mies hakkaa ja vihaa..

miuku

mieheni vihaa ja hakkaa kissojani!kissa kun hyppää ruokapöydällekkin niin nyrkki lentää välittömästi!sit minä itken....yhyy.
oli selvä asia kun muutettiin omakotitaloon,että otan kissan,mutta en sitten raskinu päästää sitä ulos ja otin sille toisen kisun kaveriksi,mutta nyt onkin pahentunut asiat sen jälken....
auttakaa...uhkaa tappaa kisutaaaa1

16

1176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippari

se äijäsi ei hän ole hyvä ihminen jos lyö eläintä:=(

• tyttö

Yhdyn edelliseen! Niistä kissoistahan tulee mielipuolia pelosta eikä varmaan ole onnellisia. Nyt sitten valitsemaan: joko kissat tai mies! Saman katon alla ei näköjään voi olla. Toi on eläinrääkkäystä, siis rangaistavaa. Sun täytyy luopua jostain...... Sinuna luopuisin kyllä tollasesta miehestä.

• kippari
        tyttö kirjoitti:

Yhdyn edelliseen! Niistä kissoistahan tulee mielipuolia pelosta eikä varmaan ole onnellisia. Nyt sitten valitsemaan: joko kissat tai mies! Saman katon alla ei näköjään voi olla. Toi on eläinrääkkäystä, siis rangaistavaa. Sun täytyy luopua jostain...... Sinuna luopuisin kyllä tollasesta miehestä.

samaa mieltä kanssasi jos mulla olisi tollainen muija sanoisin sille että se hakkaaminen loppuu tai saat sit lähtee kävelemään.

• Liisa

Anna ne kisulit vaa suosiolla pois. ennen kuin se hirviö kenen kanssa asut tappaa kisulit! Varmasti löydät jostain lehdesta tai täältä palstaltakin jonkun eläinrakkaan, joka kisujasi voisi ottaa. Säälisit kisujasi, ei itseäsi. Tottakai sun ikävä niitä tulee. Mutta saat vielä isompia omantunnontuskia, jos se hirviö tappaa ne.

• Sanelma

luulin kyllä Sinun ehdottavan ihan toista tahoa pois annettavaksi :) Onhan ketjun aloittajan jo omankin turvallisuutensa vuoksi hankkiuduttava eroon hyypiöstä - jos mies kykenee lyömään kissoja, on siitä vain pieni askel kun hän ryhtyy mäiskimään vaimoaan...

• Peppi

...koskaan ota miestä, joka ei pidä lapsista ja eläimistä" sanoi vaari-vainaa. Ja oli täysin oikeassa. Minä ainakin laittaisin tuollaisen miehen pihalle...

• ebony

ukko ulos!!!mä en miettis enää hetkeekään jos joku kävis mun kissoihin kiinni et mitä tehdä lentäs sillä sekunnilla ulos sellanen ukko ja kannatan sua tekemään samoin, rupea toimimaan ukko pihalle jos kerran ei oo sen vertaa järkee päässä et kissatkin on elävii olentoja!!

• tyttö

Eläinrääkkäys on aina poliisin asia! Tuo ei saa kyllä jatkua. Valitse: joko mies tai kissat! Minä en sinuna kyllä miestä valitsisi. Tuollaiset ihmiset eivät yleensä tyydy satuttamaan pelkästään eläimiä, vaan jatkavat ihmisiin. Aja mies pois elämästäsi. Kissat eivät aiheuta väkivaltaa/eivät petä/eivät kadehdi/eivät hae omaa etuaan/ovat epäitsekkäitä ja rakastettavia.

• Riitta

Kissoillasi on VAIN SINUT. Kuinka voit asua yhdessä sadistisen miehen kanssa?? Koska hän hakkaa sinua?? Itse repisin silmät päästä ihmiseltä, joka yrittäsi pahoinpidellä omia rakkaita kissojani. Miksi et lyö miestä ja pistä häntä pihalle !

• Milla

Toihan on ihan selvää, että mies pihalle elämästä vai onko sinulla vielä olemassa tunteita sellaista ihmistä kohtaan. Älä ole ukon tossun alla. Kissojen kohtalo on nyt sinusta kiinni. Mies hakkaa pian sinuakin. TOIMI!

• Esko

Velvollisuutesi on tehdä siitä loppu, tavalla tai toisella! Kissat ei pysty isoa miestä vastaan puolustautumaan joten sinun on se tehtävä. Käsittämätöntä että vielä kyselet mitä tehdä!
      Hoida asia kissojen parhaaksi.

• Ukko pellolle

Heitä ukko pellolle jo tänään, en sietäisi tuollaista SEKUNTIAKAAN. Kohta saat sinäkin selkääsi häneltä. Toimi ajoissa.

• Antero

Usein on todistettu kissan jakavan ihmiset kahteen luokkaan A ja B ihmisiin. Kissaa joko rakastetaan tai sitten sitä vihataan. Vain erittäin harvoin tähän itsepäiseen lemmikkiin pystytään suhtautumaan neutraalisti.

Luultavasti miehesi on erittäin omistushaluinen ja heikon itsetunnon omaava ihminen, joka ei halua jakaa rakkauttasi edes kissojen kanssa. Vain välittömästi luopumalla kissoista voit parantaa hieman tilannetta. Hänen kanssaan ei kuitenkaan ole mahdollista neuvotella mistään muista järjestelyistä.

Niin kauan kun jaksat palvella miestäsi siten, että hän tuntee olevansa huomion keskipisteenä, sujuu yhteiselämänne välttävästi. Taloudellisen tilanteen heikentyessä astuvat yleensä kuvaan uskottomuusepäilyt ja "ansaitut" pahoinpitelyt miehen taholta.

Sama tilanne tulee eteen äidin odotusaikana ja lapsen synnyttyä. Mies ei kerta kaikkiaan voi sietää sitä, ettei hän saa kumppaninsa jakamatonta huomiota. Myöhemmin hän sitten huomaakin miten helppoa lasta pahoinpitelemällä on kiristää kumppani vaikkapa sänkyyn ja niin edelleen.

Jos tilanne vedetään tiukaksi, lupaa mies parantaa tapansa, vaikka siitä luonnollisesti ei tule mitään. Nainen sietää keskimäärin 5 - 7 vuotta tätä perhehelvettiä ennen kuin ottaa eron väkivaltaisesta miehestä. Seuraavat 16 vuotta hän saa mieheltä uhkaussoittoja ja elää jatkuvassa pelossa.

Saattaisi olla hyvä testi kumppanin sopivuudesta tuo, miten hän suhtautuu lemmikeihin. Saavatko kissat hyppiä pöydillä ja koira nukkua keskellä sängyssä ja niin edelleen... Kaikkihan ei käy aina kaikille.

• nad

Koko tarinahan on ilmiselvä provo.
      Näkeehän tuon kun vähän miettii.
      Sai se kuitenkin tosikot täällä liikkeelle.

• kissat kunniaan!

aikamoista elämää...ei eläimiä saa kohdella tuolla
      tavoin...eikö miehelläsi ole käytöstapoja??voisit yrittää puhua miehellesi tästä asiasta nätisti...
      vai eikö miehesi vain pidä kissoista,voit myös ehdottaa miehellesi,että opettaa kissaa,ei kissakaan opi sillätavoin,että sitä hakataan,ja lätkitään heti,jos se ruokapöydälle nousee...
      siis puhu miehellesi järkipuhetta...

• Juups :(

Jaahas vai että mies hakka kisujasi..no sinun kannattaisi ilmoittaa siitä eläin suojeluyhdistykselle millä tavalla mies hakkaa kissojasi ja ihiset eläin suojelu yhdistykeltä voi tulla katsomaan aina välillä millaä tavalla kissat voivat tai sitten pidät ne kissat erossa tuosta eläin rääkkääjästä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe