Minkälaisia kokemuksia on LG merkkisistä kodinkoneista? Merkkihän on ollut markkinoilla jo pitkään, mutta jotenkin korealaisvalmisteiset tuotteet arvelluttaa.
Olen hankkimassa kaappipakastinta ja tarjottiin LG merkkistä laitetta.
LG kodinkoneet?
18
4154
Vastaukset
- epälaatua
LG on ihan samaa halpaa ja laadutonta massatavaraa kuin muutkin halvat rimpulat joita tehdään turkissa kiinassa italiassa jne
- tepsu
LG:n suoraveto pesukone ja kuivausrumpu nyt puoli vuotta. Kumpaankin laitteeseen olen ollut TODELLA tyytyväinen. Pitkät takuut plussaa. Kumpikin masiina erittäin hiljaisia.
- joop-
tepsu kirjoitti:
LG:n suoraveto pesukone ja kuivausrumpu nyt puoli vuotta. Kumpaankin laitteeseen olen ollut TODELLA tyytyväinen. Pitkät takuut plussaa. Kumpikin masiina erittäin hiljaisia.
Parempi LG koreasta kuin UPO kiinasta.
- Hienoa!
tepsu kirjoitti:
Että ihan puoli vuotta ovat jo kestäneet! Hienoa! Ja on peräti takuukin! Loistavaa!
- deeveedee
Kodinkoneista en tiedä, enkä halua tietääkään. Minulla oli LG:n DVD-soitin, joka oli niin surkea, etten halua kyseiseen merkkiin enää sotkeutua!
- olen
sitä mieltä, että niin kodinkoneissa, elektroniikassa kuin autoissakin Korealaiset tekevät kunnon tavaraa siinä missä japanilaiset tai saksalaisetkin. Ovat "kehitysmaista" ensimmäisenä tajunneet, että kannattaa panostaa myös laatuun eikä vain hintaan. Kiinat, Vietnamit, Itä- ja Etelä-Euroopan maat sen sijaan kiertäisin kauempaa. LG:n pesukone ja rumpu täälläkin kohta puoli vuotta, eikä pienintäkään ongelmaa toistaiseksi. Kodinkoneet ovat jo sen verran isoja kapistuksia, ettei niitä kannata Siperian halki kuskata jos ei laatupuoli ole kunnossa.
- Superia!
Ja sinullakin on jo ihan puoli vuotta kestäneet. Mahtavaa! On ne korealaiset osanneet tehdä huippukestäviä koneita!
- ++++++++++++++
en ole tutusunut ko merkkiin muutenkuin
halpaan imuriin, aivan p'''a!!,
Oisko kuitenkin LG:nkin kanssa sama juttu kuin
muillakin; hinta on verrannollinen laatuun: - ihaa13
Itselläni on pesukone, taulutv ja kotiteatteri ja hyvin toimii ja niissä on 2 vuoden takuu.
- Takuuta löytyy
Takuutakin on! Onpas erikoisia vehkeitä!
- jykäh.
Takuuta löytyy kirjoitti:
Takuutakin on! Onpas erikoisia vehkeitä!
kyllä sulla sitten on hauskoja kommentteja, oikea vitsiniekka. vitun urpo!!!
- aino 1
Moi,
aika monet kodinkoneet on halpatyövoimamaissa tuotettuja tänä päivänä, vaikka merkki olisi vanha kotimainen.
Itsellä on LG:n dvd:t olleet 3-4 vuotta: ei ongelmia. 7kg:n pesukone kolmeko vuotta?, ei ongelmia, keväällä ostin LG:n kuivausrummun, koska hinta-laatusuhde tuntuu olevan enemmän kuin kohdillaan. Siitä vaan, ei pelkoa. Sitä paitsi takuu on noillakin koneilla! LG:n hinnat tulevat nousemaan, kun LG on saanut sopivan markkinaosuuden Suomessakin. Esim. Saksassa se on hyvin tunnettu merkki.- Saksassa
Olen asunut Saksassa yli 10 vuotta, enkä koskaan ole kuuluutkaan mistään LG:stä. Miksi ne ostaisivat jotain korkelaista, kunn oman maan koneitakin saa.
- ollut
Meillä on ollut LG-pesukone noin 3 vuotta. Ensimmäinen kone ei toiminut oikeastaan ollenkaan... takuuvaihdokin saaminen kesti kolme kuukautta. Nyt kolmen vuoden jälkeen tämäkin kone ryppyilee. Varaosien kanssa on ongelmia ja ainakin silloin kolme vuotta sitten huollot ei oikein toimineet.
Ei tule enää mitään älkeetä meille. Sehän on siis oikeasti Lucky GOLDSTAR... kai muistatte 80- ja 90- luvuilta Goldstarin?- minäkään
ostanut Skodaa parikymmentä vuotta sitten, joten ei sitä kannata liikaa muistella menneitä näiden entisten kehitysmaiden merkkien kanssa.
- vierailija
Kannattaa miettiä omat pakastustarpeet ja kuinka helpolla haluaa sulattamisessa tai pakasteiden löytämisessä päästä. Lämmönnousuajalla on merkitystä mikäli asuu haja-asutusalueella ja pitkätkin sähkökatkot voivat olla mehdollisia. Pakastinkaappien ominaisuuksissa on aikamaoisia eroja - samoin tietnkin myös hinnoissa. Laadukas eriste näkyy korkeampana hintana ja pidempänä lämmönnousuaikana. Samasta kaapista voi saada hyvinkin erilaisia hintatarjouksia eri liikkeistä. Lisävakuutuskaan ei ole pahitteeksi jos sen saa kylkiäisenä. Sisätilojen muunneltavuus ei haittaa mikäli on pakastimen "tehokäyttäjä".
Itse päädyin Mielen No frost- malliin, koska sen ominaisuudet ovat ylivoimaiset, enkä tarvitse jääpala- tai kylmäjuoma-automaatteja. Hintatarjous kotiinkuljetettuna oli milestäni kilpailukykyinen kun vertasin hintoihin muualla Euroopassa. - ...
Itellä pelkkää hyvää sanottavaa LG:stä.
En ole edes kenenkään tutun kuullu haukkuvan.
Kävin just hakemassa tarjouksen tästä:
http://nordic.lge.com/fi/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=060103&categoryId=060103&parentId=0601&modelCodeDisplay=GR-459QXJA&model=9#
Ainoa miinus, mikä tossa tuntuu olevan, on sähkönkulutus.
Electroluxin vastaava kuluttaa n.100 kwh vuodessa vähemmän.
Aion silti harkita tätä vakavasti.
LG:n apk ja mikro ainakin tulossa. - olla
ostamatta LG:n koneita, se kun valmistaa niitä muillekin merkeille alihankintana. LG julkaisi taannoin listan yhteistyökumppaneista (Siemens, AEG, yms), lista poistui vähin äänin ettei "laatumerkkien" maine kärsi. Eli: samaa paskaa eri paketeissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819