Liverpoolvinkkiä?

Vinkkiä vailla.

Hei oisko kellään!? Nimittäin vinkkiä mistä hommailla helpoiten/varmiten peliliput Liverpoolin kotipeleihin järkevähintaista hotellimajoitusta lähellä keskustan rientoja. Kerropa "miltä nyt tuntuu"? jos olet vastaavan reissun tehnyt. Itselle Lontoo tuttu mut Lpool musta aukko.

5

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helpoiten

      saat lipun menemällä stadikan läheisyyteen pelipäivinä ja hyvissä ajoin. Hinnat suht korkeita mutta putoaa jopa siedettäviksi mitä lähempänä kick-off on.Löydät kyllä myyjiä.

      • Vinkkiä vailla

        Voipihan tuokin toimia vaan lienee melko paljon hölmöille turisteille feikkilippuja tyrkyllä? Saattaa viluttaa vakavasti jos makselee ison rahan pahvista, jolla ei sitten pääse portista sisään.


      • katukaupasta!!

        En kehoittaisi ostamaan lippuja kadulta, ainakaan stadikan läheisyydestä ottelupäivänä. Tuollainen mustan pörssin kauppa (ticket touting) on nimittäin ankarasti kielletty ja kieltoa valvotaan tiukasti ihan viranomaistenkin toimesta (Criminal Justice and Public Order Act 1994, sec.166). Ainakin lippu siis lähtee valtion hoiviin. Muista sanktioista ostajalle en osaa sanoa mitään, mutta varmasti kirpaisee jo pelkästään se jos olet juuri maksanut satoja euroja turhaan.

        http://www.opsi.gov.uk/ACTS/acts1994/Ukpga_19940033_en_16.htm

        Kannattaa hankkia liput joko Suomalaiselta matkatoimistolta tai sitten suoraan Liverpool FC:n myynnistä. Jälkimmäinen saattaa olla tosin vaikeaa tavalliselle, ei rekisteröityneelle kannattajalle.


      • varmaan
        katukaupasta!! kirjoitti:

        En kehoittaisi ostamaan lippuja kadulta, ainakaan stadikan läheisyydestä ottelupäivänä. Tuollainen mustan pörssin kauppa (ticket touting) on nimittäin ankarasti kielletty ja kieltoa valvotaan tiukasti ihan viranomaistenkin toimesta (Criminal Justice and Public Order Act 1994, sec.166). Ainakin lippu siis lähtee valtion hoiviin. Muista sanktioista ostajalle en osaa sanoa mitään, mutta varmasti kirpaisee jo pelkästään se jos olet juuri maksanut satoja euroja turhaan.

        http://www.opsi.gov.uk/ACTS/acts1994/Ukpga_19940033_en_16.htm

        Kannattaa hankkia liput joko Suomalaiselta matkatoimistolta tai sitten suoraan Liverpool FC:n myynnistä. Jälkimmäinen saattaa olla tosin vaikeaa tavalliselle, ei rekisteröityneelle kannattajalle.

        Olen ostanut lontoossa white hart lanella, manchesterissa ot:lta ja lpoolista anfieldiltä lippuja kadulta, kertaakaan ei ole kusetettu ja hinta ollut joka paikassa n.£50. Ei todellakaan satoja euroja, paitsi silloin kun ostat lippuja suomalaiselta välittäjältä. Eli kuka onkaan se kusettaja... Kaupanteko toimii hienosti, turha huoli pois.


      • olikin
        varmaan kirjoitti:

        Olen ostanut lontoossa white hart lanella, manchesterissa ot:lta ja lpoolista anfieldiltä lippuja kadulta, kertaakaan ei ole kusetettu ja hinta ollut joka paikassa n.£50. Ei todellakaan satoja euroja, paitsi silloin kun ostat lippuja suomalaiselta välittäjältä. Eli kuka onkaan se kusettaja... Kaupanteko toimii hienosti, turha huoli pois.

        Itse olen nähnyt poliisin/seuran järjestämiä iskuja ticket toutteja vastaan Chelsean ja Arsenalin stadikoiden ulkopuolella. Kyse ei ole siitä, että katukaupassa aina kusetettaisiin tai vedettäisiin törkeitä ryöstöhintoja, vaan siitä että kauppa todella on laitonta stadikoiden edustoilla ja siihen puututaan (vaihtelevissa määrin toki). Lippujen hinnat katukaupassa vaihtelee ottelun panoksen ja täyttöasteen mukaan: Lontoossa vuosi sitten kauden päätösottelussa halvimmat liput pyörivät 200-250e välimaastossa (ja joukkue oli vielä muoviseura Fulham)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe