BERETTA

haulimies

Beretta maksaa 1400.
Balailaikka 400.

Miksi ihmiset maksavat tonnin korulaiseesta:
"ei ainakaan tarttee sit ikinä vaihtaa"
"menee isältä pojalle"

Miks vit*ssa pitäis mennä isältä pojalle? Entä miksi ei olisi kiva vaihtaa asetta joskus? Tonnilla saa naamiokamaa ja puutavaraa ampumasuojien rakenteluun(ellei omista metsää tms) ja sen voi käyttää metsästykseen järkevästikin ilman, että sulla on koristekaivellut tukit jostain hemmetin tiikistä.

Olen varakas ellen jopa rikas, mutta en tajuu tota ilmaa noissa hinnoissa? Miksi porukka menee tähän?? Eikö metsästäjät hoksaa ansoja? Tilitätte jollekin vanhalle patruunalle välimeren tai karibian rannalle.

Berettan hinta tulisi olla maks tupla Balailaikkaan nähden. Siltikin varmaan liikaa.

9

3992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millään tavalla

suoraan verrannollisia keskenään.on aivan varmaa kun ostaa laadukkaan ja toimivan haulikon niin sitä ei halua vaihtaa ja tähän kastiin Beretta varmasti kuuluu. takertelevaa Baikalia ei voi panna samalle viivalle, ero on kuin yöllä ja päivällä näkyen kaikessa viimeistelyssä ja sovituksissa sekä toiminnassa.mainittakoon vielä Beretasta tasainen loistava laatu kun taas Baikaleissa on hirvittävän paljon paskoja.

• ikä maksaa

laatu maksaa ja siitä ei tarvi edes tingata.

• Tikkahuntteri

Vastasit jo aika pitkälle itse tuohon kysymykseesi.

Jos haluat siistiä, viimeisteltyä, kaunista jälkeä, olet heikkosorminen ja haluat että kaikki sujuu flip-flap, niin silloin maksat käyttämästäsi koneesta enemmän ja koetat vastaavasti piiloutua paremmin.

Jos taas jaksat vetää Baikkalin rohjon virittimen taakse, jaksat painaa sen palautinnastan pohjaan jne jne ja sinulle riittää se, että lintu putoaa ja kauris kellistyy, niin sinulle piisaa halvempikin halko.

Jos taas haluat esitellä kalustoasi itseäsi varakkaammille tutuille, niin älä nyt ainakaan Berettaa halvempaa hanki! Mieluummin sitten jotain tyylikästä ranskalaista.

• Rahvajello1

Kyllähän nuo sinun perustelut kuulostavat vallan järkeviltä eli muuta metsästykseen liittyvää voisi "säästetyllä" rahalla hankkia. Mielestäni kuitenkin kyse on lähinnä aseen ostajan mieltymyksistä, yksi tykkää äidistä ja joku toinen tyttärestä. Totta on, että hyvin viimeistellyt käyttötavarat toimivat jotenkin jouhevammin ja sama koskee myöskin aseita. Ladalla ja Volvolla ajelee kyllä kummallakin mutkaista tietä näkymättömiin, käyttöominaisuudet eroavat sitten paljonkin. Kun sellaisen aseen on onnistunut löytämään, jonka kanssa on päässyt ns. sinuksi, eipä sitä hevillä haluakaan vaihtaa. Ainakaan minä en. Tutulla haulikolla tahi aseella tuntuu osuvan kun vähän sinne päin osoittaa. Joten eiköhän anneta jokaisen ammuntaa harrastavan tulla "uskollaan autuaaksi" ja keskitytään vain omaan tekemiseen!

• mehtämiäs

Se on ihan totta, Beretassakin vaan se merkki maksaa, kyllähän se on varmasti hyvä, mutta
      pelkkää rahastusta.

• aseessa

saa rahalleen täyden vastineen, ei tarvitse pelkästä merkistä maksaa.

• vastine?
        aseessa kirjoitti:

saa rahalleen täyden vastineen, ei tarvitse pelkästä merkistä maksaa.

Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Itselläni on Valmet 412 S metsästyshaulikkona ja
        radalla olen käyttänyt lahjaksi saamaani Beretan
        687 haulikkoa. Beretan haulikot tehdään yli
        ampuviksi ja se on minusta outoa Valmettiin
        verrattuna. Kun nostan Beretan poskelle niin kisko jää pystyyn. Kun olen vertaillut haulikkojani niin Valmetin perä putoaa takapäästä
        2 cm enemmän. Tästä johtuen ammun radalla
        metsästystrapin Beretalla ja metsästysammunnan
        vanhalla Valmetilla. Itse en tykkää käyttää
        metsällä haulikkoa mikä ampuu selvästi yli.
        Muuten haulikoilla on selvä ero, Valmetti on
        raaka työkalu ja Beretta hieno tuote.

• metsienmies

ei taida äijä tietää miksi maksaa laadusta

• Anonyymi

Peretan peräkulma ainakin omassa säätöpaloilla.kannattasko sinunkin kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      301
      2638
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      48
      2521
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      121
      1700
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1370
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1370
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1235
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      142
      1193
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1069
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1060
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      1000
    Aihe