Voisivathan juopot vielä vaatia, että yhteiskunta kustantaa heille takseja jotka tuovat sen viinan kotiin, hieno idis eikö? Ei tarvis raahautua aamulla alkoon senkun soitto vain ja taksi toisi....
Juopoille palvelua??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5
438
Vastaukset
- Tahtoo!!
Eikös sunkin jo kannattais alottaa reipas lutraaminen, ämpäriotteella.
Juopoilla on hauskaa ja helppoa, palvelut senkun paranee. Yritäs vaan pysyä kehityksen kelkassa sinäkin, äläkä vingu köyhyyttäs. - Pikkupaikkakuntalainen
Itseasiassa tiedän että moinen sopimus toimii jo. Paikalliset dokut ajattavat takseja sopimuksella hakeen lisää viinaa, taksi jättää pullot postilaatikkoon ja ottaa postilaatikosta kirjekuoren jossa on rahat hakupalkkiot.
Suharit tekee tätä jos ei oo asiakasta. Pullo kulkee halvemmalla kuin asiakas.
Ykskään äijä ei oo poistunut asunnostaan muuta kuin viikottaisille ruokaostoksille kolmeen vuoteen vaan tenuttanut yhtäsoittoa. Tai onhan se kai pari kertaa ambulanssilla kiidätetty jonnekin... onhan sekin tietynlaista taksikyytiä, kuka sitä nyt auton kyydissä ISTUISI jos voi myös maata... - Nimetön
Sangen kunnioitetut juoppokansalaiset!
Minulla on suuri kunnia ja ilo saada onnitella Teitä kaikkia pitkän pitkästä urastanne suomalaisten sylkykuppina, kynnysmattona, siis kaikinpuolisena syntipukkina. Ilman Teidän olemassaoloanne tämän kansan pahoinvointi olisi vieläkin kaameampaa ja juoppoja olisi pilvin pimein. Teidän ansiostanne ihmiset voivat nähdä itsensä kunnon kansalaisina etenkin silloin, kun oma takki on typötyhjä: Minä en sentäs ole juoppolalli! Minä osaan juoda sivistyneesti!
Iät ajat olette saaneet suomalaisen itsetuntoa pönkittää! Olette jaksaneet pysyä kynnysmattoina, joihin on ollut hyvä omat ryvettyneet kenkänsä pyyhkiä. Vaikka raitistuttekin, saatte silloinkin vielä joillekin resukengille olla terapeuttisena varaventtiilinä. Teitä todella tarvitaan ja tullaan aina tarvitsemaan.
Minä kiitän Teitä kaikkien suomalaisten puolesta. Toivotan pitkää ja rikasta elämää niin juoville kuin juomattomillekin juopoille. Tietäkää, että Teistä todella aidosti välitetään - olettehan niin monen tärkeä silmäterä.- Virdahebo
Arwoisat juopot.
Koska en äsken onnistunut kirjautumaan, lähti kiitospuheeni nimettömänä. Minä olen siis Virdahebo ja haluan siis, että tuo arvokas kiitospuhe on minun nimissäni täällä, niin että olkaa hyvä/olkaamme hyvä!
Virdahebo tuossa jo osui naulan kantaan. Halusin kuitenkin lisätä, että raivokkaasti hampaitaan narskuttelevilla raitistelevilla, joilla pipo on niin kireällä, että se oikein ns. sinkuu, elo olisi vielä paljon tuskaisempaa ilman juoppoja, koska ei olisi ketään, joihin itseään ylemmyydentuntoisesti verrata. Alemman vertailukohteen puuttuminen lisäisi heillä tuskaa ja ahdistusta entisestään, ja todennäköisesti johtaisi nämä "mallikansalaiset" juopottelemaan ns. sikana aivan entisen elämän malliin, ja jopa ennätykset rikkoen.
Alotusviestin luettuani tunnen omaavani tärkeän yhteiskunnallisen tehtävän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504