Kaksosnainen

mieityttää

Olen kaksosnainen ja kaverini on neitsytmies.. voiko juttu koskaan onnistua, vaikka tykkäämmekin samoista asioista niin ite olen paljon enempi sellainen joka pelaa varman päälle ja puntaroin asioita todella tarkkaan.. onko kelläkään vastaavaaa kokemusta näistä merkeistä..

10

1839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksestani,

      että, kaksonen (olen itse kaksosnainen) on suuripiirteisempi kuin neitsyt. Neitsyt luulee osaavansa kaiken, muuta hänellä on vain pinnallista, osittaista tietoa- mutta hän todella luulee itse, että hän on viisas ja perehtynyt! Neitsyt ei koskaan huomaa, että toisillakinon älyä ja tietoa, hän ei kuuntele edes toisten kommentteja.
      Kaksosella on avaramielisyyttä ja ymmärrystä myös sellaisesta luonteenpiirteestä, etenkin jos se ei ole pakko elää kovin lähellä neitsyen kanssa.

      Läheinen tuttavani (mies) on neitsyt. Tunnen hänet niin hyvin, että tiedän, etten koskaan jaksaisi elää yhdessä (siis parina) sellaisten luonteenominaisuuksien kanssa, jotka ovat todella ominaisia hänelle, vaikka olenkin aika sietokykyinen.

      Koska neitsyt luulee tietävänsä kaikki paremmin, niin on varmaan vaikeaa neitsyelle todeta kaksosen seurassa, että kaksonen ei ole sitä tyyppiä, joka ihailisi "sellaisilla tiedoilla" kerskujaa ollenkaan.
      Kaksonen puolestaan luottaa omiin tietoihinsa ja viihtyy parhaiten seurassa, jossa kaikilla on sijaa ilmaista itseään. Siis ei vain istua ja kuunnella neitsyen luentoja - aamusta iltaan.

      Olet oikeassa. Kaksonen on täsmällisempi eikä kaksosta voi puhua ympäri niitten arvojen tasolla, joita neitsyt hallitsee, siis osakkaista ja pinnallista tietoa!

      • kiva tietää

        siis miten voi yhtäaikaa olla suuripiirtesempi ja täsmällisempi?
        BEsservisserit ei kaksosilla kiinnosta, mutta sopiva haaste aina.


      • Itse olen kaksosnainen ja mieheni neitsyt.
        Yhdessäoloa kertynyt jo pitkälti; ensi vuonna on 30-vuotishääpäivä (jos luoja suo).

        Alkuaikojen "säntillisyys" on karissut vuosien saatossa, sopeutumista kai puolin ja toisin.

        Neitsytmieheni on myös erinomainen verbaalikko, kädentaitaja, musiikillisesti lahjakas, kokkaustaitoinen, kasvien harrastaja; kaikkea sitä mitä yleensä kaksonenkin!

        Kaksosille pitkä pinna ja yleensä sosiaalisuus on kai enemmän luontaista kuin neitsyelle, mutta yleisesti mieheni kuitenkin erinomainen seuramies, ei mikään itsestään ääntä pitävä kerskuja.
        Sen verran jo ikää, että todella on tietoa, ei enää vaan luule, vaan tietää.

        Tämä oli puolustus neitsyelle; mutta itse kaksonen...sehän on aina arvaamaton, seikkailuihin haluava...


      • kokemuksesta - uudelleen
        kiva tietää kirjoitti:

        siis miten voi yhtäaikaa olla suuripiirtesempi ja täsmällisempi?
        BEsservisserit ei kaksosilla kiinnosta, mutta sopiva haaste aina.

        Suuripiirteisyydellä tarkoitan tässä yhteydessä ettei ole pikkumainen. Mielestäni neitsyet ovat joskus pikkumaisia.

        Täsmällisyyydellä tarkoitan, että tiedoissani olen enemmän tieteellinen, kuin Neitsyt- ystäväni. Hänen tietonsa eivät aina ole oikeita, vain itseltään oletettuja. Sanoisinko näin, että hän yleistää ja tieteistää omia lopputuloksiaan. Hänen tiedoillaan kerskumisensa ei aina ole täsmällistä ja oiekaksi osoitettua tai yleistä "tietoa".

        Joskus tuntuu kuin hän luulisi, että me kaikki muut (seurassa) olsisimme tyhmiä, koska hän syöttää meitä omatekoisilla teorioilla.

        Olisin ehkä voinut selventää sanojani edellisessä viestissä. Hyvä huomiointi sinulta!


      • mietityttää
        annoona kirjoitti:

        Itse olen kaksosnainen ja mieheni neitsyt.
        Yhdessäoloa kertynyt jo pitkälti; ensi vuonna on 30-vuotishääpäivä (jos luoja suo).

        Alkuaikojen "säntillisyys" on karissut vuosien saatossa, sopeutumista kai puolin ja toisin.

        Neitsytmieheni on myös erinomainen verbaalikko, kädentaitaja, musiikillisesti lahjakas, kokkaustaitoinen, kasvien harrastaja; kaikkea sitä mitä yleensä kaksonenkin!

        Kaksosille pitkä pinna ja yleensä sosiaalisuus on kai enemmän luontaista kuin neitsyelle, mutta yleisesti mieheni kuitenkin erinomainen seuramies, ei mikään itsestään ääntä pitävä kerskuja.
        Sen verran jo ikää, että todella on tietoa, ei enää vaan luule, vaan tietää.

        Tämä oli puolustus neitsyelle; mutta itse kaksonen...sehän on aina arvaamaton, seikkailuihin haluava...

        Olen laittanut merkille että neitsyt on paljon sponttaanisempi ja tuntuu että sen vauhdissa eikä sen ajatuksen juoksussa tahdo pysyä perässä.. Tässä on todella haastetta. Vaikka välillä tuntuu että luovutan ja jatkan eteenpäin elämää, mut joku tässä vetää puoleensa.... ehkä aika näyttää tai ainakin toivon niin..


      • mietityttää kirjoitti:

        Olen laittanut merkille että neitsyt on paljon sponttaanisempi ja tuntuu että sen vauhdissa eikä sen ajatuksen juoksussa tahdo pysyä perässä.. Tässä on todella haastetta. Vaikka välillä tuntuu että luovutan ja jatkan eteenpäin elämää, mut joku tässä vetää puoleensa.... ehkä aika näyttää tai ainakin toivon niin..

        Totta on huomiosi, todellakin neitsyt(mies) on spontaani ja mitä ihmeellisimpiä "virityksiä" saattaa keksiä, mutta jotenkin toimivia!
        Ajatuksenjuoksu saattaa siis joskus olla hieman harkitsevammalle kaksoselle joskus: no ei noin.


    • helih89

      Mulla on sama tilanne.. Tutustuin erääseen todella ihanaan neitsyt mieheen.. Ite oon kaksonen. (synt. 28.5) Mies tietää, mitä tekee ja haluaa... mut minä oon se, joka ei halua suunitella mitään kovin pitkälle ja mietin akiken ehkä liiankin tarkkaan. Voiko jutusta tulla mitään? Pitäisikö vain luottaa, että just tää mies on se mun..? MIten hän voikin olla niin varma ja samal minä oon kaikessa epävarma.

      • siis.

        En kyllä itse ymmärrä kaksosia,en varsinkaan kaksosnaisia ovat niin kaksijakoisia,jatkuvasti muuttavat mielipiteitään,oikeita tuuliviiriä,puhuvat takana eri jutut kuin eessä.Edessä ovat mielinkielin.Ailahtelevaisia,saavat neitsyt parankin raivon partaaalle.On kyllä jouskarin kanssa kaikkein oudoin merkki.Ei kertakaikkiaan tiedä mitä haluaa.Neitsyttä ei paljon mikään raivostuta mutta kaksoset ovat raivostuttavia piste.


    • -S-

      Täällä yksi kaksosnainen ja exä oli merkiltään neitsyt.. ja täytyy sanoa että pidemmän päälle ei toiminut´vaika 3v sitä kesti

      mitä parhaita ystäviä voimme olla mutta suhteesta ei tullut mitään.. jos hän jostakin piti, minä inhosin tai muuten vain täysin eri näkemukset asioista...

      ja joka paikassa aina mainitaan siitä miten kaksonen ja neitsyt on todellakin se pahin yhdistelmä ;)

      • kaksostyttö

        Kaksosnainen-Skorpionimies on vielä pahempi. Ainakin omasta ja muiden kokemuksista luetun perusteella.

        Kalat-kaksonenkan eihyvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      86
      4559
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3978
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2531
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1555
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe