kun keskustelu näyttää vellovan enempi laulajan perseessä kuin esityksissä, niin mitenpä nämä vitsailijat kommentoivat vaikka Elton Johnin, Freddie Mercuryn tai vaikkapa Cole Porterin musiikkia, esityksiä ja laulamista? Noiden lisäksi on mulla myös Liberacen yksi vanha vinyylilevy, hienoa viihdettä. Mutta enpä ole noista nähnyt kritiikkiä, jossa keskityttäs vain homouteen. Sitä tapahtuu vain täällä Finlandiassa.
vertailun
5
572
Vastaukset
- asia
Täällä riehuu todennäköisesti yksi ainoa trolli syytämässä noita homojuttuja. Kirjoittelee lisäksi yksinpuheluita naisten nimillä, säälittävää. Tämän palstan voisi lopettaa samantien, vaikka toisaalta silloin toi urpo voittaisi.
- jorojukka-kukka
Eiköhän palstaurpo siitä tokene!
- Kuutos Silli
Siis eihän noista mainitsemistasi artisteista voi kuunnella mitään. Vinkuvat niinkuin sarvikuonon raiskaamat apinat ja homoudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Musiikki on vaan jotain hirveätä kuraa.
- kuutonen silli
Cole Porteria joka itse ei laulanut vaan sävelsi muun muassa musikaaleja, todellisia klassikkoja? Vai Liberacea, joka oli viihdyttäjä pianolla, mikä ei ole kovin helppo laji sekään?
Montako noiden kappaletta voit nimetä katsomatta netistä, et yhtään.
No, Sullia Kullekin.
- HeppaG
Palstan taso on tämä... Pikkupennut tai muuten älyltään vajavaiset pääsevät vapaasti riehumaan täällä kuin hiekkalaatikolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418