helppo gps laite

geps

Haluaisin ihan yksinkertaisen gps-laitteen jolla löydän yksinkertaisesti metsästä takaisin autolle ja näen kuljetun matkan. Netistä yritin katsoa mutta eihän näistä mitään ymmärrä.

Saako alle 100e? Ja olisiko hyviä merkkiehdotuksia ja mistä ostaa pääkaupunkiseudulta?

6

1796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertainen...

laite, taitaa karttakeskuskin sitä myydä.

• bushnell

Eli sillä löytää takaisin lähtöpaikkaan, jos on paikan nollannut lähtiessään (eikä poista sitä vahingossa). Suosittelen kuitenkin pitämään silmät auki eikä turvautumaan laitteiden apuun, mitä sitten jos vaikka patterit sattuu loppumaan siellä skutsissa?

Laitteeseen mahtuu aina 3 muistipaikkaa kerrallaan digitaalinen kompassi, erittäin näpsäkkä. Ehkä hieman hintava, lienekä näitä reilun kaupan tuotteita josta jää kauppiaallekin reilummin käteen. Toiminee myös ulkomaan matkoilla, löytää hotelliin takaisin vieraassakin kaupungissa. Siinä ei ole mitään matkamittaritoimintoa, sitä varten sinun pitää jokin askelmittari. Auto voi esim. olla lammen toisella puolella, matka 50 m. Talvella voi päästä jään yli, kesällä pitää kiertää lampea esim. 300 m.

• K11tollinen

Minä sain netin kautta ostettua käytetyn Magellan explorit 200
      Myyjä oli vanha mies joka ei ollut sitä käyttänyt ollenkaan, ja myi minulle hintaan 25e

lälläl lälläl lää

• 14 + 9 = ?

"Minä sain netin kautta ostettua käytetyn Magellan explorit 200
        Myyjä oli vanha mies joka ei ollut sitä käyttänyt ollenkaan"

Eli siis laitteesi oli käyttämätön käytetty? Vai oliko joku muu sitten käytetellyt?

• K11tollinen
        14 + 9 = ? kirjoitti:

"Minä sain netin kautta ostettua käytetyn Magellan explorit 200
        Myyjä oli vanha mies joka ei ollut sitä käyttänyt ollenkaan"

Eli siis laitteesi oli käyttämätön käytetty? Vai oliko joku muu sitten käytetellyt?

Juuri niin
        Käyttämäton käytetty. Eli mies näytti minulle miten se toimii - siis miten laitetaan päälle. Ja sanoi että sen enempää ei ole sitä käyttänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe