Olen ehkä myymässä autoani enkä yhtään tiedä paljonko siitä voisi pyytää. Se on volvo 440 (2.0), bensiini, ajettu 266 000 ja on vuosimallia 92. Katsastettu on tässä kuussa ja ihan hyvässä kunnossa.. Mitähän siitä voi pyytää??
volvo 440
2
1009
Vastaukset
- sanotaan että
neljätoista vuotta vanha korimalli, ei farmari, paljon ajettu
ensimmäiset neljä vuotta:
- hankintahinta jaetaan kahdella
( vaikkapa 10 t€/2 = 5000€ )
seuraavat viis vuotta:
- edellisen jakojäännös jaetaan kahdella
( 5000 €/2 = 2 500€ )
loput viisi vuotta:
- edellisen jakojäännös jaetaan joka toinen vuosi kahdella:
( 2 500 €/2 = 1 250€/2 = 625 €/2 = 312,5 €/2 = 156,25 € )
eli harkinnan mukaan 150 - 300 € - vois pyytää
Lonkalta heittäsin 1000-1500e siisteydestä ja kunnosta riippuen. Se kans vaikuttaa missä päin suomea kauppailet, etelässä autot halvempia.
Kannattaa katsoa nettiauto.com(ei oikein pelittänyt nyt), sieltä voit selvittää hintahaarukan. Ja sinne myös myyntiin, 6kpl hyviä kuvia ja pyynti kohdalleen niin kauppaa syntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm69732J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 42691
- 104645
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 18498