Millä oikeudella poliisit kiristävät ja uhkailevat kuulusteluissa? Vihaan poliisia! Jumala tulee rankaisemaan poliiseja ja asianajajia! Tuleen vain!
Poliisit on kakkaa!
7
905
Vastaukset
- kirjoittaa
aina yhtä taattua tavaraa. Ymmärrystä ihmiset, ymmärrystä... vaikka se niin raskasta onkin.
- Jugi
kun minä rauhassa kaupungilla maalailen seiniä ja rikon ikkunoita niin sitten tulee prkl joku sinipukunen smurffi ja vie putkaan! On se kumma ja aamulla vielä saan sakon käteen jostain vahingonteosta. On se prkl kumma ku ei saa töhertää maalilla seiniin ja rikkoa ikkunoita!
No minä poika tietenki vastustan sakkoa, koska kyllähän nyt jokainen tietää, että seiniä saa maalata ja ikkunoita rikkoa! No ei hemmetti, oikeuteenhan sitä sitten jouduin! Eivät prkl tajunneet syyttäjä ja tutkija mitätöidä sakkoa.
No onneksi minä palkkasin hyvän asianajajan! Mutta mikä on lopputulos! Sakko pysyy! Ihan järjetöntä touhua! Viikkorahat menee nyt seuraavan puolen vuoden ajalta siihen sakkoon, on se prkl väärin!- tuohtumuksesi
todella hyvin, kuten me kaikki elämämme "Reijot"...
Reijo presidentiksi!
- jos hakisit
haulikon ja ampuisit itsesi?
- Jake-Waits
Millä oikeudella sinä suollat paskaa?
Tollasilta juipeilta pitäis viedä koneet pois!- ghyx
ittes julkiseksi...pelkurit huutelee varjoista...Reijo tulee ja niistää sun nenän
- eri mieltä!
Kuule UnOpened82! Veikkaan että olet katsellut liikaa etenkin Amerikkalaisia poliisi/muita sarjoja. Suomessa tuskin tapahtuu tällaista ihan kuin harvoin jos silloinkaan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284