Hei!
Tälläisen Halloween freekin lempijuhla lähestyy kovalla tohinalla.
Itse olen bongannut hyviksi "Halloween" kaupoiksi seuraavat: Punanaamio, Aprilli (Helsingissä), Pilailupuoti, Tiimari. Lisäksi kaikissa marketeissa on nykyisin yllättävän runsaasti kaikkea kivaa, myös Stockmann ja Sokos. Tuleeko teille mieleen pääkaupunkiseudulta muita hyviä liikkeitä?
t. PiiRoo
Hyviä "Halloween" kauppoja
PiiRoo
2
851
Vastaukset
- tipeliini-
Hmm. Asun Sotkamossa,joten meillä täällä ei ole kun Tiimari. Mutta tietenkin reissusta koittaa bongailla. Olisiko muissa hyvissä kaupoissa mitään Halloween-"krääsää" kun vain Tiimarissa?!
- ....
Minäkin olen yrittänyt etsiä tälläisiä Halloween kauppoja. Oiskohan Espoossa päin mitään? Itsekin olen innostunut tuosta Halloweenista niin paljon. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574