Osaako kukaan sanoa mistäköhän voisis ostaa sellaisen sisutustakan eli tekotakan. Toimisi sähköllä...
Tekotakka ns.sisutustakka
8
5254
Vastaukset
- annkris
Ostin itse sellaisen Espoon Minimanista Olarin puolelta,viime vuonna/syksy.Toimii sähköllä ja on valurautaa,liekit aidon näköisiä ja lämpöpuhallin toimii sähköllä.Lämpöpuhallin on takan pohjassa ja antaan lämpöä omien säätöjen mukaan.Maksoi n.70€.
- omistaa sellaisen
Olen itse ostanut sellaisen halpahallista, en pidä siinä lämmitystä päällä vaan pelkästään loimuavaa valoa joka muistuttaa hiillosta. Hinnat noin 59-89 euroa. Ihan kiva talvella tunnelmanluojana.Kohta alkaa niiden sesonki ei ehkä vielä myymälöissä.
- Sohvi1968
Clas Olssonilta saa tekotakkoja. Ja saa muuten DVD:itä, joilla voit muuttaa televisiosi joko takaksi tai akvaarioksi...
- Nallu
mul olis lävä tuli takassa ilman hornia!
takka on kevyt ja kätevästi siirrettävissä. käyttönesteenä ehdottoman turvallinen biopolttoneste,
Myynti järjestyy P-kaupunki seudulle ja Kymenlääniin 0451134728 - tapio3511
Katsokaa sanalla Liekkipuu Googlesta
- marzy07
Aidompi vaihtoehto sähkötakalle on bio-polttoaineella toimiva sisustustakka.
Tipicolla ainakin laaja valikoima biotakkoja:
http://www.tipico.fi - kauneutta
Tekotakkaa sähköllä etsisin minäkin,ei Kuopion kokoisesta kaupungista löydy. Tiedän että niitä on,minulla oli mutta ostin sen Saksasta vuosia sitten. Se olis siisti ja nopea laittaa päälle,amerikoissa harrastetaan paljon! Pystyiskö kukaan neuvomaan? Kiittäisin meilini:[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713