava huorakiihko päällä, ettei jouda mitään lukemaan!! En voi mitään sille, että et kestä tosiasioita. Huorat ovat ja niiden käyttäjät(ukkomiehet) ovat halveksittu kansanosa ja ovat sitä aina, vaikka minua ei olisi olemassakaan.
Opettele käyttämään oikeita termejä ja niiden merkitys ennenkuin hyökkäät jonkun kimppuun.
Minä en harrasta mitään anarkiaa. Suurin osa suomalaisista ei hyväksy prostituutiota halusit sitä tai et.
Mainostat olevasi yhden naisen mies? Ihanteesi vaikuttaa kuitenkin kirjoituksistasi päätellen olevan vaimo 5-10 huoraa.
Pysy jatkossa kommentoimatta minun kirjoituksiani ja keskity huorista kertoviin juttuihin ja niiden katseluun. PLEASE!
Vaivauduit vastaamaan minulle rivikaupalla (en viitsinyt edes lukea tota jorinaa) , vaikka pidät kirjoituksiani hulluina. : )))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002901
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632750Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232112- 691705
- 1431493
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1841437Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1111401Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1461369- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291201