elikkäs..olen vaaka nainen ja onnellinen rapu mieheni kanssa..vaikka horoskoopit eivät meille kovin hyvää tulevaisuutta kerrokkaan..olen alkanut miettiä..koska tunnen erään leijona miehen..joka olisi kiinnostunut..leijona ja vaakahan olisivat hyvä pari..ja numerologian kannalta olisimme kummatkin 9 eli suhteemme ennuste olisi erinomainen..olen ruvennut ajattelemaan tätä..mielipiteitä?
apua!!
5
755
Vastaukset
- piittaamaton
elämä ei koskaan tuo lähelleni ketään noin kyynistä ihmistä.
kyyninen= välinpitämätön, elämän t. asioiden arvon kieltävä; häikäilemätön, tunteista... - horoskooppi
Rapu on hyvä merkki sinulle. Olen itse Vaaka-nainen ja minulla Vaaka-mies, ollaan oltu tosi kauan yhdessä. Eli ei merkki melkästään ratkaise. Jos tekee vaihtelua, niin ota se, mutta älä katkaise tai ala haihattelemaan pelkän horoskooppimerkin mukaan. Sitäpaitten Leijona ei ole Vaaalle paras merkki. Leijona tekee niikuin haluaa, mutta ei välttämättä kerro sitä sinulle. Voi olla ihan "joo, joo" ja kuvittelet, että kaikki on ok, mutta hän tekeekin just niikuin haluaa. Vesimieskin kävisi paremmin, mutta ehkä paras merkki on Oinas.
- vaaka vaan
oletko sattumoisin taikauskoinen miksi ihmeessä uskoa horoskooppeihin jos kuitenkin olette onnellisia? toki itsekkin uskon horoskooppeihin mutta on älytöntä uskoa niihin niin paljon että alkaa miettiä en sovi horoskoopppien mukaan yhteen ravun kanssa paras vaihtaa miestä jos suhde alkaa mennä kuitenkin huonosti niin silloin vasta miettisin tuota......
- panthera leo
kysymys tarkoitettu huonoksi vitsiksi??
- elyse___
tämä ei ollut huono vitsi..olen vain välillä "hieman" taikauskoinen tosiaankin..mutta kaikki on nyt hyvin..olen raskaana :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784