Mr Lordi suuttui uudesta kirjasta

Suomi24toimitus

Ilta-Sanomat kertoo, että Lordin keulahahmo Tomi Puutansuu on ärsyyntynyt viikko sitten julkaistusta "Lordi: Hirviön tarina" kirjasta. Putaansuu kertoo, että toimittaja Pahajoki haastatteli häntä 15 minuuttia kirjaa varten. Muuten kirja on koottu lehtijuttuihin perustuvasta tiedosta.

"Oikea" Lordi-kirja ilmestyy marraskuussa Putaansuun mukaan.

Oletko jo lukenut Sven Pahajoen kirjoittaman kirjan? Millaisen kuvan se antoi bändistä?

Puutansuu myös kritisoi sitä, että bändi ei saa Pahojoen kirjasta senttiäkään rahaa. Onko Lordista tullut jo ahne?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1225943

147

21262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läärdi

      ja sellasillahan on tietynlainen loppu...

      Kohta kai Loorti rupeaa vaatimaan rahaa, että paskantaa hotellien vessanpyttyihin. Kyllähän se on hotellille lisäarvo jos voi mainostaa, että 'Lordi paskansi täällä'!

      • thantok

        kyllä lordin levyn myynti laskee mokoman kiukuttelun myötä. tainnut nousta se keltainen neste jätkällä päähän. ensi vuonna paremmat euroviisut, ja suomellekkin kunnon ehdokas sitten.


      • kukapa ei
        thantok kirjoitti:

        kyllä lordin levyn myynti laskee mokoman kiukuttelun myötä. tainnut nousta se keltainen neste jätkällä päähän. ensi vuonna paremmat euroviisut, ja suomellekkin kunnon ehdokas sitten.

        Kyllä minun mielestä Lordilla on oikeus vaatia jonkinlaista tekijänoikeus hommaa jos siittä kirjoitetaan kirja, ja se perustuu toimittajien näkökulmaan. Varmaan yleisön paineet nostattaa ulkokuorta kovemmaksi, mutta tottakai Lordilla on oikeus saada rahaa, jos bändistänsä tehdään kirja. Vaan ei mikään Metsäketo tai Voutilainen sun muut kokelaat tule ikinä voittamaan rallatuksillaan euroviisuja. Vt. Uskalla olla erilainen, ota härkää sarvista!


      • nyt...

        mutta miksi sitten luulet Lordin tekevän musiikkia, jos ei rahan takia? Jos hän ei siitä rahaa haluaisi, hän tekisi sitä vain kotonaan, eikä julkaisumielessä.


      • Neiti Putaansuu
        thantok kirjoitti:

        kyllä lordin levyn myynti laskee mokoman kiukuttelun myötä. tainnut nousta se keltainen neste jätkällä päähän. ensi vuonna paremmat euroviisut, ja suomellekkin kunnon ehdokas sitten.

        tuntuu ärsyyntyvän aika monesta asiasta. Kaikkien pitäisi olla kumartamassa Lordia ja pyytelemässä anteeksi.


      • rollon pahis

        enpä tiiä. jos tosiaan on pahajoki kirjoittanut kirjan puhelinkeskustelun perusteella, niin onpahan siinä kaveri. kyllähän olen svenistä huhuja kuullut, mutta nyt se tuli todistettua, että rahanahne paskahan se on.


      • hphm
        Neiti Putaansuu kirjoitti:

        tuntuu ärsyyntyvän aika monesta asiasta. Kaikkien pitäisi olla kumartamassa Lordia ja pyytelemässä anteeksi.

        etkö ite ärsyyntis jos susta kirjotettais kirja, jossa kerrottais kaikkea yksityisiä juttuja sun muuta, etkä hyötyis sitä mitää???


      • jozzy
        thantok kirjoitti:

        kyllä lordin levyn myynti laskee mokoman kiukuttelun myötä. tainnut nousta se keltainen neste jätkällä päähän. ensi vuonna paremmat euroviisut, ja suomellekkin kunnon ehdokas sitten.

        juu eiku jari sillanpää vaan laulaan...sehän toikin hyvää julkisuutta ja hienon sijoituksen euroviisuissa. aiheesta putaansuu kiukuttelee!


      • 1949
        jozzy kirjoitti:

        juu eiku jari sillanpää vaan laulaan...sehän toikin hyvää julkisuutta ja hienon sijoituksen euroviisuissa. aiheesta putaansuu kiukuttelee!

        Niin eihän niitä viisuja todellakaan laulamalla voitettu!


      • saa "romaanin"
        rollon pahis kirjoitti:

        enpä tiiä. jos tosiaan on pahajoki kirjoittanut kirjan puhelinkeskustelun perusteella, niin onpahan siinä kaveri. kyllähän olen svenistä huhuja kuullut, mutta nyt se tuli todistettua, että rahanahne paskahan se on.

        aikaiseksi yhden 15 min haastattelulla?
        En suko, että kukaan. Miettikää kuinka paljon voitte kertoa 15 min:ssa. Korkeintaan 5-10 sivun verran asiaa. Kirjan aineisto on täytynyt koota eri lähteistä.


      • Lordi Is The Best!!
        hphm kirjoitti:

        etkö ite ärsyyntis jos susta kirjotettais kirja, jossa kerrottais kaikkea yksityisiä juttuja sun muuta, etkä hyötyis sitä mitää???

        Totta joka sana! Ei se ole mikään ihmekkään jos Lordi alkaa ärsyyntyä..kun siitä kirjoitetaan kirja ja sit Putaansuu porukkoineen ei saa latin latia!


      • Axl R

        sitä varmaan vihanen jos laulu on Nykäsen luokkaa!!!


      • Asiantuntija

        Kaikesta ei makseta Lordillekaan, Tunnen Sven Pahajoen joka kirjoitti kirjan Lordi-hirviön tarina. Kirja on tosi hyvä ja Lordikin antoi siihen yli tunnin haastatelun, sekä omaiset ja tuttat. Kirja on erittäin hyvä ja kertoo kaiken tarpeelisen Lordin tarinasta.
        Kirjan ensipainoksesta maksetiin nimikirjoituksella huutokaupasta
        360 euroa.
        Jos joku on tehnyt hyvän kirjanjoka myy ilmaantuu heti kateelisten kerjäläisten joukko valitaan.
        Eikö Lordiakin syytetty kopioinista.
        Eikun Linnanjuhliin Lordi ja Pahajoki.
        Saa kansa ihmetellä.


    • mieltä

      oon...

      • Mie vaan

        Kusi on noussut päähän. Ylpeys käy lankeemuksen edellä..Lordi menettää jo kiinnostuksensa, kun keulahahmo rupeaa leuhkaksi. Mikä ihmeen pyhimys hän muka on?!


      • r x zk r
        Mie vaan kirjoitti:

        Kusi on noussut päähän. Ylpeys käy lankeemuksen edellä..Lordi menettää jo kiinnostuksensa, kun keulahahmo rupeaa leuhkaksi. Mikä ihmeen pyhimys hän muka on?!

        Luojan kiitos että Lordin rääkkyminen on jo merkittävästi vähentynyt radiossa.

        JA HÄPEÄPILKKU ALKAA VÄHITELLEN HAIHTUA KIITOS!!!


    • "yksi"

      Johan on melkoinen pelle tämä Putaansuu,ensin pidetään hirveä älämölö jostain kuvasta ja nyt tämä.

      Paska jätkä !!!

      • tiftial

        ymmärrän kyllä jos ihmiset suuttuu siitä että putansuu on vihainen tälläisesta asiasta mutta olisikohan syytä miettiä MITÄ KAIKKEA (JA KUINKA PALJON RAHAA) PUTANSUU ON JO TEHNYT LORDIN ETEEN????????sitten tulee joku täysin ulkopuolinen ja tekee kirjan HÄNEN mestariteoksestaan!!!!en minäkään haluais että joku "pilaa" mestariteoksen jos sen itse olisin luonut kuten putansuu lordin! onko väärin vaatia omasta keksinnöstään myös rahat??????MUSTA EI TODELLAKAAN!!!!


      • löytänyt
        tiftial kirjoitti:

        ymmärrän kyllä jos ihmiset suuttuu siitä että putansuu on vihainen tälläisesta asiasta mutta olisikohan syytä miettiä MITÄ KAIKKEA (JA KUINKA PALJON RAHAA) PUTANSUU ON JO TEHNYT LORDIN ETEEN????????sitten tulee joku täysin ulkopuolinen ja tekee kirjan HÄNEN mestariteoksestaan!!!!en minäkään haluais että joku "pilaa" mestariteoksen jos sen itse olisin luonut kuten putansuu lordin! onko väärin vaatia omasta keksinnöstään myös rahat??????MUSTA EI TODELLAKAAN!!!!

        huutomerkin ja kysymysmerkin näppäimistöltä. Hyvä niin. Ehkä opit joskus vielä kirjoittamaankin.


      • jaarlinjaa

        Eihän se Putaansuu kuvista mitään kohua nostanut, vaan ihan tavalliset palleroiset siitä alkoivat riehua.

        Eikä Putaansuu taida kirjastakaan mitään älämölöä nostaa. Vastasipahan vain kysymykseen.


      • rätiskä

        Otetaapas asia siltä kannalta että Lordi on kuitenkin tehnyt musiikkia jo monia vuosia ja luonut hahmonsa.... ja jokaisella on kuitenkin minäkuva itsestään olemassa, joten jos joku käy viisitoista minuuttia vähän haastattelemassa ja kyhää siitä kirjan, niin ei siitä millään saa aikaseksi mitään todellista kuvaa Putaansuun elämästä..... Joten tällä haluan ilmaista sen etten minäkään haluaisi että minusta kyhättäis joku kirjanen näissä mittasyhteissa, vaikka olen vain tavis.... ELI MINUN MIELESTÄNI PUTAANSUULLA ON TÄYSI OIKEUS OLLA VIHAINEN.... OLISI IHME JOS HÄN EI OLISI VIHAINEN.....


      • nyt polttamaan
        tiftial kirjoitti:

        ymmärrän kyllä jos ihmiset suuttuu siitä että putansuu on vihainen tälläisesta asiasta mutta olisikohan syytä miettiä MITÄ KAIKKEA (JA KUINKA PALJON RAHAA) PUTANSUU ON JO TEHNYT LORDIN ETEEN????????sitten tulee joku täysin ulkopuolinen ja tekee kirjan HÄNEN mestariteoksestaan!!!!en minäkään haluais että joku "pilaa" mestariteoksen jos sen itse olisin luonut kuten putansuu lordin! onko väärin vaatia omasta keksinnöstään myös rahat??????MUSTA EI TODELLAKAAN!!!!

        vaikka joku kustantamo, kirkot on jo niin vartioitu ! saat vähän pahaa mieltäsi purettua !
        eläkää omaa elämäänne jos teillä sellainen on ...


      • lap
        rätiskä kirjoitti:

        Otetaapas asia siltä kannalta että Lordi on kuitenkin tehnyt musiikkia jo monia vuosia ja luonut hahmonsa.... ja jokaisella on kuitenkin minäkuva itsestään olemassa, joten jos joku käy viisitoista minuuttia vähän haastattelemassa ja kyhää siitä kirjan, niin ei siitä millään saa aikaseksi mitään todellista kuvaa Putaansuun elämästä..... Joten tällä haluan ilmaista sen etten minäkään haluaisi että minusta kyhättäis joku kirjanen näissä mittasyhteissa, vaikka olen vain tavis.... ELI MINUN MIELESTÄNI PUTAANSUULLA ON TÄYSI OIKEUS OLLA VIHAINEN.... OLISI IHME JOS HÄN EI OLISI VIHAINEN.....

        Koska tunnen Tomin erittäin hyvin ja mitä hän yleensä elämästä ajattelee, ihmettelen muiden reaktioita ja haukkumisia.
        Hän on erittäin kiltti ja hyvä ihminen.
        Tämä hänen ja yhtyeensä juttu on bisnestä ja shouwta, jolla he tulevat elättämään itsensä.
        Ei siihen kenenkään ulkopuolisen tarvitse sotkeutua ja alkaa kalastamaan rahaa hänen ideallaan


      • katsokaa tätä
        tiftial kirjoitti:

        ymmärrän kyllä jos ihmiset suuttuu siitä että putansuu on vihainen tälläisesta asiasta mutta olisikohan syytä miettiä MITÄ KAIKKEA (JA KUINKA PALJON RAHAA) PUTANSUU ON JO TEHNYT LORDIN ETEEN????????sitten tulee joku täysin ulkopuolinen ja tekee kirjan HÄNEN mestariteoksestaan!!!!en minäkään haluais että joku "pilaa" mestariteoksen jos sen itse olisin luonut kuten putansuu lordin! onko väärin vaatia omasta keksinnöstään myös rahat??????MUSTA EI TODELLAKAAN!!!!

        http://s1.bitefight.org/c.php?uid=37549


      • jozzy
        nyt polttamaan kirjoitti:

        vaikka joku kustantamo, kirkot on jo niin vartioitu ! saat vähän pahaa mieltäsi purettua !
        eläkää omaa elämäänne jos teillä sellainen on ...

        taida itelläskää elämää sit olla ku näit oot lueskellu ja viel viittiny tommosta kommenttii.


      • tiftial
        löytänyt kirjoitti:

        huutomerkin ja kysymysmerkin näppäimistöltä. Hyvä niin. Ehkä opit joskus vielä kirjoittamaankin.

        hahahhahahahahahahahahahaahaha


      • DAMN RIGHT
        tiftial kirjoitti:

        ymmärrän kyllä jos ihmiset suuttuu siitä että putansuu on vihainen tälläisesta asiasta mutta olisikohan syytä miettiä MITÄ KAIKKEA (JA KUINKA PALJON RAHAA) PUTANSUU ON JO TEHNYT LORDIN ETEEN????????sitten tulee joku täysin ulkopuolinen ja tekee kirjan HÄNEN mestariteoksestaan!!!!en minäkään haluais että joku "pilaa" mestariteoksen jos sen itse olisin luonut kuten putansuu lordin! onko väärin vaatia omasta keksinnöstään myös rahat??????MUSTA EI TODELLAKAAN!!!!

        Sä puhut asiaa!


      • khyllllllä
        tiftial kirjoitti:

        ymmärrän kyllä jos ihmiset suuttuu siitä että putansuu on vihainen tälläisesta asiasta mutta olisikohan syytä miettiä MITÄ KAIKKEA (JA KUINKA PALJON RAHAA) PUTANSUU ON JO TEHNYT LORDIN ETEEN????????sitten tulee joku täysin ulkopuolinen ja tekee kirjan HÄNEN mestariteoksestaan!!!!en minäkään haluais että joku "pilaa" mestariteoksen jos sen itse olisin luonut kuten putansuu lordin! onko väärin vaatia omasta keksinnöstään myös rahat??????MUSTA EI TODELLAKAAN!!!!

        Puhut täyttä asiaa.


    • Original Nokkonen

      Kyllä muakin ottais Lordina kupoliin,jos joku Pahajoki vai mikä lie tulee täysin tyhjästä nyhjäsemään melkoisen määrän kahisevaa.Hän on mielestäni todellinen ahne paska eikä Lordi. Lordi tekee musansa hyvin ja kuten haastattelusta ilmenee haluaa faneille myös kunnollisen kirjan aikaan.Hän siis kunnioittaa faneja,mutta tämä Sven-poikapa ei. Hänelle vain oma napa on lähinnä.

      Lordi on niin pitkään tehnyt rahallisesti kurjia vuosia, että älkää ny hemmetti vie alkako sitä haukkumaan siitä, kun pääsi VIHDOIN JA VIIMEIN vihreälle oksalle. Tää perussuomalainen kateus on hirvittävää. Jos kyse ois teidän arvostelijoiden omista rahoista,niin jopas ääni muuttuisi kellossa. Tämmöstä tämä moraalinen selkäranka näyttää Suomessa olevan!!Jos ei mulle niin ei sitten kyllä perkele kelleen muullekaan. Oman sortin Pahajokia ootte kaikki haukkujat. Lordi on ansainnut joka euron,jonka tulee tienaamaan se on vissi se!Ite oon ostanu kaikki Lordin levyt ja ostan tulevaisuudessakin. Lordin musa on TODELLA KUUNNELTAVAA!

      PS.tällaiset selän takana kyhätyt tekeleet vievät markkinoita oikealta kirjalta. Huono homma.

      • kuunneltavaa?

        TODELLAKO?


      • linjoilla

        Eikä tuollaista ns. elämänkertaa tehdä kyllä ihan 15 minuutin haastattelulla ja lehti jutuilla, joten en yhtään ihmettele että putaansuu repii persettä!


      • jee

        täyttä asiaa,olen samaa mieltä!!!


      • Jo vain

        Kateus se tekee vihreäksi.Lordi on kyllä ansainu joka euron. Olen täysin samaa mieltä. Siivesteliöitä
        Lordillekin tulee löytymään.


      • eddie
        linjoilla kirjoitti:

        Eikä tuollaista ns. elämänkertaa tehdä kyllä ihan 15 minuutin haastattelulla ja lehti jutuilla, joten en yhtään ihmettele että putaansuu repii persettä!

        PASKAA VAIKAA SAISIN SATATUHATTA.......TENAVAT OSTAA VIIKKO-RAHOILLA SITTEN NIITÄ...PENSKAT PYHÄKOULUUN & RAAMATTU KÄTEEN!


      • Original Nokkonen
        kuunneltavaa? kirjoitti:

        TODELLAKO?

        Lordin musa on loistavaa. Siinä on joka lähtöön jotakin=)


      • rätiskä

        MÄ OON TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!!!


      • koskelo^---^
        Original Nokkonen kirjoitti:

        Lordin musa on loistavaa. Siinä on joka lähtöön jotakin=)

        kaupallista paskaa...^__^ihan oikeesti...eiköhän jo lordista oo leijuttu ihan tarpeeks?joka helvetin lehdes joku aivan turha juttu..ihanko ei muuta maailmalla tapahtuis.lordin musa on liian yksinkertaista(niinkuin koko bändi)


      • Original Nokkonen
        koskelo^---^ kirjoitti:

        kaupallista paskaa...^__^ihan oikeesti...eiköhän jo lordista oo leijuttu ihan tarpeeks?joka helvetin lehdes joku aivan turha juttu..ihanko ei muuta maailmalla tapahtuis.lordin musa on liian yksinkertaista(niinkuin koko bändi)

        Yli hilseen menevää, josta voidaan keisarin uusien vaatteiden tapaan todeta, että eihän siinä ole yhtikäs mitään raamien peittona=)Se on vähän niinku ruuassakin,että peruselementeistä tehdyt jutut ovat parhaita ja niin musassakin.Potkii ja kunnolla!


      • tulla muutama
        Original Nokkonen kirjoitti:

        Yli hilseen menevää, josta voidaan keisarin uusien vaatteiden tapaan todeta, että eihän siinä ole yhtikäs mitään raamien peittona=)Se on vähän niinku ruuassakin,että peruselementeistä tehdyt jutut ovat parhaita ja niin musassakin.Potkii ja kunnolla!

        potku päähän liikaa...


      • Original Nokkonen
        tulla muutama kirjoitti:

        potku päähän liikaa...

        "..mä sanoin määhän jo siitä hevoinen.."No joo, tiedät mitä tarkoitan=)Makuja monia ja mun mielestä Lordilla on pääasiassa hyvää musaa.En ole vielä törmännyt sellaiseen levyyn kellään, jossa kaikki olisi viimeisen päälle kymppi. Mut kokonaisuudessaan Lordi ei ole ollenkaan hullumpi bändi!


    • prius

      Kyllä olisi Pahajoki voinut Lordilta luvan pyytää ennen kirjansa julkaisemista, tai jättää julkaisematta. On aivan sama miten ahne Lordi on, koska hän on sen oikeuden ansainnut tekemällä jotain, mikä oli käytännössä täysin mahdotonta. Suoraan sanoen olisin uskonut valoa nopeampaan NASAn rakettiin tällä vuosikymmenellä enemmän kuin Suomen voittoon Euroviisuissa.

      • eddie

        koko euroviisut-tuollaisella kappaleella-mut nykymaalimassa kaikki näyttää olevan sallittua-pitää muistaa että kun täältä lähetään-sinne ei oteta mukaan senttiäkään...!


    • en lue

      Koko kirja, kun ei vois vähempää kiinnostaa ja onko loordi antanu luvan kirjan tekemiseen, vai tarvitaanko siihen mitään lupia, mutta tosiasiassa kyllä sitä pitää bändiltä itteltään kysyä tykkääkö ne tekstistä, ennenkö sen julkasee.

    • Nimetön

      Mitä vi**ua, kuka siitä sirkuksesta välittää. Opettelis ensin vaikka laulaman ja keskittyis sitte kirjoihin. Lordi...kissanpaskat...

      • rätti

        JOs Lordi lukis nää säälittävät kommentit se varmaa naurais vain näille!!!! Näistä ainaskin huomaa sen kuinka hemmetin kateellista porukkaa suomalaiset on :D


      • mielipide******
        rätti kirjoitti:

        JOs Lordi lukis nää säälittävät kommentit se varmaa naurais vain näille!!!! Näistä ainaskin huomaa sen kuinka hemmetin kateellista porukkaa suomalaiset on :D

        eiköhän kaikilla ole mielipiteensä...itsekkin olen sitä mieltä et lordi vois opetella laulamaan ja soittamaa ja ennen kaikkea tekemään kunnon lavashown!!!kuinka niin suomalaiset olisivat kateellista porukkaa?


      • välittää

        kun tällä palstalla olet ja kommenttisi ilmaiset. Jos sua ei OIKEESTI kiinnostaisi, sä tuskin täällä roikkuisit..?!!


      • Hepuleita
        mielipide****** kirjoitti:

        eiköhän kaikilla ole mielipiteensä...itsekkin olen sitä mieltä et lordi vois opetella laulamaan ja soittamaa ja ennen kaikkea tekemään kunnon lavashown!!!kuinka niin suomalaiset olisivat kateellista porukkaa?

        Pitäskö pyytää ISOO DEETÄ opettaan Lordille
        Lava-Showta?


      • blackmagictiger
        Hepuleita kirjoitti:

        Pitäskö pyytää ISOO DEETÄ opettaan Lordille
        Lava-Showta?

        MITÄ LORDISTA EN OLE LUKENU KIRJAA


      • kerropas...
        mielipide****** kirjoitti:

        eiköhän kaikilla ole mielipiteensä...itsekkin olen sitä mieltä et lordi vois opetella laulamaan ja soittamaa ja ennen kaikkea tekemään kunnon lavashown!!!kuinka niin suomalaiset olisivat kateellista porukkaa?

        sitten miten tehdään kunnon lavashow.


    • Oh Lord

      Joo, näyttää keltainen neste nousseen loordin päähän ja korkealle. Kiukuttelee valokuvista ja kirjoista, noh pääasia kai että pysyy otsikoissa.

      Vaikka lordin esitys euroviisuissa olikin hauska, niin musiikillisestihan kappale oli huonoin Suomesta ikinä euroviisuihin lähetetty. Eikä kukaan enää kohta muista koko lordia.

      • Original Nokkonen

        Siis että "pylly vasten pyllyä pumpum, siinä sitä jotakin oooooooon o-jajaaaa..."?Parempi?*nauraa katketakseen* =)))


      • Nimetön

        Ai musiikillisesti huonoin? Se oli musiikillisesti parasta antia mitä on niiiin pitkään aikaan sinne päätynyt kaiken sen hemmetin puuron sekaan.


      • yks vaan
        Original Nokkonen kirjoitti:

        Siis että "pylly vasten pyllyä pumpum, siinä sitä jotakin oooooooon o-jajaaaa..."?Parempi?*nauraa katketakseen* =)))

        hei tääs sun laittama juttu oli mun aamun hauskin juttu olet ihan oikees. ne jotka on suomea ollu edustamassa on ollu todella syvältä. eikä kukaan äänestänyt suomea siksi kun esim suomen kieli vaikuttaa todella oudolta muiden korvissa. lordi oli loistava.


      • Original Nokkonen
        yks vaan kirjoitti:

        hei tääs sun laittama juttu oli mun aamun hauskin juttu olet ihan oikees. ne jotka on suomea ollu edustamassa on ollu todella syvältä. eikä kukaan äänestänyt suomea siksi kun esim suomen kieli vaikuttaa todella oudolta muiden korvissa. lordi oli loistava.

        Kaikki ne pommiin nukkumiset, hullut huilumiehet, Lapponiat, Tipitiit..huh..tota Tipitiin sijoitusta ihmettelen todella paljon.Taisi olla yleinen mielialahäiriö Euroopassa, kun viidenneksi listasivat=))


      • hyvä juttu
        Original Nokkonen kirjoitti:

        Siis että "pylly vasten pyllyä pumpum, siinä sitä jotakin oooooooon o-jajaaaa..."?Parempi?*nauraa katketakseen* =)))

        "pylly vasten pyllyä pumpum" !!!!
        hyvin sanottu. sellaistahan se usein on, ja niin turhaa :D


      • ...

        Vaikka Lordi on ilmaissut närkästyneensä iteseensä liittyvään asiaan, onneksi ei sentään ole alentunut kiukuttelmaan yhtä raivokkaasti kuin sinä ja vielä asioista mitkä ei itseensä edes liity. Kokeile siedätysterapiaa jos et saa Lordia muuten mielestäsi, pistä Lordijuliste seinälle (ellei jo ole..) ja tuijota sitä niin kauan kunnes sinua niin kovasti ärsyttävä hahmo alkaa muuttua yhdentekeväksi sinulle.


      • ???

        > Eikä kukaan enää kohta muista koko lordia.

        Sinä vain et sitten millään meinaa saada Lordia mielestäsi? Taitaa omata viha/rakkaussuhteen Lordiin..?


    • Eurot Lordille

      Mielestäni Lordin pitää tietenkin saada kirjasta jotakin, jos se hänen bändistä kertoo !! Voiko kirjan vaan kirjoittaa ilman ettei sitä saa ensin lukea ja hyväksyä !!

      Ei ole Lordi ahne, vaan jos jostakin tehdään kirja toki jokainen haluaa siitä jotakin. Koska kirja kertoo kyseisestä hlöstä. Eurot jakoon Lordillekin.

      • kuin eurot lordille .....

        OLEN SMAA MIELTÄ KUIN EUROT LORDILLE KOSKA SE ON LORDIIN PERUSSTUVA KIRJA..HEIDÄN ON OIKEUS SAADA SIITÄ AIKAS PALJON MINUN MIELESTÄ..!!!!!


    • lordi?

      Pelkkä bändi ja lastenmielinen naamari leikki jonka tekee kyseenalaiseksi aikuismainen tyhjyys.

      Miksi se pärjäsi?
      Siksi että euroviisut ei ennen ole bändejä hyväksynyt kilpailuihin.
      Suomi siis tekikin iskelmä musiikista bändijutun.
      Tässä syyt outoon ilmiöön.

      • juho2006

        mistä ihmeen lordista te oikeen puhutte??


    • Lordi alias Putaansuu yrittää jotakin mikä on mahdotonta: hallita ja kontrolloida häneen kohdistuvaan julkisuutta.

      Valitettavasti julkisuus ja sen mukanaan tuomat ns. lieveilmiöt tulisi hänekin hyväksyä ammattiin kuuluvina varjopuolina eikä kiukutella kun julkisuus ja rahanahneet hyväksikäyttäjät eivät häntä tottele.
      Jo 7:n jupakka oli naurettava ja ennakoitavissa.

      Ja kysymys onko hän muka ensimmäinen julkisuuden henkilö kenestä julkaistaan ns. elämänkerta lupaa kysymättä? ;D

      • juho2006

        mut kuka se on..?
        "lordi alias putaansuu" ei kerro mulle mitään.


      • jepjepjepjepjep

        näin opn


    • peter pank

      on kyllä todella halvan näköinen tekele.

    • pissi noussu hattuun pahasti

      kyllä ahneella putaansuulla pissikin pahasti noussu hattuun kun kotimaan keikat perutaan heti jos pari euroa enemmän tiedossa ulkomailta.

    • Lordi oikeessa

      Kirjakaupassa pisti kirja silmään, pläräsin ja luin pätkän sieltä täältä. Ja olen Lordin kanssa ihan samaa mieltä.

      Ensinnäkin kirjan ulkoasu ja taitto: halvalla kasattu amatöörin tekele. Putaansuu on itse taiteilija ja ymmärtää todennäköisesti graafisen suunnittelun päälle enemmän kuin keskiverto faninsa, joten kritiikki kirjasta on ihan paikallaan.

      Sisältö: Höttöä. Tekstikään ei ole ammattilaisen tuottamaa. Lähinnä muistuttaa jonkun kylätoimikunnan historiikkiä, paitsi että asiaseikat on kopsattu juorulehdistä. Pelkästään sanallinen ilmaisu ja kielioppi oli tönkköä.

      Kirja julkaistu rahastusmielessä:
      No ihan selvästi.

      En ostanut opusta. Ihmettelin kyllä että näin paska tuote on päässyt Lordin brandi-seulan läpi.

      Ja nythän asia selvisi, eli Lordilla ei ole ollut asiassa sanan valtaa.

      Ymmärrän myös hyvin että häntä kismittää rojalttien saamatta jääminen, sehän on viihdebisneksen ydin.

      Tiedä sitten pystyykö kirjan kirjoittajaa viemään raastupaan; tavaramerkkisuojaa ei ole kai rikottu koska esim. Lordin logoa ei kirjassa näy muuten kuin tuotekuvissa. Kaikki muu kuvitus on mitä ilmeisemmin joko vapaasti saatavilla ollutta pr-materiaalia tai eri lehtikuvaajilta ostettua.

      Tosin pr-materiaalin käytölle on rajansa ja se on ehkä ylitetty (luotu oma tuotteensa). Samoin kiinnostaisi mahdollisten kuvaajien osuus, ovatko he saaneet korvauksen kuvista? Jos tekijänoikeuden suhteen on astuttu kuvaajien varpaille niin siinä on haasteen paikka.

      Tekstihän on itse luotua joten se ei riko tekijänoikeutta, paitsi jos joukosta löytyy pätkiä suoraan jostain toisesta julkaisusta ilman mainintaa että kyseessä on lainaus.

      Suosittelisin jättämään kirjan ostamatta - se ei todellakaan ole sisällöltään hintansa väärti.

      Painos on ollut varmaan isohko ja tämmöinen kustantaja on varmaan tingannut painatuksen hinnan johonkin 3-5 e/kpl.

      • ymmärsin

        Eikö tuo 20000 kpl.painos ole jo loppuunmyyty.

        Hulluja on monenlaisia,niin kirjan ostajat kuten aiheena oleva Putaansuukin.


      • -K-

        Siis olen hattua nostaen seurannut Lordin julkisuuden hallintaa, mahtavaa! Harmi että kaikki ääliöt ei seuraa asioita ja ovat sitten tietävinään, niinkuin esim. ne kuvat, eihän Lordi niistä sanonut mitään, täydellinen ignore! Ja muutenkin median edustaja tulee kyselemään jotain idioottia niin Lordi tunkee luun kurkkuun hyvillä vasta-argumenteilla, siinä menee toimittajilta pasmat sekaisin kun Lordi sanoo et ei pidä paikkaansa, tarkistakaa tietonne ennen kuin jaatte sitä lehtiin :) MAHTAVAA! Musiikki ei välttämättä kolise mulle kybällä, muta toi tyyppi on oikeesti mahtava ja todellakin osaa pyörittää tota myllyä. Aina yhtä kiinnostava seurata.

        Ja te jotka muka tiedätte, menkää muualle pätemään jos että seuraa asioita niin paljon et tekään tietäisitte, uskotte mitä lehdissä kirjoitellaan jne jne..

        *helpotti*


      • sanonut
        -K- kirjoitti:

        Siis olen hattua nostaen seurannut Lordin julkisuuden hallintaa, mahtavaa! Harmi että kaikki ääliöt ei seuraa asioita ja ovat sitten tietävinään, niinkuin esim. ne kuvat, eihän Lordi niistä sanonut mitään, täydellinen ignore! Ja muutenkin median edustaja tulee kyselemään jotain idioottia niin Lordi tunkee luun kurkkuun hyvillä vasta-argumenteilla, siinä menee toimittajilta pasmat sekaisin kun Lordi sanoo et ei pidä paikkaansa, tarkistakaa tietonne ennen kuin jaatte sitä lehtiin :) MAHTAVAA! Musiikki ei välttämättä kolise mulle kybällä, muta toi tyyppi on oikeesti mahtava ja todellakin osaa pyörittää tota myllyä. Aina yhtä kiinnostava seurata.

        Ja te jotka muka tiedätte, menkää muualle pätemään jos että seuraa asioita niin paljon et tekään tietäisitte, uskotte mitä lehdissä kirjoitellaan jne jne..

        *helpotti*

        Mene muualle kertomaan mututotuuksiasi.


      • Nimetön
        -K- kirjoitti:

        Siis olen hattua nostaen seurannut Lordin julkisuuden hallintaa, mahtavaa! Harmi että kaikki ääliöt ei seuraa asioita ja ovat sitten tietävinään, niinkuin esim. ne kuvat, eihän Lordi niistä sanonut mitään, täydellinen ignore! Ja muutenkin median edustaja tulee kyselemään jotain idioottia niin Lordi tunkee luun kurkkuun hyvillä vasta-argumenteilla, siinä menee toimittajilta pasmat sekaisin kun Lordi sanoo et ei pidä paikkaansa, tarkistakaa tietonne ennen kuin jaatte sitä lehtiin :) MAHTAVAA! Musiikki ei välttämättä kolise mulle kybällä, muta toi tyyppi on oikeesti mahtava ja todellakin osaa pyörittää tota myllyä. Aina yhtä kiinnostava seurata.

        Ja te jotka muka tiedätte, menkää muualle pätemään jos että seuraa asioita niin paljon et tekään tietäisitte, uskotte mitä lehdissä kirjoitellaan jne jne..

        *helpotti*

        se helpottaa, kun paskan päästää olus...


      • jozzy
        -K- kirjoitti:

        Siis olen hattua nostaen seurannut Lordin julkisuuden hallintaa, mahtavaa! Harmi että kaikki ääliöt ei seuraa asioita ja ovat sitten tietävinään, niinkuin esim. ne kuvat, eihän Lordi niistä sanonut mitään, täydellinen ignore! Ja muutenkin median edustaja tulee kyselemään jotain idioottia niin Lordi tunkee luun kurkkuun hyvillä vasta-argumenteilla, siinä menee toimittajilta pasmat sekaisin kun Lordi sanoo et ei pidä paikkaansa, tarkistakaa tietonne ennen kuin jaatte sitä lehtiin :) MAHTAVAA! Musiikki ei välttämättä kolise mulle kybällä, muta toi tyyppi on oikeesti mahtava ja todellakin osaa pyörittää tota myllyä. Aina yhtä kiinnostava seurata.

        Ja te jotka muka tiedätte, menkää muualle pätemään jos että seuraa asioita niin paljon et tekään tietäisitte, uskotte mitä lehdissä kirjoitellaan jne jne..

        *helpotti*

        siel vissii seurattu vähä enemmänki. asiaa puhut,et jotkut kuulee murto-osan asioista(kuten lordin kuvat)ja sit takertuu kuulopuheisiin et itse bändi niist nostais kohun,vaikkei asiasta tiedä yhtää mitää


    • Kirjailija-harjoittelija

      Taidan kirjoittaa kirjan tänään tästä Sven Pahajoesta. En tosin ollenkaan tiedä, että kuka hän on, mutta pitää hommata Ilta-sanomat ja tehdä googlehakuja. Eiköhän siitä jonkinlainen teos synny. Pahimmassa tapaukseesa vain copy/pasten tämän viestiketjun, ja myyn sitä kirjana jos en muuta aineistoa saa kasaan.

      Illalla kirja on valmis. Yöllä kopioin siitä työpaikan kopiokoneella ja nidon nitojalla. Otan nyt aluksi vaikka 2000 kopiota. Seuraavana aamuna myyn näitä kirjoja Stockmannin edessä viisi euroa kappale. Jos kysyntää riittää, niin kopioin taas yöllä lisää.

      Jos syntyy tuloja, niin korvaan tieysti työnantajalleni kopiokoneen käyttömaksut. Verotkin maksan. Teinkö jotain laitonta? Jos en tehnyt laitonta, niin teinkö moraalitonta?

      .... ai perhana, nyt tuli paljastettua juoni. Nyt on kiire! Kohta se Pahajoki tekee saman tempun itse!

      • Kirjailija-harjoittelija

        Nopea Google -haku paljasti aika lailla tästä Pahajoesta. Hän on Lapissa toimiva matkailuryittäjä kuten Dominickin. Ehkä yhteistyökumppaneita tai sitten kilpailijoita.

        Joka tapauksessa kun Dominic katosi, niin Pahajoki halusi olla järjestämässä hänen pelastusretkeään. Sitten hän katkeroitui siitä. Tässä hänen itse kirjoittamansa kommentti.

        http://personal.inet.fi/yhdistys/jatunintarha/kannanotot.html

        Tämän jälkeen hän alkoi penkoa Dominicin asioita, ja kirjoitti vielä kirjankin Dominicin aikaisemman elämän epätarkkuuksista. Täsää Apu -lehden artikkeli:

        http://www.apu.fi/ihmiset/article116163-1.html

        Vaikuuttaa todella ikävältä lokasankokirjoittajalta. Tässä kaksi vuotta sitten tällä palstalla käytyä keskustelua. Kai sitä ihminen kaikenlaista kirjoittaa, jos siitä rahaa saa!

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000022&conference=4500000000000271&posting=22000000004981943&view_mode=flat_threaded


      • heppu*
        Kirjailija-harjoittelija kirjoitti:

        Nopea Google -haku paljasti aika lailla tästä Pahajoesta. Hän on Lapissa toimiva matkailuryittäjä kuten Dominickin. Ehkä yhteistyökumppaneita tai sitten kilpailijoita.

        Joka tapauksessa kun Dominic katosi, niin Pahajoki halusi olla järjestämässä hänen pelastusretkeään. Sitten hän katkeroitui siitä. Tässä hänen itse kirjoittamansa kommentti.

        http://personal.inet.fi/yhdistys/jatunintarha/kannanotot.html

        Tämän jälkeen hän alkoi penkoa Dominicin asioita, ja kirjoitti vielä kirjankin Dominicin aikaisemman elämän epätarkkuuksista. Täsää Apu -lehden artikkeli:

        http://www.apu.fi/ihmiset/article116163-1.html

        Vaikuuttaa todella ikävältä lokasankokirjoittajalta. Tässä kaksi vuotta sitten tällä palstalla käytyä keskustelua. Kai sitä ihminen kaikenlaista kirjoittaa, jos siitä rahaa saa!

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000022&conference=4500000000000271&posting=22000000004981943&view_mode=flat_threaded

        Juu, pahajoen metkut on tiedossa Lapissa. Kyseessä on aika erikoinen heppu. Sai potkut vasemmistoliitostakin...


    • Minna, Lordifani

      En usko että kirja vie ostajia varsinaiselta kirjalta, varsinkin jos on sisällöltään huono. On se jo nähty että suomalaiset puolustavat Lordia henkeen ja vereen (ei sinänsä huono asia) mutta ketäs nyt aletaan boikotoimaan? Bändin jäsenien raivo ymmärrettävää ja itseäkin kismittää että tuotto menee muualle. (Lordilla ehkä paljon rahaa mutta se ei oikeuta silti moiseen, kyse ei ole rahasta vaan periaatteesta, luulisin.)Kuitenkaan ei voi kistellä siitä etteikö kys. henkilöllä olisi ollut oikeutta kirjaa tehdä.
      Jos nyt vaan tyytyisimme syvästi halveksumaan?

      • Original Nokkonen

        Yksinkertaista. Ostetaan vain Lordin aito kirja ja jätetään Pahajoki nuolemaan näppejään.Johan se ehti tienatakin loisena riittävästi.


      • -K-

        Mäkin luulen että Putaansuuta tod näk kismittää just sen Lordin laadukkaan brandin puolesta, että maailmalle syydetään kaikkee paskaa Lordin nimissä. En usko että niinkään pelkät markat on ollu puheenaiheena. Ja taas, onhan sen sanomisia taas väänneltykin varmaan että saadaan näitä viestiketjuja aikaiseksi ja että ihmiset ostaa päivälehtiä...


      • Nimetön
        Original Nokkonen kirjoitti:

        Yksinkertaista. Ostetaan vain Lordin aito kirja ja jätetään Pahajoki nuolemaan näppejään.Johan se ehti tienatakin loisena riittävästi.

        Vi**u täs mitään olla ostamassa.


    • Nimetön

      Kuka sellasesta sirkuksbändistä viittii mitään kirjottaa. Musta lordi riittää ihan vessanseinäkirjoituksena...ai niin, eihän 10-vuotiaat pääse baariin...

    • kamikaze 33

      koska kirja kertoo hänestä ja bändistä kirjoittajalla täytyy olla lupa T:p:ltä.
      Eikös näin ole?

      • olekkaan

        Otsikossa kaikki.


    • Eurosentti

      Jospa Putaansuu saakin kirjasta rahaa ja hän "tekee sille raivoamalla julkisuuden".

      • Nimetön

        Putaansuu onkin oikeesti tyttö ja pitää siks sellasta pellepukua...


    • RolloBoy

      Kannattaa muistaa että Ilta-Sanomat on roskalehti, siinä missä kaikki muutkin iltapäivälehdet ja se kirjoittaa (vääristelee) ihmisten sanomiset siihen muotoon kuin se itse haluaa..

      Eipä siinä pahajoen kirjassa ollut paljoa muuta kuin kuvia ja se kirjahan on tehty kustantamon tilaustyönä, eli rahastus mielessä..

      Onko ahne jos sanoo että harmittaa kun joku toinen kerää hedelmät joita on kasvattanut reilun vuosikymmenen?..

      • kampa2

        väärin on kyllä jos ei saa rahaa mutta toi lordi homma on oikeesti jo paljon melua tyhjästä. hauskahan se on showna mutta kappaleet on aikas soosia..ei niinku jaksa kiinnostaa...


    • Nimetön

      Että Mr.Loordi Putaansuu kumppaneineen olisi Peter Jacksonin ohjaamassa Hobitti-elokuvassa esittämässä sumuvuorten mutaatteja? Lisäksi kuulin luotettavalta taholta ettei Mr.Loordi-Putaansuun musiikki kelpaisi kylläkään nirsoille mutta mukaville pikku hobiteille.
      Kuulin myös että elokuvassa vanha rouvas-hobitti pieksee Mr.Loordi-Putaansuun kohtuu huonoon kuntoon herran omilla kengillä...
      Mene ja tiedä...

      • tuuti

        Varmasti on totta. Frodo kumppaneineen tykkää sellaiesta.


      • Etuhäntä

        Lisäksi Mr.Loordi aikoo kuulemma suivaantua, jos ei saa suurinta osaa elokuvan tuotosta....Michael Jackson aikoo sanoa kuitenkin EI.


      • Nimetönkö?
        Etuhäntä kirjoitti:

        Lisäksi Mr.Loordi aikoo kuulemma suivaantua, jos ei saa suurinta osaa elokuvan tuotosta....Michael Jackson aikoo sanoa kuitenkin EI.

        Mutta herran kosta on väkevä, Mr.Loordi-Putaansuu aikooo pölliä taas jotakin, ja tällä kertaa Jacksonin "Thriller"-biisin. Biisi tullaan kuulemaan tulikiven katkuisena hard-cock hallelujana: KILLER!!!


      • rahaahneet... :(

        Taitaa Lordista tulla yhtä rahaahne kuin metallica. :(


    • Toope

      Miten olisi pienen poikottilistan teko?
      Vinkatkaa Seiskpäivälle! Tai perukaa kirjna tilaus! Tuhotkaa kustantamo! Käristää kirjanpainajat!

      Kyllä kansa tietää, ettei Lordia saa uhitella! Ja mielenosoitus! Mitä tekee Vanhanen, YK? Suomen armeija! Kirja kuriin!

    • on vapaus!!

      Niin suomessa on vapaus sanoa mielipiteensä niin myöskin on journalistinen vapaus eli saa kirjoittaa mitä tahansa jos ei ala ketään herjaamaan julkisesti eli pitää muistaa hyvät tavat ja journalistinen arvo.

      Totuus on että ei mister Putaansuu saa latiakaan opuksesta jonka toinen kirjoittaa onhan muistakin ihmisistä tehty kirjoja mm. Mika Häkkisestä ja pelkkien haastattelujen mukaan lehtijuttujen.

      Miksi Putaansuu pitäisi saada rahaa toisen työstä eihän hän itsekään jaa rahaa omasta työstää kenellekään?? Sitten on eria asia jos on tehty diili ja sovittu että provikat menee esim.50-50% kirjan myynnistä.

      Putaansuu olkoon hiljaa ja itkeköön vaan jos hänen ns. virallinen ja kallis kirja ei mene kaupaksi!

    • Eipä tästä ole kauaakaan kun Lordit itse ahnehti perumalla jo myydyn konsertin Tampereella. Nyt kun joku muu oli nopeampi ja takoi kun rauta oli kuumaa niin Putaansuu on nyt nyreissään.

      Muutenkin Lordin menestys Euroviisuissa perustuu tuohon väärin käytetty puhelinäänestys menettelyyn.Jos äänestys olisi tehty toisella menetelmällä niin Lordit olis olleet viimeisillä sijoilla.

      • puts puts

        Kyllä se siitä ura vielä urkenee.


      • puts puts kirjoitti:

        Kyllä se siitä ura vielä urkenee.

        Jatkan hommia atk-alalla. Ymmärsivät vissiin asian luonteen.


      • puts puts
        SagittariusM-61 kirjoitti:

        Jatkan hommia atk-alalla. Ymmärsivät vissiin asian luonteen.

        Onko tullut ainuttakaan työtarjousta? Vai onko ainoa atk-hommasi palstojen vahtaaminen?


      • puts puts
        puts puts kirjoitti:

        Onko tullut ainuttakaan työtarjousta? Vai onko ainoa atk-hommasi palstojen vahtaaminen?

        Ei huolinut talkkarintyötä työttömyyskorvausten
        nostamisen? sijaan, ja kritisoi toisaalla Lordin
        sopimuksen mukaista paremman tarjouksen hyväksi
        käyttämistä.

        On siinä ero valita oikeutetusti parempi tarjous,
        kuin nostella avustuksia?


      • puts puts kirjoitti:

        Onko tullut ainuttakaan työtarjousta? Vai onko ainoa atk-hommasi palstojen vahtaaminen?

        Haastavin työ on ollut miniläppäriin käyttöjärjestelmän asennus jossa ei ollut minkäänlaista asemaa millä asennuksen voi normaalisti suorittaa. Asennuksen suoritin toisella koneella ja ajurien asennus itse lifebookissa.
        Kuva lifebookista
        http://personal.inet.fi/atk/kotipc.huolto/kuvat/lifebook.jpg

        Eipä tällä hommalla vielä itseään elätä mutta osuuskuntatyön periaatteena onkin turvata taloudellinen toimeentulo silloinkin kun työtä ei itsenäisesti yrittävälle ole. Uskon kuitenkin että saan tästä vielä töitä itselleni niin paljon että se riittää kokonaan leipäni tienaamiseen.


        Mutta enmpää ei tästä asiasta koska alkuperäinen aihe on Lordiin liittyvä.


    • Ruotsissa?

      Jotain kytköstä Ruotsiin kumminkin on. Taitaa
      Suomi24toimitusta harmittaa, kun "käröölä" ei
      pärjännyt.

      • Sweden

        Vi**u tää loiri ois ollu tosiaankin viimenen, ellei olis ollu tää puhelinäänestys. Kaikki 7-vuotiaasta asti nakutteli isin kännykkää...
        Ja tää käröölä teki jo musahommia, ku loiri leikki vielä omalla kakallaan...


    • lordivihaaja88

      Lordi on paska.. Pian kaupat myy kaikkee Lordi krääsää.. Lordista on jo liikaa juttuja lehdissä ja netissä, riittää!!

    • Tanjas

      Minusta nyt tuli joku kirjoittaja sivusta ja "keräsi marjat" Tomin ja bändin uurastuksesta. Kirjojen kirjoittamista vastaan Tomi ei varmaankaan ole. Enkä usko että kysymys on ainakaan yksin rahasta tai ahneudesta... mutta eikö osoita jotain kirjoittajan intresseistä, jos hän haastattelee miestä 15 minuuttia. Mielestäni tosi loukkaavaa, halventavaa ja typerää toimintaa. Lordi on kirjansa ansainnut ja mielestäni osan tuotoista siinä sivussa (rahat työntekijöille). Minäkin olisin jo niin kiinnostava että, joku voisi haastatella minua 15minuuttia :)

      Loukkaantuisin minäkin

      • Mr.Loordi Iso-Herra Putaansuu

        Eihän musta saa asiaa ku korkeintaa 15min. edestä...


      • asiatietoa

        edes sen 15 min.,niin kysynpähän vaan.


      • ei saatu
        asiatietoa kirjoitti:

        edes sen 15 min.,niin kysynpähän vaan.

        sekuntiakaan Ateenaan.


      • (. ) ( .)
        asiatietoa kirjoitti:

        edes sen 15 min.,niin kysynpähän vaan.

        Hyvä kysymys.


    • Ei voi muuta todeta

      "Minun mielipiteeni on, että nyt koottu opus on laadittu vain rahanteko mielessä - ja niistä rahoista bändi ei saa latin latia. Totta kai sekin harmittaa, Tomi myöntää."

      Eli vi****** kun joku oli nopeampi ja fiksumpi. Miksi TOISEN KIRJOITTAMASTA KIRJASTA pitäisi saada itselle fyrkkaa? Voin minäkin kirjoittaa kirjan vaikka joulupukista, eikä minun tarvi jokaiselle joulupukkina esiintyvälle siitä maksaa.

      Kasvaisi aikuiseksi ja lopettaisi tuon nukkekoulun..

      • Mister Finland Lordi Iso-He...

        Yläkerran Herra rupeaa oikeasti olemaan hiukan näreissään kun Mister Finland Lordi Iso-Herra Putaansuu käyttää hänen nimeään niinku lähinnä TOSI TURHAAN. Mutta Mister Finland Lordi Iso-Herra Putaansuu aikoo kuulemma haastaa jumalan oikeuteen kun on käyttänyt Tomin nimeä jo tiedettävästi kovinkin kauan.

        Mister Finland Lordi Iso-Herra Putaansuu suunnittelee myös asustaan märkäpukua syvänmeren sukellukseen, jotta olisi syvyyksien ainakin kolmanneksi pelottavin hard-cock mies. Tiedettävästi jokuset kalat ovat jo etukäteen kauhuissaan, mutta punainen Nemo ei ole moksiskaan...


      • jozzy

        aika vitun huono vertauskuva...ikävä pahottaa sun mieli mut joulupukkia ei oikeesti oo olemas


    • en usko että LORDI olisi jo rahanahne, mutta se Sven on niitä jotka yrittää hyötyä toisen menestyksestä...

    • TULEE

      KERÄILYKAPPALE!!
      MIETI TÄNÄ VUONNA SYNTYNEET LAPSET JNE..... IHAN OK, JOS KAIKKI LEHTILEIKKEET ON KERÄTTY SAMOIHIN KANSIIN. PAHAJOEN MAINEESTA EI KANNATA KIISTELLÄ, MUTTA LORDIHAN SE TÄSSÄ PÄÄHUOMION KUITENKIN SAA. HINTA TOKI KALLIS JUST ALLE 10 EUROA (!).

    • pohjanakka

      Täälä meiläpäin on jo vuosia tie`etty svenin metkut! Ns. journalismin nimissä tonkii tunkioita ja rahastaa minkä kerkiää!!! Ilmankos on itte yltäpäätä pa...sa!

      Vaikka olis minkälainen sananvappaus olemassa, niin kyllä sitä häätyy lupa kysyä, jos kirjottelee jostain ja sitte vielä itte käärii rahat.
      No onneksi on olemassa myös vahpaus olla ostamatta ko "teosta"!

      Lord on ansainnu kaiken, (myös mainheen ja kunnian), ei mikhään ole tullu ittestään, vaan kaiken etheen on häätyny tehä tosishaan vuosikausia töitä.
      Ihmiset vaan ovat niin katheellisia, että luulevat että menestys tullee ittestään.

      Tsemppiä koko bändille, kerrankin on HIENOA olla lappilainen!

      • pikkushen liikaa

        sithä koshua?
        Ruppee puhe jo shammaltmahaan!


    • Sulaa vahaa

      No jo on makkarat. Lordi ei saa mitään kirjasta jossa kerrotaan LORDISTA. Hei aatelkaapa vähän. jos joku kirjoittais MUN tarinan ja ottais siitä rahat ITSELLEEN. Hohhoi. Lordi totteilla vaan kyhätään rahaa-

    • Izzi_Snake

      Tulee jotenkin mieleen sellainen sanonta että kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta :)

      Ostin tyttärelleni tuon Lordi kirjan ja ihan asiallista tietoa siellä oli mitä sitä vilkaisin...

      Tosin en tiennyt että Lordi itse ei siitä rahaa saa.

      Omasta mielestäni Lordilla on kaikki oikeus ottaa rahat pois...Nyt kun sitä rahaa tulee.

      En ole ikinä oikein tajunnut tota nälkätaiteilija juttua.
      Rahat pitää repiä silloin kun sitä tulee....Harvoin kun moinen tilaisuus kestää ikuisesti

      • kansan ääni

        Kaikkea sitä kehdataan kirjoittaa. En noteeraa miksikään. Hulluutta ja paholaisen palvontaa kaikki lordihirviöt.


      • jozzy
        kansan ääni kirjoitti:

        Kaikkea sitä kehdataan kirjoittaa. En noteeraa miksikään. Hulluutta ja paholaisen palvontaa kaikki lordihirviöt.

        sun mielest sit varmaan kaikki jotka diggaa esim.räpist,ni polttelee pilvee jatkuvasti..kato semmone kuva annettu joskus..totta ne kaikki sit...ja hardrockin kuuntelijat saatananpalvojii..varmaa..uhrataan eläimiiki


      • pohjanakka
        jozzy kirjoitti:

        sun mielest sit varmaan kaikki jotka diggaa esim.räpist,ni polttelee pilvee jatkuvasti..kato semmone kuva annettu joskus..totta ne kaikki sit...ja hardrockin kuuntelijat saatananpalvojii..varmaa..uhrataan eläimiiki

        Sivuaa aihetta, mutta olenko siis satanisti kun kuuntelen raskaampaa musiikkia?

        Nyt aamulla, kun en ole itsekkään uskaltanut yön jäljiltä peiliin kurkistaa näky voi olla painajaismainen...

        Mutta muutoin käyn töissä, laitan norm. kotiruokaa, vien lapset pestyinä hoitoon, naapurien lapset ei juokse itkien pakoon nähdessään minut, en polttele -edes ristejä, ENKÄ läträä viinan tai muitten aineitten kanssa (en edes vaikka olen lapista ja puhun h:n päälle luontojani.)

        Ainoa kuuluva ero minussa on vain musiikkimaku, enkä edes huuata kovalla, mitä nyt joskus yöllä töistä ajaessa... Onneksi on Lordi ja voi kuunnella myös sitä!!!!


    • Usko Thansen

      Siinpä vastaukseni!

    • no ei se mikään ahne ole!!

      ei se lordi oo mikään ahne kaveri... te vaan kuvittelette vähän liikoja!! lordi on mun paras...;)))

    • ...

      Kirjoitampas teikäläisistä kirjan ja revin kaikki rahat itselleni. Katsotaan sitten kuinka suhtaudutte.

    • vittuuntunut

      ghl

      • kimirri

        ...vanha viidakon sanonta, nyt vaan lordia kaikki käyttämään hyväksi...

        wattu kyllä se joka euro jonka lordi tekee on kovalla hiellä ansaittu, ei mitkään välistävetäjät saa mennä sorkkimaan, amerikas vois wääntää miljoonavaateet oikeudessa :)

        mut suomi kai on vapaa maa, haloo joku raja


    • ari-matti91

      en ole lukennut lordi kirjaa hitsi kun tulispa se se kirja niin mää alkaisin heto lukemaan kun jos se tulis kauppoihin eli halpa-hallin tai johonki niin mää ostan sen heti

    • Sivullinen lukija

      Mietitäänpä hieman paljonko rahaa kyseisellä kirjalla on tienattu. Mitkä olisi pitänyt olla provikat Lordille kyseisestä kirjasta? 2000 kirjaa revitty myyjien käsistä. Kyllä minuakin taitaisi ottaa päähän ja pahan puoleisesti.

    • peipi

      kuulkaa ei oo vitsikast tollanen se on arsyttavaaa lordilla on oikeus kirjottaa itte kuten haluaa :5

    • Haloo.....

      Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä lukemalla muutaman hänen kirjoittamansa kirjan (vaikka Dominick Arduin'sta).

      • mieltä

        juu...kirjailija. Taitaa olla rahanteko mielessä päällimmäisenä, näyttää vuokrailevan myös lomaosakkeita lapissa...


    • Pahajoki

      Lordi SÖI Dominick Arduinin ahkion!

    • lordifanijutut

      http://itravelnet.co.uk/

    • nmnm

      minusta koko asia on paisuteltu pienestä asiasta
      tehdään suuri numero.

    • ..............................

      Jos joku kirjoittaisi sinusta kirjan, niin kuuluisko sinun saada kirjasta senttiäkään? Tuntuishan se tietenkin vähän epäreilulta... Kaikki nyt vaan tahtoo takoa, kun rauta on kuumaa ja saada osansa Lordin rahoista. Raha saa ihmiset liikkeelle.

    • TappajaTonttu

      Semmosta peliä....

    • mage

      tottakai MINÄKIN haluaisin osani minusta julkaistusta kirjasta.. yhtähyvin voisitte sanoa että lordi ei saisi saada rahaa edes omista levyistään!

      • -::-

        Ei Lordi siitä kirjasta rahaa ole tietääkseni vaatinut missään vaiheessa ja koko ajan ollut tiedossa ettei hänelle siitä rahaa tule. Närkästyi vain siitä myyntitavasta mitä Pahajoki käytti eli antoi ymmärtää että sisällöntuotossa on ollut mukana bändi ja siten kirja olisi kaikin osin totuudenmukainen ja kattava teos bändin historiasta sekä TÄMÄ olisi se virallinen Lordi-kirja joka ilmestyy vasta marraskuussa. Tulikin vain ilmi että sisältö pääosin lehtien artikkeleista koottu 100 sivuinen vihkonen jossa sitä paitsi 14 sivua suoraan luvattomasti kopioitu Monsterdiscohell sivustolta ilman lupaa ja ilman mainintaa tekstin lähteestä. Lopusta suurin osa koottu lehtiartikkeleista oikeina ja väärine tietoineen sen enempää selvää ottamatta niiden oikeudesta. Yhden lyhyen haastattelun Mr. Lordi antoi mutta se on hyvin hyvin pieni osa kirjaa.

        Ollut Pahajoealla kiire saada edes jonkinnäköinen Lordi-vihkonen myyntiin ennen virallista Lordi-kirjaa...


        Lordin suusta virallisella foorumilla:
        "Tervens kaikille!

        Sanotaanpas vielä selvennykseksi kaikille tästä ko kirjasesta seuraavaa:
        Meikämanne tahi kukaan muukaan bändistä ei ole mitenkään ollut mukana sen teossa, muutoin kuin että annoin YHDEN(1kpl) VARTIN(15min) haastiksen tuota varten. That´s it.
        Bändi ei saa kyseisestä tuotteesta pennin latia, ei senttiä eikä edes kruunuja tai äyrejä. Nada. Ei mitään. Paitsi "kivan" mielen.

        Mutta voi kuulkaa, kun se syksy koittaa. Siis se myöhäisempi ns oikea syksy. Sitten tulee semmoinen ihan OIKEA kirja. Ja siinä ollaan kaikki mukana. Ja on niin maan perusteellisesti materiaalia siinä. Kuvia ja juttuja joita ette ole koskaan ennen kuulleet tahi nähneet. Ja juuri nyt, tällä hetkellä tätä kirjoittaessani, tässä "oikean käteni" Limppu Lindbergin kanssa siihen valokuvia, muistiinpanoja, luonnoksia ja piirroksia 15 vuoden ajalta skannaillaan ja valitaan..
        Matskua on vain niin paljon, että ei taida itse kirjaan mahtua mukaan kuin murto-osa..."


    • Ellen

      nettisivuilta omaan kirjaan
      on tekijänoikeusrikos, eikö?

      lainaus Iltasanomien uutisesta:

      "Nyt julkaistusta, vähän yli satasivuisesta kirjasta löytyy 14 sivua tekstiä, joka on otettu suoraan minun nettisivultani. Tekstejäni on käytetty luvatta, Syrjänen sanoi."

      • -::-

        Tuossa määrin kopioituna on kyllä rikottu tekijänoikeuksia. Lyhyitä lainauksia saa tehdä mutta silloinkin on lähde mainittava aina.


      • Iltapäivälehden keksimä kohu
        -::- kirjoitti:

        Tuossa määrin kopioituna on kyllä rikottu tekijänoikeuksia. Lyhyitä lainauksia saa tehdä mutta silloinkin on lähde mainittava aina.

        Jos joku on tehnyt hyvän kirjan, joka myy, aletaan syyttään kopioinista ym.... eikö Lordiakin syytetty kopioinista.
        Ei pidä uskoa kaikkea mitä lukee.


    • Ahmet Ahne

      Lordi-hirviön tarina on todella hyvä kirja Lordin tarinasta. Kuvia on runsaasti ja ne on todella hyviä ja uusia. Pikkuveljetkin on lukenut sen ensimäisenä kirjana. Ihmettelen mitä voidaan kirjoitta uuteen kirjaan lisää että, hinnaksi tulee 39 euroa, oma kirjani maksoi 9,90 lehtipisteestä.
      Lordihan kehui fanikirja Iltalehdessä.

    • Mitä maksaa.

      Miksi Hesarin tekemä kirja maksaa 39 euroa, kun Lordi- hirviön tarina kirja maksaa vain 14,90 kovakantisena. Siinä oli paljon uutta ja hyviä kuvia, parhaan näkoinen fanikirja minkä olen nähnyt. OLINKO TYHMÄ KUN OSTIN? Kuka rahastaa kustantaja, lordi, levy-yhtiö vai kaikki yhdessä.

    • luminara

      en käyttäisi sanaa ahne pikemminkin itseään kunnioittava tai jotain toi että tekee kirjaa pääasiassa lehtijuttuihin perustuen ei ehkä ole mikään maailman paras ratkaisu... odotan siis innolla sitä maihdllista "oikeaa" lordi kirjaa...

    • rahaahne :(

      Lordi taitaa mennä vähän Metallicaks. Eli niistä tulee yhtä rahaahneita kuin Metallicastakin. :(

    • KITA 2

      tomi lepytteli myöhemmin seven pahajokea.

    • Anonyymi

      Lordin suosio koukkasi, kun putansuu lopetti nöyrän ja hiljaisen linjan ja alkoi olla aina äänessä oleva kusipää. Koronapiikkien kannatus veikin jo viimeisetkin fanit.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe