Kirsi Salo

K.S.

Kirsi Salo on superseksikäs! Unelmanainen!

24

3190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin

Täytyy sanoa, että on sulla hyvä naismaku.
      Kirsi on nimenomaan NAISELLINEN ja SEXY. Osaa sen myös tuoda hienosti esiin! Kiva nainen kaatsella!

• QTIO

sitä se on. tosi tyylikäs ja sexy.

• samaa

Kirsi on seksikäs ja osaa sen myös hyödyntää!
        Itsevarmuutta löytyy. Ja miksei löytyisi tuolla vartalolla! Todella upeasäärinen, tyylikäs nainen!

• Tietämätön

Kirsi Salo??

• Info

Kirsi Salo on mitäänsanomaton kuiva korppu, joka
      ei saanut sanaa Uutisvuodossakaan suustaan.
      Vouhotti tissimaniasta jossain naistenlehdessä,
      ja syykin on selvä, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...ei ole kaikille suotu
      naismaista kroppaa.
      Turha julkkis, jos edes julkkis.

• mm

..."virallinen" tämänpäiväisestä' Ilta-Sanomasta, näet niin kauniin naisen, ettet itse yllä sille tasolle edes kirurgin veitsellä.
        Kirsi on esimerkki, miltä oikea NAINEN näyttää!
        Kirsi säyeilee kauneutta ja seksiä!

• Buahahahah!
        mm kirjoitti:

..."virallinen" tämänpäiväisestä' Ilta-Sanomasta, näet niin kauniin naisen, ettet itse yllä sille tasolle edes kirurgin veitsellä.
        Kirsi on esimerkki, miltä oikea NAINEN näyttää!
        Kirsi säyeilee kauneutta ja seksiä!

No mutta minä olenkin mies, ja se on rumaa
        jos mies on kaunis!

• Lähikuva pliis!

UUUUUUUUUUUUUHHHHHHH!!!!!!!

• Jape

Liian paksu kaula...

• mää

Kirsi on supernainen! Uskomattoman seksikäs ja osaa pukeutua ja esiintyä naisellisesti, myös telkkarin ulkopuolella!

• ONSHEMALE

ugly

• OtaMinutKirsi

Kirsi säteilee jotain ihmeellistä voimaa ja on ikäisekseen aivan sairaan kaunis. Hyvin säilynyt ja todella seksikäs.

• iuhjygtfr

Kirsi Salo joutuu varmaan istumaan tyynyn päällä, kun ei omaa minkäänlaista takamusta.

• aitokaunista

Tosi kivan ja luonnollisen näköinen! Noita ankkahuulia, nirppanokkia, vinosilmiä, muovitissejä, mahtuu 14 tusinaan! Kauhean näköisiä pellejä kaikki! Kirsi on raikas ja vielä fiksukin!

• eipätoisäväytä

Eipä toi pahemmin silmiä hivele.

• Syyhy69

Kummallinen lättänokka. Rintainplantitkin roikkuu. Varmaan Virossa joku tunari noi riippurinnat virittänyt..Nyt se kehittelee jotakin utopiaa jonnekin Kolumbiaan..Ei oo ämmällä kaikki muumit laaksossa..

• onnekasdaami

Hän on meikäläistä pari vuotta nuorempi, mutta näyttää 20 v nuoremmalta =-O !

• DumbbiW

Iso nenä,mutta iso kaunis nenä,kyllä Kirsi salo on Kaunis Nainen,kyllähän tuota mielellään kuuntelee.

• Anonyymi

Kirsi Salo on kyllä yks maailman seksikkäimmistä naisista. Iso mutta kaunis nenä.

• Anonyymi

Houna kuvaa Kirsiä.

• Anonyymi

Kaunis Kirsi❤️ Upea, ihana nainen

• Anonyymi

Kirsi oli aivan ihana siinä Heikoin lenkki televisiovisailussa. Monta kertaa näin unta hänestä antamassa piiskaa pepulleni ja huutamassa "sinä olet heikoin lenkki!" Oi, olisin mielelläni tuhma setä. Upea nainen.

• Anonyymi

Fiksu nainen, mutta tuli hänestä ihme hörhö vanhetessaan. Sääli.

• Anonyymi

Jos on fiksu nainen, ei hänestä tule hörhö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      856
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      45
      777
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe