Onko olemassa mitään konsteja tai laitteita millä saisi pulpettiveneen pomppimisen edes siedettäväksi aallokossa??
yamarin 425 40 hv yamaha hakkaa allokossa. Niksejä??
6
5779
Vastaukset
- ensin
Onko Yamarin 425 soutuvene vai kanootti?
- manyy
Pulpettivene vuodelta 1983 kone 1995.
- pirkka.
Aja sopivalla nopeudella allokon suhteen niin hakkaaminen pysyy siedettävänä. Älä aja suoraan vasta-allokkoon vaan vinottain, jolloin kulku on pehmeämpää, mutta kuljettava matka pidempi.
Lättypohjaiset pikkuveneet ovat kaikki kovia ajettavia. Jyrkkäpohjainen vene olisi pehmeämpi ajettava, mutta vaatii enemmän kallista moottoritehoa. Samaten isommalla ja painavammalla veneellä on mukavampi matkustaa. - bolaget
Ainoa vaihtoehto on vaihtaa kone pienenmpään tai vaihtaa vene kokonaan, kyseinen vene on tehty kulkemaan hereesti pienellä koneella, siitä johtuu leveähkö ja tasainen pohja. Tasaisesta ja hieman pyöreästä pohjasta saadaan enemän hydrodynaamista nostetta kuin syvästä v-pohjasta. Mallilla onkin saavutettu huimia nopeuksia 9.9-15 hv koneella, tietääkseni ei mikään muu vastaava vene ei ole kulkenut 15 hv. koneella yli 30 solmua (radiche kisapotkurilla).
Tätä venettä on tehty ainakin 2 mallia tupla kuorella ja yksinkertaisella joka oli selvästi kevyeempi ja kunnon "leijutuslaite" - PerämerenVeneilijä
sellainen keulasuksi veneeseesi joita SpedePasanen
markkinoi Busteriin.
Ei kuulema hakkaa enään kovinkaan paljon ja rantautuminenkin on helpompaa.
Hae Googlella lisätietoa. - Anonyymi
Kuuskymppinen lyhytrikinen perään ja huolesi ovat ohi. Hanat kaakkoon. Tosiasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083038Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161820Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151770Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141565Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3931426Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t321286Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist1941126Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631036Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19955- 75908