mikä vikana seksin suhteen?

clauuudia

Mikä on vikana, kun ei kaksosmiehille maistu seksi? ovatko yhdenillan suhteet niin kammottavia? 4 eri tapausta jo tiedän, eikä keneltäkään herunut muuta kuin ainoastaan vain pientä halia ja pusuttelua. Mikä idea on siis pyytää ensin yöksi, jos mitään ei sitten tapahdukkaan?
Ihmettelempä vain.

12

3358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että jospa

      hygieniasi on pettänyt, kehottaisin käyttämään mäntysuopaa, jos hienopesusaippuat eivät peitä vulvasi epämääräistä tuoksua.

      -kokenut kaksonen-

    • yöperhotar

      Seksin onnistuminen, niin kaksosmiehen kuin jonkin toisenkin kanssa, johtuu kahdesta osapuolesta. Olitkohan liian antelias. Kaksonen tarvitsee jännitystä.

    • clauuudia

      Niin, kyllähän se läppä lentää jatkuvalla soitolla. Ja flirttailla osataan. Mutta sängyssä ei sitten osata mitään. Koskaan aiemmin en ole sellaisiin miehiin törmännyt, että annetaan ymmärtää, mutta ei ymmärretä antaa.

      • cheerluck

        tod.näköisesti sinusta ...liian tyrkky...annoit ymmärtää olevasi jotain "erikoista"ei johdu horomerkeistä vaan ihan normaalia elämää..ikävä kyllä :)


    • akrobatiataitoinen

      oli kyl ensi tapaamisesta lähtien sellainen "peto", että luulin kuolevani sen käsittelyssä. ja on edelleen.

      • femmeh

        Samanlainen kaksosmies on sattunut omalle kohdalleni. Mies on myös sanonut harrastavansa seksiä vain silloin kun todella pitää jostain. Ilman tunnelatausta seksissä ei ole mitään hauskaa. Samaa mieltä olen kyllä itsekin..

        Eikä sekään päde kaksoseni kohdalla että ei osaisi mitään. Osaa ja on osaamistaankin innokkaampi kokeilemaan kaikkea. :)


    • tämä näin

      ite olen kaksosmies, aina ollut todella hyvin vientiä, ulkonäköä on, pääkin toimii, silti en ole ikinä harrastanut yhden yön juttuja, ei niistä saa vaan mitään irti, todella herkkä luonne ainakin itellä, tunteellinen, vaadin hieman enemmän ku yhden yön juttuja, ei nainen oo ainakaan mulle seksiobjekti, haluan tutustua paremmin, siihen mitä löytyy pään sisältä. Kaksoseksi taidan sikäli olla hämärä että en hyväksy pettämistäkään, tunteet hallitsee meikää aikalailla täysin eli en tahallani ala ketään neitoa loukkaamaan, en ikinä. Taidan olla se harvemmaksi jäävä tyyppi sitten täs hullus nykymaailmas missä aina pitäis olla sänkyyn hyppimäs, monta juttua on menny siinä pilalle että nainen illan päätteeksi tyrkyllä täysillä, tyyliin ota ja pane.. Se vaan sammuu mun mielenkiinto siihen.

      Noh, kaikkihan me ollaan erilaisia, ehkäpä tästä johtuen oon vieläkin sinkku vaikka ikääkin jo 30, ei se haittaa niin kauan jatkan että löydän sen mun oman, joka kolahtaa.

      • Kaksosnainen.

        lukea tuollaista :) Itse olen samankaltainen.

        Tunteilla on mulle valtavan suuri merkitys, enkä voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä itselleni ennestään tuntemattoman miehen kanssa. Tutuista miehistä taas tulee helposti kavereita, eikä sekään toimi.

        Seksiä parempana pidän sitä huumaa, minkä kokee vain silloin kun tunteet ovat oikeat. Sitä en mene sanomaan, että kyse olisi rakkaudesta. Jotkut ihmiset vain saavat minut syttymään vallan erikoisella liekillä :)

        Pettämistä en myöskään hyväksy, mutta sen vuoksi myös odotan uskollisuutta. Siksi olen sinkku minäkin, kun pahoin pelkään, että sellaista ihmettä ei maailmassa olekaan kuin uskollinen mies.

        Ehkä vielä joskus joku jossakin osoittaa pelkoni vääräksi. Toisaalta voi olla jo niinkin, että olen liian monesti luottanut turhaan, enkä uskalla enää yrittää. Nähtäväksi jää...

        Mukavia syyspäiviä kaikille kaksosille!


      • Kyselijä
        Kaksosnainen. kirjoitti:

        lukea tuollaista :) Itse olen samankaltainen.

        Tunteilla on mulle valtavan suuri merkitys, enkä voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä itselleni ennestään tuntemattoman miehen kanssa. Tutuista miehistä taas tulee helposti kavereita, eikä sekään toimi.

        Seksiä parempana pidän sitä huumaa, minkä kokee vain silloin kun tunteet ovat oikeat. Sitä en mene sanomaan, että kyse olisi rakkaudesta. Jotkut ihmiset vain saavat minut syttymään vallan erikoisella liekillä :)

        Pettämistä en myöskään hyväksy, mutta sen vuoksi myös odotan uskollisuutta. Siksi olen sinkku minäkin, kun pahoin pelkään, että sellaista ihmettä ei maailmassa olekaan kuin uskollinen mies.

        Ehkä vielä joskus joku jossakin osoittaa pelkoni vääräksi. Toisaalta voi olla jo niinkin, että olen liian monesti luottanut turhaan, enkä uskalla enää yrittää. Nähtäväksi jää...

        Mukavia syyspäiviä kaikille kaksosille!

        Jos on käynyt niin, että on saanut kasosetnaisen "syttymään vallan erikoisella liekillä", mutta hän vetäytyykin muutaman tapaamisen jälkeen, niin kuinka kauan miehen pitäisi odottaa täyttääkseen sinunkin peräänkuuluttaman uskollisen miehen kriteerit? Kuinka kaukana on se raja, että hän mahdollisesti uskaltaisi tulla takaisin jos on myös sellainen, että on liian monasti luottanut turhaan, eikä siksi uskalla enää yrittää?


      • Kaksosnainen.
        Kyselijä kirjoitti:

        Jos on käynyt niin, että on saanut kasosetnaisen "syttymään vallan erikoisella liekillä", mutta hän vetäytyykin muutaman tapaamisen jälkeen, niin kuinka kauan miehen pitäisi odottaa täyttääkseen sinunkin peräänkuuluttaman uskollisen miehen kriteerit? Kuinka kaukana on se raja, että hän mahdollisesti uskaltaisi tulla takaisin jos on myös sellainen, että on liian monasti luottanut turhaan, eikä siksi uskalla enää yrittää?

        tiedät saaneesi hänet syttymään niin?
        Minusta tuntuu oudolta, että vetäytyisin, mikäli liekki palaa kovalla tulella. Tosin minulla, kuten varmaan muillakin kaksosnaisilla, on tapana olla liikoja perään kyselemättä, ja antaa ehkä välinpitämätön vaikutelma, vaikka oikeasti kaipaankin vain hellää syliä ja kuumia huulia.

        Jos mitään lupauksia ei ole puolin eikä toisin annettu, en odota uskollisuutta, eikä silloin ole myöskään aikarajoja takaisin tulemiselle. Aina kannattaa yrittää :)

        Sitä paitsi, jos olet saanut kaksosnaisesi syttymään sillä erikoisella kaikenpolttavalla tunteiden liekillä, ei kaksosnainen, ainakaan minä, unohda sitä koskaan. Niitä ihmisiä ajattelen aina erityisellä lämmöllä ja uuden mahdollisuuden kohdalle sattuessa otan tällaisen ihmisen avosylin vastaan. Mutta vain siinä tapauksessa, että eromme ei ole johtunut valheista. Valheet ja petetyt lupaukset voin kyllä antaa anteeksi, mutta en unohtaa, enkä siihen ihmiseen yritääkään luottaa toiste.


    • Tapahtumaton

      Että kaksosmies seuraa kotiin yöksi ei välittämättä merkitse, että hän on kiinnostunut seksistä kanssasi. Onhan elämässä muitakin arvoja kuin seksi. Hänellä ehkä on hyvää sexiä tarpeellisesti vakituisen tyttöystävänsä kanssa? Hän ehkä tykkäsi, että oli kiva keskustella kanssasi ja tahtoi jatkaa keskustelua ja seurustelua vielä hetken. Ehkä hän tahtoi oppia tuntemaan sinut. Ehkä hän tahtoi tulla sinua lähelle muuten kuin ruumillisesti. Kaksoset ovat aika platoonisia ihmisiä. Seksi ei ole aina eniten pinnalla heidän ajatuksissaan. Itse olen sellainen, että tahdon tuntea ihmisen ennenkuin ryhdyn sukupuoliyhdyntään. Se on jotain niin herkkää, läheistä ja kaunista kahden ihmisen välillä, ettei se maistuisikaan vieraan ihmisen kanssa.

    • kyllä meitä kaksosmiehiä on jolle seksi maistuu liiankin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe