Mikä on pisin yhtäjaksoinen suhteesi ?
Pisin suhteesi
13
1864
Vastaukset
- tähän mennessä
Ainoa suhteeni tähän mennessä on avioliittoni, jota on kestänyt 38 vuotta. Olen kaksosnainen, mieheni on kauris. Tämä on elämää, oppimista, osaamista ja sadonkorjuuta. Ensimmäinen ja viimeinen mieheni - kukaan muu ei minulle kelpaa.
- Bhine
Olen kaksosnainen ja seurustelin oinasherran kanssa yli kolme vuotta ja juttu kaatui, kun muutin toiselle paikkakunnale. Mies ei olut valmis muuttoon..
- merkillinen
ollut jo 18 v. kalamiehen kanssa, huh heijaa...
- seurusteluni
skorpionimiehen kanssa. Kahdeksan liian pitkää vuotta...
Leijonan kanssa taas viisi liian lyhyttä vuotta... - kaksostyttö
kaksi pitkää suhdetta, 2v4kk ja 2v8kk
- taru86
kesti melkein neljä vuotta:/ huomasin, että hän ei olekkaan se oikea.
- 2 vuotta
Ainaki yli 1,5 vuotta Jousimiehen kanssa. Mulla on ikää nyt 24v. Useimmat jutut jääny 2kk:n mittaisiksi, jolloin viimeistään oon huomannut, et EVVK.
- ...............
Pisin 3.5v eka, 3kk toka, 5kk kolmas ja sinkkuna ollu nytten 5v."Oikeaa odotellessa", uskoo tosi rakkauteen....
- kaksostyttö87
härkämiehen kanssa ollaan pyöritty vasta kolmen vuoden ajan :D
- maahitar
kaksosmehen kanssa n. 3 vuotta, neitsyen kanssa 8 kk.
- Kaksoset nainen minäkin
Asuin Härkämiehen kanssa 26 v, josta naimisissa 23v. Nyt erossa, mutta ystäviä kuitenkin. Vaikka Kaksoset ovat melkoisia tuuliviirejä, niin kotisatamaa arvotetaan aina. Joku paikka ja suhde on hyvä olla pysyvää, jos muuten menee reippaanlaisesti.
- kaksosnainen
viimeiset 5 vuotta olen seurustellut onnellisesti kaksomiehen kanssa ja uskon ja toivon hänen olevan minulle se oikea ja viimeinen.
- suhde
Vesimieheni kanssa olin 14 vuotta, kunnes hän kuoli ja nyt kauriin kanssa 4 vuotta, näitä ennen lyhyita, ihmeellisia,outoja ja mielenkiintoisia juttuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244172Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111223Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22910Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.40888PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37734
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37725- 104667
- 135657