Kesäisin on tarjolla paljon hyviä tapahtumia Savonlinassa, mutta talvella on todella hiljaista. Tiedän, että talvella on Savonlinnassa kokeiltu mm. umpihankisoutua. Mutta mites olisi umpihankimarathon? Metsää ja hankea varmasti riittää ainakin. Uskoisin, että tähän "tosi miesten" lajiin löytyisi varmasti osallistujia ympäri maailmaa. Yleisön tuomat tulot olisivat varmasti pienyrittäjille mieleen, samoin kuin paikallisille majoitusliikkeille. Tapahtuma päättyisi talvisiin toritansseihin, joita tuskin kovinkaan monessa paikassa järjestetään. Olenko minä ideapankki vai mikä?
Marathon Savonlinnaan?
6
868
Vastaukset
- vai miten ois???
jos vedetään ranteet auki kisat johon te kaikki palstan "huumorimiehet" voisitte näyttää avauskierroksen mallia!!! Olenko minä rankkitynnyri vai mikä?
- IsäGamillo
Umpihankisoutusi....miksi ei järjestettäisi Kuopiontorilla, vasta uunista otetun tulikuuman kalakukon kainalossakantamisen 500:dan metrin sähköaitojen käsilläänkävely seiväshyppy tapahtuma.
- ent.kalakukkokaapunkilaenen
Taekka tönkkösuolattujen muikkujen syöntikilipailu Kuopijon torilla. Piälle voes juuvva kirnupiimee. Janohan siinä tulloo...
Sinun ns. "ideapankkisi" meni konkurssiin viisitoista vuotta sitten.
Talveksi vastaehtoisesti myös teille Kuopioon on keksitty uusia lajeja koska ettehän te itse kykene mihinkään.
Paras talvilaji teille on kalakukon hankeenpiilotus. Yksi kuopiojulli piilottaa kalakukon lumihankeen ja toiset yrittää nuuskia nenä lumihangessa kyykkyasennossa että missä se muikkupatonki luuraa. Kalakukkoon on asennettu lisänä äänivempain joka päästää tunnin välein hiljaisen kiekuu-äänen.
Mikäli iltahämärissä kukko on vielä hangessa niin siinä tapauksessa kuopion ukot saavat ottaa pipon ja karvareuhkan pois korvilta jolloin kukon ääni kuuluu ja nopein voittanee kisan. Palkinnoksi voittajalle annetaan jäinen kalakukko jonka ukko vetääkin jäisena naamariinsa ja tukehtuu kiekuu-ääniä päästävään äänianalysaattoriin.- BadMyntton
vaan kade, ku et ihe keksiny tuota maratoonii!!! Olishan noita lajeja kuten lörtsykoppi, jossa lörtsyä käytetään pesäpalloräpylän tapaan pallon kiinniottamiseen. Lörtsynheitto, bongaa lörtsy, lörtsyhiihto...
- Varma tieto
SavoRULES on kingi.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540