Missä on kaikki ne parisuhde horoskooppi sivut mis näkee kuinka sopii yhteen??
ILMAISIA?
Parisuhde horoskoopit????
9
16282
Vastaukset
- VesimiesN
...haluisin löytää niitä.
Ennen oli Jippiin horkkareissa sellainen, mutta eipä enää ole.
Jos joku tosiaankin tietää,niin olisiko ystävällinen, ja ilmoittaisi tänne. Olisi kiva lukea yhteensopivuudesta. - vakiasiakas
Jos enkku sujuu, niin googlella voit hakea vaikkapa astromart (program) tai astroadvice.
- on myös
ihan suomenkielinen....www.astro.fi
- VesimiesN
on myös kirjoitti:
.... KIITOS! :)
- ^____^
on myös kirjoitti:
Ite en oikein tykännyt tuosta astro sivustosta..siellä kuvailtiin mielestäni kaikkien horoskooppien edustajat lakelmoiviksi,kieroiksi,mielenvikaisiksi, hyväksikäyttäjiksi etc.
Kyllähän siellä varmasti oli paljon asiaakin mutta mulle se ei niinkään napannut kun pisti vain ärsyttämään se "haukkuminen". - Miettiväinen R
^____^ kirjoitti:
Ite en oikein tykännyt tuosta astro sivustosta..siellä kuvailtiin mielestäni kaikkien horoskooppien edustajat lakelmoiviksi,kieroiksi,mielenvikaisiksi, hyväksikäyttäjiksi etc.
Kyllähän siellä varmasti oli paljon asiaakin mutta mulle se ei niinkään napannut kun pisti vain ärsyttämään se "haukkuminen".Vaikkakin kerrottaisiin pelkästään huonoja puolia ja vaikkeivät ne edes päteisi itseen niin niitä kannattaa käännellä ja tutkia, koska itsestään voi löytää paljon sellaista työstettävää jotka ovat syvällä meissä piilossa. Haluathan kehittyä paremmaksi ihmiseksi?
Ja jos olet jo työstänyt näitä asioita, niin sitten voitkin jättää nuo kielteiset asiat omaan arvoonsa ja etsiä muita kiinnostavia juttuja. Ei saa antaa asioiden ärsyttää, ne vain ovat olemassa, minkäs sille mahtaa.
- aaaaaa
mä mietin ihhan samaa
- 0700-91718
Astrologia. Henkilökohtainen horoskooppi, täydelliset syntymäkartat.
Tarkat syntymäkartat, jotka kertovat millainen olet ja mitkä ovat vahvoja puoliasi
• Parisuhde horoskoopit eli synastria, jotka paljastavat, miten sovit yhteen rakastettusi kanssa
• Monipuoliset luonnekuvaukset, jotka auttavat ymmärtämään paremmin ystäviä, työtovereita ja läheisiä
• Henkilökohtaisen vuosihoroskooppi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833