olenko ainoa kaksonen jolla on vakavia kuvitelmia?? siis että kuvittelee että on vaikka mitä sairauksia vaikka oikeasti ei ole mitään, ja nekin tuntemukset tulee aika välein varsinkin silloin kun jotakin pahaa ajattelee... vastailkaa ihmiset. :)
olenko harhaluuloinen vai kuvittelenko?
6
816
Vastaukset
- kaksostyttö minäkin
Ei ehkä riipu horoskooppimerkistä, jos "kuvittelee" sairauksia. Kaikilla merkeillä/ihmisillä on kyllä tällainen "varautumis- aisti".
Oletko varma että on KUVITTELEMISESTA kysymys? Ehkä olet, niinkun minäkin, sellainen, joka tahtoo aina ja kaikessa olla varautunut mahdollisia pahoja tapahtumia vastaan. Siis olla askel edellä ja tietää asiat ajoissa ennekuin ne jo koettelevat minua vaikeammin.
Voi tosiaan ollakin, että PITKÄNÄKÖISYYS on yksi kaksosen luonteenpiirre. Se "kuvitteleminen" voi nimittäin olla ennakolta varautumista. Sehän on viisautta! Älä tosin anna "vaaraa vastaan suojautumisesta" tulla "isäntää" elämässäsi, vaan pida se vain "renkinä", joka auttaa sinua suojelemaan itseäsi.
Lääkärille on parempi mennä kerran liian usein kuin kerran liian vähän. Tosin voi joskus tuntea itsensä käsittellyksi vainoharhaisena, jos lääkäri ei kuuntele tosissaan. Lääkärin tehtäviin kuuluu kuunnella potilasta ja olla oikealla tavalla vakuuttava kertoessaan esim. etta potilas ei sairasta pelkäämäänsä sairautta. Lääkärithän ovat potilaita varten. Me maksamme heidän palkkojaan veroillamme.
Kyllä niitä oireita on itse kullakin melkein kaikkeen sairauteen, joista lukee ja oppii tietämään. Luulen tosin, että diagnoosia ei tehdä ainoastaan YHDEN oireen perusteella, vaan tutkitaan tarkoin oire- yhteyksiä.- sma ihminen
ei ole mitään... siinähän se just... olen käynyt lääkärissä ja on tehty kokeita mitään ei ole hätänä terve kuin pukki, onneksi :)
- melli *
Joo, ihan selvä psykopaatti, ei mulla ainakaan mitään tollasia oo että ainakaan ihan oikeesti luulisin..
- hep
et todellakaan ole ainoa itse olen kaksonen syntynyt 24.5 ja olen juuri tuollainen!!!Meillä kaksosilla on vilkas mielikuvitus ja se on ihan normaalia!!!!Ja sitä paitsi joskus vilkkaasta mielikuvituksesta on hyötyä!!! Heh;)
Mutta mutta jokatapauksessta et ole ainoa kyllä kuule minunkun päässäni liikkuu välillä jos vaikka minkälasiat ajatusta!!!Joten DONT WORRY be HAPPY!!! - kaksoissisko
Mulla on kanssa todella vilkas mielikuvitus ja silloin aina ajatuksissa tapahtuu "vaikka mitä". Olen huomannut sen että joskus jo luulee katastrofin olevan tulossa. Silloin auttaa ajatella hengitystään. Hengitä syvään sisään ja ajattele samalla: "Levollisuutta sisään" Ja sitten hengitä ulos ihan vatsasta asti ja ajattele:"Katastrofitunne ulos". Silloin annat kropallesi viestin rauhoittua. Se pätee minusta hyvin rauhoittavasti, kun hengittää syvään ja hitaasti, olo rentoutuu väkistenkin. Paljon voi ajatuksin auttaa itseään: "katastrofi sattuu verrattaen harvoin"- antaa myöskin paremman olon noin akuutissa tilanteessa.
Nyt kun tiedät että olet terve, ole siitä onnellinen ja anna hyvät tunteet vallata itsesi. Ja pidä itsestäsi hyvää huolta, liiku, nuku ja syö terveellisesti, niin teet riskin sairastua pienemmäksi.
Kaikkea hyvää Sulle !- kaksostypykkä 88
kiitos paljon vastauksista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279