Mikä on pisin yhtäjaksoinen suhteesi ?
Pisin suhteesi
13
1893
Vastaukset
- tähän mennessä
Ainoa suhteeni tähän mennessä on avioliittoni, jota on kestänyt 38 vuotta. Olen kaksosnainen, mieheni on kauris. Tämä on elämää, oppimista, osaamista ja sadonkorjuuta. Ensimmäinen ja viimeinen mieheni - kukaan muu ei minulle kelpaa.
- Bhine
Olen kaksosnainen ja seurustelin oinasherran kanssa yli kolme vuotta ja juttu kaatui, kun muutin toiselle paikkakunnale. Mies ei olut valmis muuttoon..
- merkillinen
ollut jo 18 v. kalamiehen kanssa, huh heijaa...
- seurusteluni
skorpionimiehen kanssa. Kahdeksan liian pitkää vuotta...
Leijonan kanssa taas viisi liian lyhyttä vuotta... - kaksostyttö
kaksi pitkää suhdetta, 2v4kk ja 2v8kk
- taru86
kesti melkein neljä vuotta:/ huomasin, että hän ei olekkaan se oikea.
- 2 vuotta
Ainaki yli 1,5 vuotta Jousimiehen kanssa. Mulla on ikää nyt 24v. Useimmat jutut jääny 2kk:n mittaisiksi, jolloin viimeistään oon huomannut, et EVVK.
- ...............
Pisin 3.5v eka, 3kk toka, 5kk kolmas ja sinkkuna ollu nytten 5v."Oikeaa odotellessa", uskoo tosi rakkauteen....
- kaksostyttö87
härkämiehen kanssa ollaan pyöritty vasta kolmen vuoden ajan :D
- maahitar
kaksosmehen kanssa n. 3 vuotta, neitsyen kanssa 8 kk.
- Kaksoset nainen minäkin
Asuin Härkämiehen kanssa 26 v, josta naimisissa 23v. Nyt erossa, mutta ystäviä kuitenkin. Vaikka Kaksoset ovat melkoisia tuuliviirejä, niin kotisatamaa arvotetaan aina. Joku paikka ja suhde on hyvä olla pysyvää, jos muuten menee reippaanlaisesti.
- kaksosnainen
viimeiset 5 vuotta olen seurustellut onnellisesti kaksomiehen kanssa ja uskon ja toivon hänen olevan minulle se oikea ja viimeinen.
- suhde
Vesimieheni kanssa olin 14 vuotta, kunnes hän kuoli ja nyt kauriin kanssa 4 vuotta, näitä ennen lyhyita, ihmeellisia,outoja ja mielenkiintoisia juttuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213650
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt513383Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka523066Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222859Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1351379