normaaleja,me kun kuljemme tassipaikoilla,-niin täytyy sanoa ,ettei oiken ole rehellistä peliä ,että sä maireasti hymyilyt ja laulelet lemmestä meille hetskuille ,ku sä oot homo. Kyllä sun pitäs nyt pysyä ihan siellä homojen pippaloissa..-se tuntuu kyllä nyt niin valheelliselta ku sä oot lopulta tullut kaapista ulos,..-meinaan, että kyllä se hetero kuuluu lauleskella heteroLle ja homot homoille,,-- se on epärehellistä rahastamista meiltä hetskuilta kuulla sun laulua..-MEINAA REHELLISYYS SE OLLA PITÄÄ
Jari, kuuleppa!!
11
1442
Vastaukset
Mä en oikeesti ymmärrä mitä väliä on musiikin esittäjän seksuaalisuuden suuntautumisella musiikin esittämiseen? Ne ei mun mielestäni mitenkään vaikuta toisiinsa. Jarin kohdalta mun on pakko sanoa että hän on ihanan rohkea ihminen, herkkä ja todella mahtava esiintyjä ja hänen äänensä on lähes taivaallinen!!! Mua ei kiinnosta viettääkö hän yönsä miehen tai naisen vieressä, se ei muuta hänen ääntään tai esiintymistään mihinkään. Mä ostan hänen levyjään ja käyn hänen keikoillaan koska pidän hänen esiintymisestään, äänestään...
- pieni ja pyöreä
Pitäiskös tummaihoisten esiintyä vain tummaihosille, lyhyiden lyhyille, pitkien pitkille, naisten naisille, sinisilmäisten...Tossa sun jutussa ei oo mitään järkeä...Ootkos ehkä huomannut, että ihmiset on erilaisia? Ja mistäs tiedät mitä ihmiset (esim. heterot) oikeesti tekee makuuhuoneessaan? Ja ketä edes kiinnostaa...
Mä en todellakaan oo mikään Jari Sillanpää-fani, mutta onhan sillä hieno ääni.Saahan ne homot esiintyä mutta tarvitseeko laulaa rakkauslauluja jotka ovat vähintäänkin epäilyttäviä hinttareiden suusta ja vielä heterokansalle laulettuna. Laulakoon sitten vaikka säkkijärven polkkaa tai hämä-hämä-häkkiä, mutta ei mielellään mitään imeliä rakkauslauluja...
Googletin muutaman esimerkin:
"Sano, että sä kaipaat tuota iltaa myös näin
kun sä rintasi painoit vasten mun sydäntäin
Sano, että sä uskot: meidät kohtalon tie
niinkuin kerran se johti, vielä yhteen vie.."
"Oh my baby, tunnetko sen? Meille soi laulu rakkauden.
Sä oot vain mun, mä oon vain sun ja sydän lyö bum bum bum.
Rakkauslaulun kuulethan kai? Tahdon olla sun sweet honey pie.
Sä oot vain mun, mä oon vain sun ja sydän lyö bum bum bum."
Ja pahimmat säkeet hinaajan suusta:
"On lähtenyt mun mademoiselle
soi yössä nyt vinyyli virttynyt, ma Michelle
jää lohduton accordeon
chanson d´amour nyt loppu on"- resnev
kirjoitti:
Saahan ne homot esiintyä mutta tarvitseeko laulaa rakkauslauluja jotka ovat vähintäänkin epäilyttäviä hinttareiden suusta ja vielä heterokansalle laulettuna. Laulakoon sitten vaikka säkkijärven polkkaa tai hämä-hämä-häkkiä, mutta ei mielellään mitään imeliä rakkauslauluja...
jää lohduton accordeon
chanson d´amour nyt loppu on"Tättä rättä rääääääääääääääääääääää
- borje
kirjoitti:
Saahan ne homot esiintyä mutta tarvitseeko laulaa rakkauslauluja jotka ovat vähintäänkin epäilyttäviä hinttareiden suusta ja vielä heterokansalle laulettuna. Laulakoon sitten vaikka säkkijärven polkkaa tai hämä-hämä-häkkiä, mutta ei mielellään mitään imeliä rakkauslauluja...
jää lohduton accordeon
chanson d´amour nyt loppu on""Sano, että sä kaipaat tuota reikää myös näin
kun sä jormasi painoit vasten mun pyllyäin.
Sano, että sä tuut jo: meidän sänkyymme tie
niinkuin kerran se johti, aisas sisällein vie.."
Sä tuut vain mun, takaa oon vain sun ja sydän lyö bum bum bum.
Sä tuut vain mun, ja mä tuun sun ja sydän lyö bum bum bum."
soi yössä nyt kondoomi virttynyt, ma Michelle
jää lohduton accordeon
chanson d´amour nyt loppu on"
- jari fani
Sinulle Kuuleppa Meitä.
En tiedä miten noin ajattelet.Jari on upea taiteilija ja se mikä on hänen suuntautumisensa ei vaikuta hänen lahjoihinsa.Samoin tuntee mies kuin nainenkin kun rakkaudesta lauletaan.Onko sillä väliä laulaako mies vai nainen.Jari on todella upea esiintyjä.Minulla on ystäviä ja tuttavia niin homoja kuin lesboja.He ovat ainutkertaisia ihmisiä siinä missä me muutkin.Eikä heidän ammattinsa siitä pilaannu.He palvelevat tässä yhteiskunnassa kaikenlaisia ihmisiä niin kuin me muutkin.Sukupuolinen suuntautuminen ei muuta heidän ammattitaitoaan. - enkeli 55
...maailmasta murheet jo päässy loppumaan kun jonkun oletettu homous tuntuu olevan niin "tapetilla". Aihe joka tuossa taannoin "räjähti" taas ilmoille.
Minä en ole koskaan aiemmin sen kummemmin ajatellu "kelle" Sillanpää laulaa konserteissa (Käyn aika usein) Minusta "Hän laulaa" koko yleisölleen joka koostuu sekä miehistä ja naisista. Että silleen...- ihmettelijä..........
täysin heteronainen ja Jarista pidän esiintyjänä, olenko siis kummajainen? Yleensä kuuntelen täysin erityyppistä musaa lähinnä poppia ja rokkia ,mutta tässä Sillanpäässä jotain karismaattista, jonka vuoksi konserttiin eksyin ja olin aivan myyty heti. Esiintyminen ja yleisön huomioonottaminen olivat aivan mielettömiä, Mieletön persoona ja lavakarisma,jotka levyltä kuunneltuna eivät kyllä esille tulekaan.
- jarin konsertteja
ihmettelijä.......... kirjoitti:
täysin heteronainen ja Jarista pidän esiintyjänä, olenko siis kummajainen? Yleensä kuuntelen täysin erityyppistä musaa lähinnä poppia ja rokkia ,mutta tässä Sillanpäässä jotain karismaattista, jonka vuoksi konserttiin eksyin ja olin aivan myyty heti. Esiintyminen ja yleisön huomioonottaminen olivat aivan mielettömiä, Mieletön persoona ja lavakarisma,jotka levyltä kuunneltuna eivät kyllä esille tulekaan.
kuunnellut,mutta väkisinkin siellä tulee sellanen fiili, että otanpa noilta tyhmiltä heteroilta rahat pois ja lähden sitten jorman kanssa lutkutteleen....
- pieni ja pyöreä
jarin konsertteja kirjoitti:
kuunnellut,mutta väkisinkin siellä tulee sellanen fiili, että otanpa noilta tyhmiltä heteroilta rahat pois ja lähden sitten jorman kanssa lutkutteleen....
Ei voi olla totta...Ihanko oikeesti sä ajattelet tommosia asioita...
- täytyy tunnustaa
pieni ja pyöreä kirjoitti:
Ei voi olla totta...Ihanko oikeesti sä ajattelet tommosia asioita...
olipa kuka tahansa homotaiteilija ,niin rikkaita ku ne on, aina sama fiilis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019