Pisin suhteesi

....................

Mikä on pisin yhtäjaksoinen suhteesi ?

13

1864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähän mennessä

Ainoa suhteeni tähän mennessä on avioliittoni, jota on kestänyt 38 vuotta. Olen kaksosnainen, mieheni on kauris. Tämä on elämää, oppimista, osaamista ja sadonkorjuuta. Ensimmäinen ja viimeinen mieheni - kukaan muu ei minulle kelpaa.

• Bhine

Olen kaksosnainen ja seurustelin oinasherran kanssa yli kolme vuotta ja juttu kaatui, kun muutin toiselle paikkakunnale. Mies ei olut valmis muuttoon..

• merkillinen

ollut jo 18 v. kalamiehen kanssa, huh heijaa...

• seurusteluni

skorpionimiehen kanssa. Kahdeksan liian pitkää vuotta...
      Leijonan kanssa taas viisi liian lyhyttä vuotta...

• kaksostyttö

kaksi pitkää suhdetta, 2v4kk ja 2v8kk

• taru86

kesti melkein neljä vuotta:/ huomasin, että hän ei olekkaan se oikea.

• 2 vuotta

Ainaki yli 1,5 vuotta Jousimiehen kanssa. Mulla on ikää nyt 24v. Useimmat jutut jääny 2kk:n mittaisiksi, jolloin viimeistään oon huomannut, et EVVK.

• ...............

Pisin 3.5v eka, 3kk toka, 5kk kolmas ja sinkkuna ollu nytten 5v."Oikeaa odotellessa", uskoo tosi rakkauteen....

• kaksostyttö87

härkämiehen kanssa ollaan pyöritty vasta kolmen vuoden ajan :D

• maahitar

kaksosmehen kanssa n. 3 vuotta, neitsyen kanssa 8 kk.

• Kaksoset nainen minäkin

Asuin Härkämiehen kanssa 26 v, josta naimisissa 23v. Nyt erossa, mutta ystäviä kuitenkin. Vaikka Kaksoset ovat melkoisia tuuliviirejä, niin kotisatamaa arvotetaan aina. Joku paikka ja suhde on hyvä olla pysyvää, jos muuten menee reippaanlaisesti.

• kaksosnainen

viimeiset 5 vuotta olen seurustellut onnellisesti kaksomiehen kanssa ja uskon ja toivon hänen olevan minulle se oikea ja viimeinen.

• suhde

Vesimieheni kanssa olin 14 vuotta, kunnes hän kuoli ja nyt kauriin kanssa 4 vuotta, näitä ennen lyhyita, ihmeellisia,outoja ja mielenkiintoisia juttuja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4172
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2938
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1223
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      910
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      40
      888
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      117
      753
    7. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      734
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      37
      725
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      667
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      135
      657
    Aihe