Marathon Savonlinnaan?

BadMyntton

Kesäisin on tarjolla paljon hyviä tapahtumia Savonlinassa, mutta talvella on todella hiljaista. Tiedän, että talvella on Savonlinnassa kokeiltu mm. umpihankisoutua. Mutta mites olisi umpihankimarathon? Metsää ja hankea varmasti riittää ainakin. Uskoisin, että tähän "tosi miesten" lajiin löytyisi varmasti osallistujia ympäri maailmaa. Yleisön tuomat tulot olisivat varmasti pienyrittäjille mieleen, samoin kuin paikallisille majoitusliikkeille. Tapahtuma päättyisi talvisiin toritansseihin, joita tuskin kovinkaan monessa paikassa järjestetään. Olenko minä ideapankki vai mikä?

6

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai miten ois???

      jos vedetään ranteet auki kisat johon te kaikki palstan "huumorimiehet" voisitte näyttää avauskierroksen mallia!!! Olenko minä rankkitynnyri vai mikä?

    • IsäGamillo

      Umpihankisoutusi....miksi ei järjestettäisi Kuopiontorilla, vasta uunista otetun tulikuuman kalakukon kainalossakantamisen 500:dan metrin sähköaitojen käsilläänkävely seiväshyppy tapahtuma.

      • ent.kalakukkokaapunkilaenen

        Taekka tönkkösuolattujen muikkujen syöntikilipailu Kuopijon torilla. Piälle voes juuvva kirnupiimee. Janohan siinä tulloo...


    • Sinun ns. "ideapankkisi" meni konkurssiin viisitoista vuotta sitten.

      Talveksi vastaehtoisesti myös teille Kuopioon on keksitty uusia lajeja koska ettehän te itse kykene mihinkään.

      Paras talvilaji teille on kalakukon hankeenpiilotus. Yksi kuopiojulli piilottaa kalakukon lumihankeen ja toiset yrittää nuuskia nenä lumihangessa kyykkyasennossa että missä se muikkupatonki luuraa. Kalakukkoon on asennettu lisänä äänivempain joka päästää tunnin välein hiljaisen kiekuu-äänen.

      Mikäli iltahämärissä kukko on vielä hangessa niin siinä tapauksessa kuopion ukot saavat ottaa pipon ja karvareuhkan pois korvilta jolloin kukon ääni kuuluu ja nopein voittanee kisan. Palkinnoksi voittajalle annetaan jäinen kalakukko jonka ukko vetääkin jäisena naamariinsa ja tukehtuu kiekuu-ääniä päästävään äänianalysaattoriin.

      • BadMyntton

        vaan kade, ku et ihe keksiny tuota maratoonii!!! Olishan noita lajeja kuten lörtsykoppi, jossa lörtsyä käytetään pesäpalloräpylän tapaan pallon kiinniottamiseen. Lörtsynheitto, bongaa lörtsy, lörtsyhiihto...


      • Varma tieto

        SavoRULES on kingi.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe