apua!!

elyse___

elikkäs..olen vaaka nainen ja onnellinen rapu mieheni kanssa..vaikka horoskoopit eivät meille kovin hyvää tulevaisuutta kerrokkaan..olen alkanut miettiä..koska tunnen erään leijona miehen..joka olisi kiinnostunut..leijona ja vaakahan olisivat hyvä pari..ja numerologian kannalta olisimme kummatkin 9 eli suhteemme ennuste olisi erinomainen..olen ruvennut ajattelemaan tätä..mielipiteitä?

5

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piittaamaton

      elämä ei koskaan tuo lähelleni ketään noin kyynistä ihmistä.

      kyyninen= välinpitämätön, elämän t. asioiden arvon kieltävä; häikäilemätön, tunteista...

    • horoskooppi

      Rapu on hyvä merkki sinulle. Olen itse Vaaka-nainen ja minulla Vaaka-mies, ollaan oltu tosi kauan yhdessä. Eli ei merkki melkästään ratkaise. Jos tekee vaihtelua, niin ota se, mutta älä katkaise tai ala haihattelemaan pelkän horoskooppimerkin mukaan. Sitäpaitten Leijona ei ole Vaaalle paras merkki. Leijona tekee niikuin haluaa, mutta ei välttämättä kerro sitä sinulle. Voi olla ihan "joo, joo" ja kuvittelet, että kaikki on ok, mutta hän tekeekin just niikuin haluaa. Vesimieskin kävisi paremmin, mutta ehkä paras merkki on Oinas.

    • vaaka vaan

      oletko sattumoisin taikauskoinen miksi ihmeessä uskoa horoskooppeihin jos kuitenkin olette onnellisia? toki itsekkin uskon horoskooppeihin mutta on älytöntä uskoa niihin niin paljon että alkaa miettiä en sovi horoskoopppien mukaan yhteen ravun kanssa paras vaihtaa miestä jos suhde alkaa mennä kuitenkin huonosti niin silloin vasta miettisin tuota......

    • panthera leo

      kysymys tarkoitettu huonoksi vitsiksi??

      • elyse___

        tämä ei ollut huono vitsi..olen vain välillä "hieman" taikauskoinen tosiaankin..mutta kaikki on nyt hyvin..olen raskaana :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe