Raskaankaluston korjaamo

Avuton

Mikähän olis paras paikka korjauttaa raskaita perävaunuja?

18

5199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raskone

      www.raskone.fi

      • kiusan tekoa

        oliko vastauksesi oman työpaikan mainosta vai kiusantekoa kysyjälle, Ainakin Vantaan raskone on heikoiten toimiva paikka mikä kohdalle sattunut.


      • ihmettelijä156
        kiusan tekoa kirjoitti:

        oliko vastauksesi oman työpaikan mainosta vai kiusantekoa kysyjälle, Ainakin Vantaan raskone on heikoiten toimiva paikka mikä kohdalle sattunut.

        eikös niitä ole ympäri suomea onnistuuko yksi pisteistä tekemään kaikista huonon?


      • muuten
        ihmettelijä156 kirjoitti:

        eikös niitä ole ympäri suomea onnistuuko yksi pisteistä tekemään kaikista huonon?

        Ainoa. Syvältä perseestä jokane, en asioi enää T:isäntä


      • 12e480
        muuten kirjoitti:

        Ainoa. Syvältä perseestä jokane, en asioi enää T:isäntä

        Kouvolan (tai siis Kuusankosken) Raskone on aivan hanurista... En kyllä suosittele kelleen. Pikkusen tasosta kielii se, että Sisu-Auto avasi vuosi Raskoneen avaamisen jälkeen oman huolto-korjaamon Kouvolaan ihan muutaman kilsan päähän. Nyt on molemmissa Sisu-huolto....


      • ihmettelijä156
        12e480 kirjoitti:

        Kouvolan (tai siis Kuusankosken) Raskone on aivan hanurista... En kyllä suosittele kelleen. Pikkusen tasosta kielii se, että Sisu-Auto avasi vuosi Raskoneen avaamisen jälkeen oman huolto-korjaamon Kouvolaan ihan muutaman kilsan päähän. Nyt on molemmissa Sisu-huolto....

        tampereen, vaasan, ylivieskan, oulun piste?


      • kelvoton
        ihmettelijä156 kirjoitti:

        tampereen, vaasan, ylivieskan, oulun piste?

        Tampereella ei kuorma-auto miehet edes yritä käydä, kerran kävin kun oli Närkön takuu huolto, toivoton paikka.


    • äoi

      Ähtäristä löytyy maailman paras.

    • yrittäjänplanttu

      mutta autot tulevat kuntoon nopeastu, varmasti ja kohtuukustannuksin täällä: http://www.sisuauto.com/portal/suomi/palveluverkosto/askola/

      Tekevät siis muitakin kun Sisua, minä käytän siellä Mersut ja Scaniat ja ei ole koskaan ollut valittamista. Ei vaan pidä antaa niiten katsastaa koska vievät Porvooseen A-katsastukseen leimaan ja SE paikka on täynnä asennevammaisia tolvanoita!! Pistivät viimeks laittaan massa-autoon takapuskurin ja sivusuojat vaikka se oli 6 vuotta (tehtiin puuautosta) aikaisemmin rekisteröintukatsastettu ilman!!

    • tappituntuman kuski

      kiitosimeon korjaamo rajamäellä oli aika hyvä ABSn korjauksessa, 4-aks bulkkikärryn abssia korjattiin scanialla ja raskoneella aika kalliisti monta kertaa tuloksetta (mm.aivolaatikko?) ja nää löysi sen ainoan rikkinäisen kaapelin (kiekkarin alta boksille johtorja) ja homma toimi alta kahden tunnin.
      tajusin pajan pesub yhteydessä.Pari kertaa käynyt, muuten en tiedä.

      • upcider-gato

        paikka on automäkinen, perniö rakentavat kärryjä mutta korjaavat myös riippuu tietysti missä päin suomee olet itse et kannattaako lähteä tänne etelään asti mut esim pohjanmaalaisilla on monilla rakennettu siellä kärry ja meille tuli juur koppavaunu sieltä myös korjaukset melkeen kaik siellä.


    • paikkakunnalla?

      Tampereella voisi kokeilla vaikka Autopalvelua (Sarankulmassa Pöytäsarankadulla).

    • Kun itse tekee ja laittaa niin ei tarvitse ainakaan muita syyttää. Tämä homma on meillä toiminut......Ja kalusto ollut juuri sellaista kun itse haluaa....

    • kk196

      Nummelassa veikkoinkorven alueella uusi korjaamo, tekeevät kaikenlaista huoltoa perävaunuista päälirakenteisiin, hyvää palvelua

    • ampe

      automäkinen,perniö. Uudet tuotteet esim kippivaunut huippulaatua.asiakasta kuunellaan ja räätälöivät tuotteen asiakkaan haluamalla tavalla. Palvelevat myös korjaus ja huolto asioissa. Ja johtaja Raimo Mäkinen on mukava mies.

    • Kapellikyytiä

      Kokkolan Scanialla kerran kävin,siellä korjattiin kärryä asianmukaisesti.Muutenkin se on tietääkseni hyvämainennen paikka.Samoin Seinäjoen Käyttöautolla hommat onnistuu.Mutta monta miestä ja mieltä on olemassa..

      • entinenkannuslainen

        Ari ja Jani ainakin oli joskus tuolla töissä, todella päteviä asentajia!


    • Osaamista

      Automäkisen raimo on tosimies. Mukava reilu ja oikea tietolaari mitä tulee raskaaseen kalustoon. Suosittelen oli tarve uusi tai vanhan korjaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2273
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      864
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      10
      802
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      723
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      721
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      630
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      535
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      527
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      489
    Aihe