Millä oikeudella poliisit kiristävät ja uhkailevat kuulusteluissa? Vihaan poliisia! Jumala tulee rankaisemaan poliiseja ja asianajajia! Tuleen vain!
Poliisit on kakkaa!
7
929
Vastaukset
- kirjoittaa
aina yhtä taattua tavaraa. Ymmärrystä ihmiset, ymmärrystä... vaikka se niin raskasta onkin.
- Jugi
kun minä rauhassa kaupungilla maalailen seiniä ja rikon ikkunoita niin sitten tulee prkl joku sinipukunen smurffi ja vie putkaan! On se kumma ja aamulla vielä saan sakon käteen jostain vahingonteosta. On se prkl kumma ku ei saa töhertää maalilla seiniin ja rikkoa ikkunoita!
No minä poika tietenki vastustan sakkoa, koska kyllähän nyt jokainen tietää, että seiniä saa maalata ja ikkunoita rikkoa! No ei hemmetti, oikeuteenhan sitä sitten jouduin! Eivät prkl tajunneet syyttäjä ja tutkija mitätöidä sakkoa.
No onneksi minä palkkasin hyvän asianajajan! Mutta mikä on lopputulos! Sakko pysyy! Ihan järjetöntä touhua! Viikkorahat menee nyt seuraavan puolen vuoden ajalta siihen sakkoon, on se prkl väärin!- tuohtumuksesi
todella hyvin, kuten me kaikki elämämme "Reijot"...
Reijo presidentiksi!
- jos hakisit
haulikon ja ampuisit itsesi?
- Jake-Waits
Millä oikeudella sinä suollat paskaa?
Tollasilta juipeilta pitäis viedä koneet pois!- ghyx
ittes julkiseksi...pelkurit huutelee varjoista...Reijo tulee ja niistää sun nenän
- eri mieltä!
Kuule UnOpened82! Veikkaan että olet katsellut liikaa etenkin Amerikkalaisia poliisi/muita sarjoja. Suomessa tuskin tapahtuu tällaista ihan kuin harvoin jos silloinkaan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581