Pisin suhteesi

....................

Mikä on pisin yhtäjaksoinen suhteesi ?

13

1844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähän mennessä

      Ainoa suhteeni tähän mennessä on avioliittoni, jota on kestänyt 38 vuotta. Olen kaksosnainen, mieheni on kauris. Tämä on elämää, oppimista, osaamista ja sadonkorjuuta. Ensimmäinen ja viimeinen mieheni - kukaan muu ei minulle kelpaa.

    • Bhine

      Olen kaksosnainen ja seurustelin oinasherran kanssa yli kolme vuotta ja juttu kaatui, kun muutin toiselle paikkakunnale. Mies ei olut valmis muuttoon..

    • merkillinen

      ollut jo 18 v. kalamiehen kanssa, huh heijaa...

    • seurusteluni

      skorpionimiehen kanssa. Kahdeksan liian pitkää vuotta...
      Leijonan kanssa taas viisi liian lyhyttä vuotta...

    • kaksostyttö

      kaksi pitkää suhdetta, 2v4kk ja 2v8kk

      • taru86

        kesti melkein neljä vuotta:/ huomasin, että hän ei olekkaan se oikea.


    • 2 vuotta

      Ainaki yli 1,5 vuotta Jousimiehen kanssa. Mulla on ikää nyt 24v. Useimmat jutut jääny 2kk:n mittaisiksi, jolloin viimeistään oon huomannut, et EVVK.

    • ...............

      Pisin 3.5v eka, 3kk toka, 5kk kolmas ja sinkkuna ollu nytten 5v."Oikeaa odotellessa", uskoo tosi rakkauteen....

    • kaksostyttö87

      härkämiehen kanssa ollaan pyöritty vasta kolmen vuoden ajan :D

    • maahitar

      kaksosmehen kanssa n. 3 vuotta, neitsyen kanssa 8 kk.

      • Kaksoset nainen minäkin

        Asuin Härkämiehen kanssa 26 v, josta naimisissa 23v. Nyt erossa, mutta ystäviä kuitenkin. Vaikka Kaksoset ovat melkoisia tuuliviirejä, niin kotisatamaa arvotetaan aina. Joku paikka ja suhde on hyvä olla pysyvää, jos muuten menee reippaanlaisesti.


    • kaksosnainen

      viimeiset 5 vuotta olen seurustellut onnellisesti kaksomiehen kanssa ja uskon ja toivon hänen olevan minulle se oikea ja viimeinen.

      • suhde

        Vesimieheni kanssa olin 14 vuotta, kunnes hän kuoli ja nyt kauriin kanssa 4 vuotta, näitä ennen lyhyita, ihmeellisia,outoja ja mielenkiintoisia juttuja.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3290
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2043
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1632
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1084
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1033
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      148
      902
    Aihe