Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Virhekoodi 80072efd

Hille8

Hei!
Messengerini toimi aluksi silloin tällöin, mutta nyt se ei toimi ollenkaan. Kun kirjaudun tulee sanoma: virhekoodi 80072efd
Olen kokeillut vianmääritystä ja se sanoo, että: ongelma voi johtua välityspalvelin tai palomuuriasetuksista. Joten miten asetusten pitää olla, että messengeri toimii?

11

9328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Micco

      Moi!

      mulla oli sama mese ongelma kun käytin norton palomuuria.poistin sen niin mese ongelma hävis.

      mitä palomuuria sä käytät?

      oletko tehny koneeseen jotain muutoksia esim. asentanu jotain ohjelmaa sen jälkeen kun meseen vielä pääsit?

      • jk

        moi mäkäytän kans nortonin palo muuria


    • aabeecee

      Mulla sama ongelma. Kun yritän yritän kirjautua messengeriin, tulee tuo samainen virhekoodi. Messengerin yhteysasetuksissa lukee: Yhteyttä kohteeseen: NET messenger ei ole ja kun laitan mesen vianmäärityksen ja käynnistä, sieltä tulee tieto: Yhdyskäytävä ei vaikuta olevan verkkoyhteydessä.
      Voiko tämän vian korjata itse vai pitääkö pyytää joku atk-nero paikalle.
      Auttakaa joku meitä, pliis!!

      • avuton!

        Sama homma. Kaikki alko näin 3kk sitten, ekaks kaikilla kavereilla ja itelläni toimi mese ihan hyvin, mut sit kaikille tuli joku vian määritys homma. sit kavereilla alkoki toimiin msn. ja mulla EI! sitten poistin mesen, yritin asentaa uudestaan niin siihen piti asentaa eka joku WINHTTP.dll, asensin sen, sitten piti asentaa service pack 2, asensin sen, sen jälkeen piti asentaa joku windows installer, asensin sen, mutta vieläkään meseä ei voinut asentaa. sitten joku kävi korjaamassa sitä ja meseni toimi pari päivää kunnes Virhekoodi: 80072efd tuli taas esiin, niin että mitä pitäs tehä?


    • Micco
    • gulle_

      mullakin tulee toi virhekoodi juttu. tosi ärsyttävää! miten voisin korjata sen? en pysty jutella kaukana asuvan poikaystäväni kanssa ollnekaan vaikka olisi kuinka paljon asiaa, mitä teen????

      • Mesee

        Se mese aina joskus säätää jotain voi olla vaik joku päivitys juttu menos, joskus ei kukaa kavereista päässe mesee ja sit tais tulla toi virhekoodi. Oottakaas pari päivää niin eiköhän se siitä


      • gf<gtar
        Mesee kirjoitti:

        Se mese aina joskus säätää jotain voi olla vaik joku päivitys juttu menos, joskus ei kukaa kavereista päässe mesee ja sit tais tulla toi virhekoodi. Oottakaas pari päivää niin eiköhän se siitä

        joo odotin siin 3kk nii ei toiminu silti, mut kavereil toimi, ihmeellistä?


      • Junde :DDD
        gf<gtar kirjoitti:

        joo odotin siin 3kk nii ei toiminu silti, mut kavereil toimi, ihmeellistä?

        Sama oon odottanu ainakin kuukauden ei tapahdu mitään.


    • lil84

      Mullakin on sama ongelma. Mulla on käytössä kaks meseosotetta jolla toisella ei tuu sitä viestiä, mutta toisella tulee. Ja se jolla tulee, on just se jota käytän mieluummin. Oon yrittäny kaikkia näitä apujuttuja, mut ei mikään tunnu toimivan??!?

      • pls

        laitatte et palomuuri sallii kaiken, sit tehtävienhallinnasta prosesseista suljette sen msn ja avaatte sit messengerin uusiks nii futaa. ja tää pitää tehä joka kerta ku avaa uusiks


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe