Liika kostuminen

yhdynnässä

Olen 20-vuotias neito ja ongelmani on se, että kostun yhdynnän aika (tai jo sitä ennen) aivan liikaa. Tiedän, että kostuminen on täysin normaalia ja jopa suotavaa nautinnon kannalta, mutta minulla sitä tapahtuu siinä määrin, että usein sekä oma että poikaystävän tunto häviää, fyysisesti katsottuna siis (vaikka poikaystävä toki nauttii ajatuksesta, että haluan häntä niin kovin). Eikä tämä liity orgasmiin laisinkaan - saatan valahtaa märäksi jo esim. kun huomaan poikaystävän erektion - ja kostun heti vaikka hän tulisi sisääni ns. kylmiltään (kokeiltu on!).

Olen käyttänyt e-pillereitä (Diane Nova) parin vuoden ajan, mutta ko. ongelma oli jo ennen niiden aloittamista. Ongelma ei myöskään johdu emättimen väljyydestä tai poikaystävän peniksen pienuudesta, sillä jumppaan lantiopohjan lihaksia geishakuulien avulla (jotka sisään laittettuani muuten kostun myös pian). Toki lihasten hallitseminen (puristelu jne) antaa pientä lohtua meille molemmille, mutta kykenen kunnolla nauttimaan yhdynnästä vain niiden muutaman ekan työnnön aikana, jolloin olen vielä "sopivasti märkä".

Onko ongelmaan olemassa mitään apua, lääkkeitä tai muuta? Paikkojen kuivaaminen paperilla joka työnnön jälkeen ei oikein sytytä. :)

Kohtalotovereita?

P.S. Suuseksi on kyllä hyvinkin tyydyttävää, mutta se onkin jo asia erikseen. :)

4

1443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reijo Hakkoomäki

Sillä miehet tykkää kun saa naida märkään pilluun. Mä ainakin olen ihan hulluna sellaisen perään!

• toveri

Minulla on aivan samanlainen "ongelma". Seksistä menee minun osaltani maku liian märkyyden takia. Niinkun oma tyydytys häviää... :( En nykyisin saa enää mitään seksistä, paitsi ehkä hyvän mielen siitä että mies saa.... Orgasmia en koskaan ole saanut kokea, ilmeisesti juuri tämän vuoksi. Ongelman huomaa myös siinä, että aina yksi kortsu ei riitä, vaan tarvitaan toinen koska eka ei pysy paikoillaan märkyyden vuoksi.

• Reijo Hakkoomäki

ja pitämään kullinsa syvällä pillussasi miltei liikkumatta. Kun se on siellä pohjassa asti, seisoskelee kovana, niin puristele sitä pillusi lihaksilla. Luulenpa vaan, että kun niin teet, orgasmisi tulee oikein värinällä.
        Jos siinä tilanteessa vielä hyväilet ite clitoristasi kun kulli on syvällä ja puristelet sitä pillulihaksillasi, niin orgasmi on satavarma.

• Reijo Hakkoomäki
        Reijo Hakkoomäki kirjoitti:

ja pitämään kullinsa syvällä pillussasi miltei liikkumatta. Kun se on siellä pohjassa asti, seisoskelee kovana, niin puristele sitä pillusi lihaksilla. Luulenpa vaan, että kun niin teet, orgasmisi tulee oikein värinällä.
        Jos siinä tilanteessa vielä hyväilet ite clitoristasi kun kulli on syvällä ja puristelet sitä pillulihaksillasi, niin orgasmi on satavarma.

kuinka kävi, kun teit ohjeeni mukaan. Naikaa jo pian näin kokeillen, että me muutkin saadaan tietää oliko neuvostani apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1390
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1345
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1235
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1041
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe