olen puolitoista vuotta ollut yhdessä kaksosmiehen kanssa,josta vuosi avioliitossa ja lokakuussa 05 syntyi yhteinen tyttäremme,aika nopeaa tahtia.ekaa kertaa tunsin rakastavani todella jotain ihmistä,ennen olin suhteissa aika hällä väliä tyyppi,petin ja kuljin miten halusin mut en antanut sillosten kumppanien kulkea,olin ylpeä,välinpitämätön,kylmä ihminen,koska olin kovettanut itseni kun ensimmäinen ero poikaystävästä satutti pahasti,en halunnut kokea enää sitä tuskaa.mut kun tapasin tämän nykyisen mieheni annoin tunteilleni vallan rakastaa ja saada vastarakkautta,suhteemme alku oli tosi kiihkeää,olimme toisissa kii koko ajan eikä erossa ollenkaa eikä tarvittu muita ihmisiä,olin onnellinen,sillä olin aina kaivannut läheisyyttä ja tunteiden avoimuutta,lapsen syntymän jälkeen mieheni muuttui täysin,alkoi kulkee öisin kavereiden kans ja naispuolisten ja valehteli ja piti useaa puhelinta.hän alkoi arvostelemaan mua päivittäin kuin huono äiti oon ja penkoi menneisyydestäni asioita joilla piinasi mua ja huoritteli,olen ollut koko liittomme ajan uskollinen,mutta silti olen epärehellinen,juonin selän takana,petän,en edes käy yksin missään vaan mulla on aina lapsi mukana ja en juuri muualla käy ku kaupassa jottei tuu sanomista,väkivalta ja uhkailu tuli myös kuvioihin ja suhteemme on pahentunu koko ajan,silti hän väittää rakastavansa,mutta ei vietä juuri koskaa aikaa kanssani,ei keskustele,ei kuuntele mua,on paljon pois kotoa ja käy naisten luona mut sanoo olevansa vain kaveri niille ja ne naiset käy meillä joskus,ja se hieman ärsyttää mua,kuin joku raja ois rikottu.parisänky ollut tyhjä viime syksystä saakka kun muutimme,hänellä oma huone ja ei nuku aina kuin normaalisti,joskus hivin yöllä kainaloon nukkuu,ja hän ottaa mut vastaan,mut en ymmärrä miksi hänestä tuli julma mua kohtaan,mua ei koskaa ole nöyryytetty näin,mut silti rakastan mut tiedän mahdottomuuden jos ihmettä ei tapahdu,ja ei tapahdu ellei hänellä halu tule alkaa välejä korjaa ja keskustelee,joka päivä mietin ja itken et pitäiskö mun ottaa ero et jos se on vaa lapsemme takia yhdessä,näin sanonu kerran.tuun hulluks kohta,luulen et ennen olin muissa suhteissa tosi itsekäs ja ilkeä ja jos saan nyt tuntea saman kohtelun mitä muille antanu,nykymiehelle olen ollut kiltti ja nöyrä alusta saakka,tossun alla.yleenä suhteissa olen se pääihminen.onko kellää vastaavanlaista?
kaksosmies ja kaksosnainen
8
2213
Vastaukset
- minä 88
se pettää sua, sen takia se käyttäytyy tolleen, se ei vaan kehtaa sanoa koska ei halua että loukkaannut. hän ajattelee että miten pärjäät ilman häntä. kaksosen sinun pitäisi tietää... vaikka kuinka hirvittääkin mutta hän pettää sinua ihan selvästi. onnea sinulle ja lapsellesi älä satuta itseäsi enempää
- kauris
Ensinnäkin, jos mies kohtrelee sua noin julmasti, jätä se paskiainen. Kukaan tämän maan päällä ei ansaitse tuollaista kohtelua, oli sitten tehnyt mitä hyvänsä. Varsinkin jos mies on niin röyhkeä että tuo naisia kotiin sinun aikana. Miten luulet sen vaikuttavan teidän yhteiseen lapseen???? Tuommoisella käytöksellä kaikesta eniten suhteesta kärsii kaikesta viattomin eli teidän lapsi. Ja miten luulet että sun lapses aikuisena käsittelee asioita jos on nähnyt jo hyvin pienenä isänsä väkivaltaisena?? Lähde nyt hemmettiin sieltä ennenkuin hakkaa teidä lapsen!
Nimimerkillä ihmisiä paikanneena, ne tekee sen aina uudelleen ja uudelleen, vanhempana myös lapsille. Jos ei vielä sitä ole tehnyt!
Loppuviimein. Mitä hävittävää sulla on? Et ainakaan huonompaa äijää löydä mistään. Voit löytää vain ja ainoastaan jotain paljon parempaa!
Onnea matkaan :) - miuku28
Minä rakastuin myös kaksosmieheen ja olen itse myös kaksonen. Aluksi mies oli aivan ihana. Huomioi paljon ja antoi hellyyttä. Meillä oli tosi hauskaa yhdessä. Sitten yht´äkkiä kaikki muuttui. Miehestä tuli etäinen ja kylmä. Vaikka tein kaikkeni, tuntui et mikään ei riitä. Loppu vaiheessa jouduin aina pyytään haleja ja joskus saattoi jopa vastata et en jaksa ym...Olin ihan sekaisin, et mitä tämä on.
Minä olen myös ollut ennen se joka sanelee mitä tehdään ja miten, mut tässä suhteessä homma kääntyi päälaelle. Tuntuu et mies ensin hurmas mut ja sit kun sai mut pauloihin, kyllästy ja heitti pois. Ei mitään järkee...No nyt sit erottiin, koska homma ei näyttänyt toimivan. Olen edelleen ihastunut, koska silloin kun mies oli "parhaimmillaan", se oli parasta mitä on tapahtunut. - samma här
Sinulla on pieni lapsi vastuullasi. Ota nyt järki käteen ja hae eroa pikimiten. Hänen valehtelemisensa ja yöjuoksunsa eivät lopu, eikä hän ole kanssasi lapsen takia:onko hän ottanut vastuuta, eli hoitanut yhteistä lastanne, ei ainakaan siltä vaikuta. Olet hänelle arjen vetäjä kun hän ei ilman pärjää, muut naikkoset tuovat tyydytyksen muuten.Minä erosin ja minulle jäi kaksi alaikäistä, vaan en ole katunut; ei tarvitse pelätä väkivaltaa, eivätkä myös lapset, homma riistäytyy käsistä kun lapsi vanhenee ja hän todennäköisesti pahoinpitelee teidät molemmat, niinkuin minunkin tapauksessani kävi.Älä anna alistaa ja käyttää itseäsi hyväksi. Sinullakin on oikeus hyvään elämään.
- nöyryytetty
kiitos neuvoista,asia edennyt et eilen kerroin että en halua elää tämmöistä elämää eikä mun tarvi sietääkään,mies oli hiljaa ja sit sanoi et niin onhan välillämme epärehellisyyttä et mä oisin.huhhuh.yritti kääntää asian mut ei onnistunut,lupasi muuttua hiljalleen,sanoin et katsotaan,koska en uskalla sanoa et olen tehny päätöksen,koska on uhannu tappaa mut ja lapsen,joten etenen viranomaisten avulla pois.on kauheaa aatella eroa mut joka tapauksessa kärsin,mut erosuru laantuu aikanaan,tai tuleeko edes sitä,koska olen täynnä tätä liittoa,joka ei ole pelastettavissa,koska niin paljon pahaa on ollut,et traumat jää varmasti,mut saan elää omantahdon mukaan mitä en kahteen vuoteen ole tehny,aina kotona,sukulaiset ihmettelee ku en käy,enkä oo kehannu sanoa etten voi ku mies epäilee mun käyvän huoraamassa ja sukulaissuhteet mulle tärkeitä ja välit siskoihini etääntyneet ku en voi olla yhteydessä ja eivät halua käydä meillä kun aristelevat miestäni ja tietää mitä se tekee.kyllä tää tästä.
- on yleensä
pettämiseen taipuvainen ja kavereiden kanssa heiluminen ykkösasia.
Seurustelin nuorena pitkään yhen kaa (iteki oon kaksonen), mutta ei suhde edenny mihinkään. Onneks ei lapsia ollu.
Osas henkisesti nöyryyttää varsinki julkisesti! enää en suostuis, ja jätin sen aikoinaan.
Se ei jääny ainakaan kii pettämisestä, enkä tiedä tekikö niin, mutta lähipiiriä seurannu ja huomannu; että kaksosmiehet hirveitä bailaan ja osa patologisia valehtelijoita.
Monesti äidit jääny lasten kans "oman onnensa nojaan" kotiin, kun ukko kavereiden kaa menossa.
Vaikuttaa siltä, että sun pitää ryhdistäytyä ja nousta uudelleen vaikka niskan päälle!!
Se ei saa pitää sua selvyytenä, lähe baanalle iteki joskus, tai kaverille yöksi tai vaik elokuviin, taidenäyttelyihin, kahvilaan, viikonloppureissulle kaverin kaa tai sukulaisiin , mitä vaan POIKKEAVAA.
Järjestä lastenhoitoapu, vaikka Mannerheimin lastensuojeluliitosta jos muutoin ei järjesty.
Lopulta jos miehes silmät ei aukene, ja oot yrittäny muuttaa arkea, jutella pelisäännöistä, yhteisestä tulevaisuudesta -en näe kuin eron lopulliseksi keinoksi.
Jää eron jälkeenkin omaa aikaa, kun viikottain isän on otettava lapsi luokseen väh.2pvää-
Ja pidä täysimääräisestä elatusavusta kiinni, vaikka haukkuisi rahanahneeksi tai miksi tahansa-
Se on äidin ja lapsen elinoikeus.
Yritä jutella ystävän kanssa vielä henkeviä näistä asioista, ennen kuin päätät tulevaisuudestanne.
-Elämä on lyhyt, muistetaan nauttia eikä kärsiä-- nöyryytetty
niin,kiitos kirjoituksesta,jossa oli paljon esimerkkejä ja toit eteeni asioita mitä voisin tehdä mitä en ole edes aatellut:)tällä hetkellä elämme ihme aikaa,mies on ollu kotona ja ollut mukava ja halunnu viettää aikaa kanssamme,mutta en ole heti innoissaan et jos nyt se muuttuu,koska itsestäni tiedän et kukaan ei toista voi muuttaa vaan se on lähdettävä omasta halusta.en tiedä näyttääkö se jotain koska otin eron puheeksi jonki aikaa sitten.mutta en luota vielä mutta en myös lannista hänen mahd.yritystään
- kaksoset nainen minäkin
nöyryytetty kirjoitti:
niin,kiitos kirjoituksesta,jossa oli paljon esimerkkejä ja toit eteeni asioita mitä voisin tehdä mitä en ole edes aatellut:)tällä hetkellä elämme ihme aikaa,mies on ollu kotona ja ollut mukava ja halunnu viettää aikaa kanssamme,mutta en ole heti innoissaan et jos nyt se muuttuu,koska itsestäni tiedän et kukaan ei toista voi muuttaa vaan se on lähdettävä omasta halusta.en tiedä näyttääkö se jotain koska otin eron puheeksi jonki aikaa sitten.mutta en luota vielä mutta en myös lannista hänen mahd.yritystään
Toivon parasta, pelkään pahinta. Luulen, että odotat kohta toista lasta ja sit tilanne voi toistua. Miehellä on tietysti kriisinsä, kun tulee isäksi, ehkä se oli sitä... viimeiset vapaat hetket ja kun itse pettää, niin syyttää toista. Toivottavasti ne olivat vain miehesi kasvukipuja... jos ei, niin turvaa oma ja lapsesi elämä ja odota, että joskus aurinko paistaa. Ei paista minullekaan nyt, mutta räsymatossakin on kaikenlaisia värejä, kuten elämässä... Kaikkea hyvää teille kaikille, yhdessä tai erikseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164418- 152193
- 1892020
- 1041433
- 711294
- 74962
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119804Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736