Juopoille palvelua??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jumankekkasta

Voisivathan juopot vielä vaatia, että yhteiskunta kustantaa heille takseja jotka tuovat sen viinan kotiin, hieno idis eikö? Ei tarvis raahautua aamulla alkoon senkun soitto vain ja taksi toisi....

5

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahtoo!!

      Eikös sunkin jo kannattais alottaa reipas lutraaminen, ämpäriotteella.
      Juopoilla on hauskaa ja helppoa, palvelut senkun paranee. Yritäs vaan pysyä kehityksen kelkassa sinäkin, äläkä vingu köyhyyttäs.

    • Pikkupaikkakuntalainen

      Itseasiassa tiedän että moinen sopimus toimii jo. Paikalliset dokut ajattavat takseja sopimuksella hakeen lisää viinaa, taksi jättää pullot postilaatikkoon ja ottaa postilaatikosta kirjekuoren jossa on rahat hakupalkkiot.

      Suharit tekee tätä jos ei oo asiakasta. Pullo kulkee halvemmalla kuin asiakas.

      Ykskään äijä ei oo poistunut asunnostaan muuta kuin viikottaisille ruokaostoksille kolmeen vuoteen vaan tenuttanut yhtäsoittoa. Tai onhan se kai pari kertaa ambulanssilla kiidätetty jonnekin... onhan sekin tietynlaista taksikyytiä, kuka sitä nyt auton kyydissä ISTUISI jos voi myös maata...

    • Nimetön

      Sangen kunnioitetut juoppokansalaiset!

      Minulla on suuri kunnia ja ilo saada onnitella Teitä kaikkia pitkän pitkästä urastanne suomalaisten sylkykuppina, kynnysmattona, siis kaikinpuolisena syntipukkina. Ilman Teidän olemassaoloanne tämän kansan pahoinvointi olisi vieläkin kaameampaa ja juoppoja olisi pilvin pimein. Teidän ansiostanne ihmiset voivat nähdä itsensä kunnon kansalaisina etenkin silloin, kun oma takki on typötyhjä: Minä en sentäs ole juoppolalli! Minä osaan juoda sivistyneesti!

      Iät ajat olette saaneet suomalaisen itsetuntoa pönkittää! Olette jaksaneet pysyä kynnysmattoina, joihin on ollut hyvä omat ryvettyneet kenkänsä pyyhkiä. Vaikka raitistuttekin, saatte silloinkin vielä joillekin resukengille olla terapeuttisena varaventtiilinä. Teitä todella tarvitaan ja tullaan aina tarvitsemaan.

      Minä kiitän Teitä kaikkien suomalaisten puolesta. Toivotan pitkää ja rikasta elämää niin juoville kuin juomattomillekin juopoille. Tietäkää, että Teistä todella aidosti välitetään - olettehan niin monen tärkeä silmäterä.

      • Virdahebo

        Arwoisat juopot.

        Koska en äsken onnistunut kirjautumaan, lähti kiitospuheeni nimettömänä. Minä olen siis Virdahebo ja haluan siis, että tuo arvokas kiitospuhe on minun nimissäni täällä, niin että olkaa hyvä/olkaamme hyvä!


    • Virdahebo tuossa jo osui naulan kantaan. Halusin kuitenkin lisätä, että raivokkaasti hampaitaan narskuttelevilla raitistelevilla, joilla pipo on niin kireällä, että se oikein ns. sinkuu, elo olisi vielä paljon tuskaisempaa ilman juoppoja, koska ei olisi ketään, joihin itseään ylemmyydentuntoisesti verrata. Alemman vertailukohteen puuttuminen lisäisi heillä tuskaa ja ahdistusta entisestään, ja todennäköisesti johtaisi nämä "mallikansalaiset" juopottelemaan ns. sikana aivan entisen elämän malliin, ja jopa ennätykset rikkoen.
      Alotusviestin luettuani tunnen omaavani tärkeän yhteiskunnallisen tehtävän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe