Olen ehkä myymässä autoani enkä yhtään tiedä paljonko siitä voisi pyytää. Se on volvo 440 (2.0), bensiini, ajettu 266 000 ja on vuosimallia 92. Katsastettu on tässä kuussa ja ihan hyvässä kunnossa.. Mitähän siitä voi pyytää??
volvo 440
2
1009
Vastaukset
- sanotaan että
neljätoista vuotta vanha korimalli, ei farmari, paljon ajettu
ensimmäiset neljä vuotta:
- hankintahinta jaetaan kahdella
( vaikkapa 10 t€/2 = 5000€ )
seuraavat viis vuotta:
- edellisen jakojäännös jaetaan kahdella
( 5000 €/2 = 2 500€ )
loput viisi vuotta:
- edellisen jakojäännös jaetaan joka toinen vuosi kahdella:
( 2 500 €/2 = 1 250€/2 = 625 €/2 = 312,5 €/2 = 156,25 € )
eli harkinnan mukaan 150 - 300 € - vois pyytää
Lonkalta heittäsin 1000-1500e siisteydestä ja kunnosta riippuen. Se kans vaikuttaa missä päin suomea kauppailet, etelässä autot halvempia.
Kannattaa katsoa nettiauto.com(ei oikein pelittänyt nyt), sieltä voit selvittää hintahaarukan. Ja sinne myös myyntiin, 6kpl hyviä kuvia ja pyynti kohdalleen niin kauppaa syntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477