Parisuhde horoskoopit????

efwef

Missä on kaikki ne parisuhde horoskooppi sivut mis näkee kuinka sopii yhteen??

ILMAISIA?

9

16242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VesimiesN

      ...haluisin löytää niitä.
      Ennen oli Jippiin horkkareissa sellainen, mutta eipä enää ole.

      Jos joku tosiaankin tietää,niin olisiko ystävällinen, ja ilmoittaisi tänne. Olisi kiva lukea yhteensopivuudesta.

    • vakiasiakas

      Jos enkku sujuu, niin googlella voit hakea vaikkapa astromart (program) tai astroadvice.

      • on myös

        ihan suomenkielinen....www.astro.fi


      • VesimiesN
        on myös kirjoitti:

        ihan suomenkielinen....www.astro.fi

        .... KIITOS! :)


      • ^____^
        on myös kirjoitti:

        ihan suomenkielinen....www.astro.fi

        Ite en oikein tykännyt tuosta astro sivustosta..siellä kuvailtiin mielestäni kaikkien horoskooppien edustajat lakelmoiviksi,kieroiksi,mielenvikaisiksi, hyväksikäyttäjiksi etc.
        Kyllähän siellä varmasti oli paljon asiaakin mutta mulle se ei niinkään napannut kun pisti vain ärsyttämään se "haukkuminen".


      • Miettiväinen R
        ^____^ kirjoitti:

        Ite en oikein tykännyt tuosta astro sivustosta..siellä kuvailtiin mielestäni kaikkien horoskooppien edustajat lakelmoiviksi,kieroiksi,mielenvikaisiksi, hyväksikäyttäjiksi etc.
        Kyllähän siellä varmasti oli paljon asiaakin mutta mulle se ei niinkään napannut kun pisti vain ärsyttämään se "haukkuminen".

        Vaikkakin kerrottaisiin pelkästään huonoja puolia ja vaikkeivät ne edes päteisi itseen niin niitä kannattaa käännellä ja tutkia, koska itsestään voi löytää paljon sellaista työstettävää jotka ovat syvällä meissä piilossa. Haluathan kehittyä paremmaksi ihmiseksi?

        Ja jos olet jo työstänyt näitä asioita, niin sitten voitkin jättää nuo kielteiset asiat omaan arvoonsa ja etsiä muita kiinnostavia juttuja. Ei saa antaa asioiden ärsyttää, ne vain ovat olemassa, minkäs sille mahtaa.


    • aaaaaa

      mä mietin ihhan samaa

    • 0700-91718

      Astrologia. Henkilökohtainen horoskooppi, täydelliset syntymäkartat.
      Tarkat syntymäkartat, jotka kertovat millainen olet ja mitkä ovat vahvoja puoliasi
      • Parisuhde horoskoopit eli synastria, jotka paljastavat, miten sovit yhteen rakastettusi kanssa
      • Monipuoliset luonnekuvaukset, jotka auttavat ymmärtämään paremmin ystäviä, työtovereita ja läheisiä
      • Henkilökohtaisen vuosihoroskooppi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe