Miten onnistuu tallennus jos hankkimassani tv:ssä on jo valmiina digiviritin mutta haluankin tallentaa ohjelmia? Onnistuuko täten tallentavan boxin ostaminen ja liittäminen televisioon vaikka tv:ssä olisikin jo digiviritin valmiina?
ohjelmien tallennus?
4
370
Vastaukset
- se toimii
eli osta tallentava boksi kaveriksi. Ei se mitenkään häiritse tv:n signaalia, lisäksi pääset halvemmalla kun tv:ssä on jo digiviritin niin voit ostaa yhden virittimen tallentimen.
- höpö höpö
ei tietenkään toista digiä enää vaan osta hyvä mies jo kovalevydvd soitin. MItä sinä nyt monella digillä teet?
Kanttattaa silti ostaa kahden virittimen boksi. Sillä voi tallentaa esim. ajastimella kahdelta kanavalta. Niissä myös yleensä on paremmin erotettu katselu ja tallennus toisistaan. Joissain simppeleimmissä yhden virittimen bokseissa ei voi katsoa kuin vain sitä ohjelmaa, jota tallennetaan.
- digistä
höpö höpö kirjoitti:
ei tietenkään toista digiä enää vaan osta hyvä mies jo kovalevydvd soitin. MItä sinä nyt monella digillä teet?
on se hyöty että voi katsoa toista kanavaa kun tallentaa toista, ilman kahta digivirintä tämä etu katoaa analogisten lähetysten päättymisen myötä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566762Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414765- 712531
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411949- 181588
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 181331
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151289- 241214
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117