Etuveto vaiko takaveto ja miksi?
Vetävä ruohonleikkuri
7
614
Vastaukset
- työnnettävä
miksi vetävä.
- ylämäessä
Sen verran kampela tää rinnetontti että työnnettävän kanssa loppuu puhti emännältä, joten ajattelin "herrasmiehenä" ostaa vedolla varustetun leikkurin :-D
- leikkurit
ylämäessä kirjoitti:
Sen verran kampela tää rinnetontti että työnnettävän kanssa loppuu puhti emännältä, joten ajattelin "herrasmiehenä" ostaa vedolla varustetun leikkurin :-D
etuvetonen kätevämpi käännöksissä, ei karkaa käsistä. Eli kun joudut "keuliin koneella kääntääksesi sen, niin taka vetonen tahtto syöksyä vaan eteen päin.Sama saattaa käydä jyrkässä ylämäessäkin, tosin turvallisuuden kannalta täytyy aina olla koneen yläpuolella mäessä, eli vetämällä ylös ja työntämällä alas. Jos sattuu jalka lipeen niin et jää koneen alle!? Muuten en ossoo sanoa.
- se ja sama
Liian raskas. Lahjoitin oman koneeni naapurille ja ostin sähköllä käyvän, työnnettävän. Kevyt ja kätevä kuin käsihöylä.
- Anonyymi
Näin netissä kevyen version. Menee eteen ja taakse leikkaa mennessä ja pakitettaessa.
Samassa terärungossa terä edessä ja takana.
Tunnistaako joku laitteen, oikein hyvä rinteeseen. Ei kömpelö kuten tavikset.- Anonyymi
Tunnistan. meillä on noita
- Anonyymi
Meillä on molemman malliset käytössä. Etuvetoinen on vikuri, eikä tahdo mennä suoraan, kun eturenkaat hakevat pitoa vuoronperään. Hyvänä puolena sitten yllä mainittu helppous käännöksissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684