True fans?!

Lil-liam

Eikö täällä muka ole ketään oikeita oasis diggareita? Itse olen rakastanut bändiä alkuajoilta lähtien?! Nähnyt muutaman kerran livenäkin. Joku siinä bändissä ja niissä jäbissä (etenkin gallghereissa) viehättää.

16

1909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elköön kukaan haukkuko oasista. Thy got it :) Se mitä sanovat että vaikutteet saa ja pitää kuuluu omaski musas, on must totta. Ja mitä siit et ne ei oo ihan yhtä hyvin vetäny ku parhaimmillaan, ne on silti aika kaukana edellä näitä niin monii pikkupoikii mitä on niiden jälkeen tullu.

    • noel

      paras bändi mitä on koskaan ollut,olen kolme kertaa nähnyt livenä ja toimii.
      kolme ekaa levyä on parhaat mutta ei ne loputkaan mitään shittiä ole.

      oasis rulez!!!!!!

      • Lil-liam

        No niin, nyt alkaa palaute pikkuhiljaa miellyttämään minunkin silmää.


      • gatekeeper-m
        Lil-liam kirjoitti:

        No niin, nyt alkaa palaute pikkuhiljaa miellyttämään minunkin silmää.

        oasis rulettaa. 14 vuotiaasta lähtien ollut suosikkibändi. Syy minkä takia ees aloin ostelemaan levyjä oli Oasis


    • noel gallagher

      JJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
      NYT TIÄN ET EES PARI SUOMALAISTAKIN KUUNTELEE KAIKKIEN AIKOJEN PARASTA BÄNDIÄ!!! ALOTIN OASIKSEN KUUNTELUN JOSKUS TOKALLA LUOKALLA JA NYT OLEN 7.LUOKALLA JA AINA SE VAAN KUULOSTAA PAREMMALTA!!!
      voisin itkee ilosta!

    • deft

      Juu, onhan sitä Oasista tullut kuunneltua junnusta lähtien. Maailman suurin rock-bändi ja silleen...
      Ei mutta oikeasti, parhaimmat biisit täyttä timanttia ja liamin lauluääni omaa luokkaansa.
      Levyjä nyt tuskin tarvitsee eritellä, koska ne parhaat on ensimmäisinä julkaistut, sinäänsä harmi. Toisaalta, The Masterplan taitaa olla maailman paras b-puolikokoelma.

      • Lil-liam

        Vaikka olenkin aika intohimoinen fani, niin kehtaisin silti väittää, että kahta ensimmäistä albumia lukuunottamattakin oasiksella on aivan loistavia albumeja. Mielestäni niiden arvostusta vaan vaivaa ensimmäisten albumeiden hyvyys. Jos esimerkiksi Be here nown olisi nauhoittanut noin 97 prosenttia mistä tahansa muista maailman bändeistä, niin sitä voitaisiin sanoa loistavaksi. Myöhempiä levyjä vaivaa alun taakka. Uusin albumi on kyllä niin saatanan hyvä, että huh huh. No kaikilla saa olla mielipiteensä, mutta Oasis vaan rockkaa ja kovaa.


      • deft
        Lil-liam kirjoitti:

        Vaikka olenkin aika intohimoinen fani, niin kehtaisin silti väittää, että kahta ensimmäistä albumia lukuunottamattakin oasiksella on aivan loistavia albumeja. Mielestäni niiden arvostusta vaan vaivaa ensimmäisten albumeiden hyvyys. Jos esimerkiksi Be here nown olisi nauhoittanut noin 97 prosenttia mistä tahansa muista maailman bändeistä, niin sitä voitaisiin sanoa loistavaksi. Myöhempiä levyjä vaivaa alun taakka. Uusin albumi on kyllä niin saatanan hyvä, että huh huh. No kaikilla saa olla mielipiteensä, mutta Oasis vaan rockkaa ja kovaa.

        Be Here Now... muutamia helmiä mutta suurimmaksi osin liian pitkiä ja laahaavia biisejä. Ei siinä auta vaikka kuinka olisi trumpettia (All Around The World) tai kaunista balladia (Stand By Me). Jos levystä paistaa läpi sellainen, ettei siihen ole panostettu, niin eipä se silloin arvostusta ansaitse.
        Olihan siinä kait jotain psyykkisiä juttujakin, Noel oli vissiin pienessä burn out-vaiheessa ja Iso Paha Levy-yhtiö(tm) pakotti tekemään edes jonkinlaisen levyn.
        Intohimoinen fanihan voi kuitenkin olla kriittinen, eikö?


      • Lil-liam
        deft kirjoitti:

        Be Here Now... muutamia helmiä mutta suurimmaksi osin liian pitkiä ja laahaavia biisejä. Ei siinä auta vaikka kuinka olisi trumpettia (All Around The World) tai kaunista balladia (Stand By Me). Jos levystä paistaa läpi sellainen, ettei siihen ole panostettu, niin eipä se silloin arvostusta ansaitse.
        Olihan siinä kait jotain psyykkisiä juttujakin, Noel oli vissiin pienessä burn out-vaiheessa ja Iso Paha Levy-yhtiö(tm) pakotti tekemään edes jonkinlaisen levyn.
        Intohimoinen fanihan voi kuitenkin olla kriittinen, eikö?

        ...olla kriittinen :) No, se on totta että be here nown biisit on yli pitkiä. Vielä toissa keväänäkin Liam palasi tähän DBTT:n julkaisun aikoihin sanomalla, että nyt biisit on kompakteja ja mitään 10 minuutin turhia sooloja ei ole. Mitä muuten olet mieltä Don´t believe the truthista? Itse pidän sitä loistavana "paluu" albumina. Suomessa ei tosin saanut juuri minkäänlaista arvostusta, mutta se nyt ei tässä hevilandiassa ole suuri yllätys.


      • deft
        Lil-liam kirjoitti:

        ...olla kriittinen :) No, se on totta että be here nown biisit on yli pitkiä. Vielä toissa keväänäkin Liam palasi tähän DBTT:n julkaisun aikoihin sanomalla, että nyt biisit on kompakteja ja mitään 10 minuutin turhia sooloja ei ole. Mitä muuten olet mieltä Don´t believe the truthista? Itse pidän sitä loistavana "paluu" albumina. Suomessa ei tosin saanut juuri minkäänlaista arvostusta, mutta se nyt ei tässä hevilandiassa ole suuri yllätys.

        Eikö DBTT saanut arvostusta? Kummallista, koska mä ainakin tajusin ns. keskinkertaisten arvostelupisteiden antamisen hyvänä merkkinä. Sitäpaitsi, kyllähän esmes Cinema SF antoi ko. levylle täydet 5/5 pistettä. Ei hassumpaa, vaikka ei tietäisikään että kuinka paljon siinä arvostelussa on fani-lisää ;)
        Levynähän DBTT on suhteellisen hyvä, mutta Oasiksen "varsinaisena" comeback-levynä loistava. Ja arvostuksesta vielä sen verran, että jos arvostusta mitataan levymyynnillä, niin siinä tapauksessa Oasis on jo ohi... onneksi arvostusta mitataan ihan jollain muulla(kin) tavalla :)


      • Ian Brown

        Paras B-puolikokoelma on stone rosesin turns into stone.


    • Jean

      Joo mä alotin oasiksen kuuntelun kun olin jo täyttänyt 13 eli talvella 2005..
      Isoveli oli minun ikäisenä(1995) aloittanut ja hänen kauttaan sain sitten kuulla paljon bändin musiikkia..
      Seuraavana kesänä tuli sitten se uus levy ja minä ostin sen ja aloin vähitellen tulla faniksi ja tässä sitä nyt ollaan sitten.. Levyjä en ole vielä ehtinyt ostella lisää muitakun Definitely Mayben ja siitä 2003 julkaistun DVDeen

    • *patsy*

      Oasis on suurin. Hieno bändi. Hienot sävellykset ja lyriikat. Suomessa ei tajuta, miten hienosta bändistä on kysymys. Hyvä niin, ei helmiä sioille.

      • Lil-liam

        Hyvin sanottu Patsy! Teräsbetonia vaan tälle kansalle!


      • aivopesijä
        Lil-liam kirjoitti:

        Hyvin sanottu Patsy! Teräsbetonia vaan tälle kansalle!

        Kuunnelkaa kappaleet history, Velvet Morning ja See you In the next one The verveltä niin tiiätte miksi Noel Gallagher kirjoitti kappaleen Cast No Shadow.


    • oasislad

      the-soapbox.net

      - paras oasis foorumi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      324
      3016
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2243
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      86
      1674
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      193
      1583
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1375
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1049
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe