Lajien kirjo on melkoinen, eivätkä kaikki hapkidotkaan ole korealaisia.
Koreassa syntyy myös uusia tyylejä tuon tuostakin jotka eivät ole sitä itämaista hojoilua vaan ihan käytännönläheistä kamppailua. Tällä fooorumilla arvostellaan tyylejä tietämättä niistä mitään. Jokainen laji on omansa, eikä hapkido tyylejä voi laittaa samaan koriin. Tyylit joissa harjoitellaan monipuolisesti ja järkevästi kärsivät huonojen tyylien aiheuttamasta maineesta.
Siksi on tärkeää huomata olevan erilaisia koulukuntia. Joillekkin harjoittelu on kamppailu-urheilua ja joillekkin kiva sosiaalinen tapahtuma, mutta joillekkin se on itsepuolustuslaji jota harjoitellaan tosissaan. Tämän vuoksi on erilaisia tyylejä. Jos tyylit jaetaan edellä mainitsemiini ryhmiin, niin niistäkin löytyy hyviä ja huonoja. Joskus tyylisuunta voi olla hyvä, mutta sitä toteutetaan huonosti. Monet lajit ovat hyviä, on vain hyviä ja huonoja harrastajia.
Korealaiset lajit
...P...
3
848
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
...joltain joka osaa hapkidoa että minkälainen se on tämä hapkidon "helikopteripotku"?
- olekkaan
koskaan vielä kokeillut ja 1dan killuu vyötäröllä ja 8 vuotta treeniä takana....
eli varmaan tosi salainen. :) - taekidoin
"Helikopteripotku" on mielestäni pilkkaava nimitys hypyistä tehtävistä tupla-/seka-potkuista. Peräisin joltain anonyymi-foorumilta.
Suodata tältä foorumilta saamiasi tietoja näin:
=======> | -------> | - - - >
Eli noin 50%-100% saattaa olla humpuukia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481987Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 661104
- 221017
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73926Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907