olen monesti miettinyt juoksiessani Jyväsjärven upeaa rantaraittia ympäri, että kuinka pitkä ympärimitaltaan reitti mahtaa olla? Kuinka monta kertaa Minun pitäisi juosta se juostakseni maratoonin?
Jyväsjärvi - ympäripituus?
6
8295
Vastaukset
- näin on
sillä koko kiekka siis Alban takaa tekee n. 12 km eli maratooni siis n. 4 kiekkaa.
- Hemmo
Onkos maratonia pidennetty, ennen se oli rapiat 42 km?
- heh heh
Hemmo kirjoitti:
Onkos maratonia pidennetty, ennen se oli rapiat 42 km?
että eihän kysytty marotonin pituutta vain Jyväsjärven lenkin pituutta? ja se on n. 12 km ja 4 kertaa se on 48 km mutta eihän sitä voi äijälään jäädä jos maratonin juoksee?
- jasak
http://www3.jkl.fi/yhdyskuntatoimi/kapu/rantaraitti/rantaraitti_1.html
Tuolta kuvasta summaillen sain laskettua, että sellaset 13km se ois. Voi olla vielä vähän pitempikin kun Äijälässä vielä pitää vähän ekstralenkkiä tehä. - Kultainen nuoruus
Nuorena miehenä kerran kuljin tyttöystävän kanssa Jyväsjärven rantaa. Elettiin joulukuun alkua ja järvi oli jo jäässä. Ilta oli jo pimentynnyt ja lähistöllä ei näkynnyt ihmisiä, joten päätettiin tyttöystävän kanssa rakastella lämpimiksi. Kun homma oli ohi huomasimme olevamme keskellä Jyväsjärveä. No tyttö totes siihen: "Nyt kyllä saat viedä minut takaisin rantaan.".
- osanottaja
Lähde mukaan, juuri tänään lehdessä mainostavat sitä. Itse ajattelin että riittää se lyhyempi reitti omalla kunnolla (ja se on halvempi, saisi kaupunki järjestää ilmaistapahtumia niille jotka itse joutuvat maksaan, kun ei työpaikka suostu sponssaan mulla ainakaan) mutta maratoniin asti on valinnanvaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812