Moi! Kuinka moni teistä on kokeillut Duphalacia ummetukseen? Vatsani on toiminut jo pitkään huonosti, ja vihdoinkin ajattelin ottaa annoksen. Kuinka nopeasti lääke alkaa vaikuttaa? Itselläni vain on huono olo ja ilmavaivoja. Otin lääkettä tänä aamuna.
Duphalac
3
4425
Vastaukset
- seuraavana päivänä
Itse olen ottanut Duphalacia iltaisin ja vatsa on toiminut seuraavana aamuna aamupalan jälkeen. Ilmaa vatsassa on kyllä kovin ollut mutta se voi johtua myös vatsan toimimattomuudesta.
- näin_
Mulla kesti pari päivää ennen kuin vaikutus alkoi ja olen käyttänyt sitä melkein koko raskauden ajan. Sitä täytyy käyttää säännöllisesti (=päivittäin), niin suolen toiminta pysyy säännölisenä. Mä otan aina aamuisin ja vatsa toimii sitten tunnin, parin päästä. Tärkeetä on, ettei lopeta käyttöä kun saa vatsan toimimaan vaan jatkaa sitä! Annoskokoa voi pienentää kun suoli alkaa toimia kunnolla.
- on yksilöllinen
Itse käytän sitä. Jos otan 30 ml tai vähemmän ei toimi ollenkaan. Jos otan 50 ml toimii noin 2-3 tunnin kuluttua, joskus silti täytyy vielä auttaa Mikrolaxillla.
Siis jos saat vain ilmavaivoja eikä vatsatoimi suosittelisin ottamaan isomman annoksen kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865