GAYT tunnistaa

nikke48

Heti alkuvaiheesta alkaen tunsin vastenmielisyyttä sekä Jaria että Marcoa kohtaan.Kyseessä ei ollut tietoinen vaan tiedostamaton primitiivinen reaktio ,jonka aiheuttajaa en tiedä.
Jotenkin vain en voi sietää näitä kumpaakaan,selitys?

52

7414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Että sä olet piilohomo ja sen takia et voi sietää heitä, koska he ovat sinut itsensä kanssa. Kaikista pahimpia homojen vihaajia ovat juuri tällaiset miehet :)
      Lesboja vihaavat sellaiset miehet, joilla ei itsellään ole mitään annettavaa naisille(rumia, tyhmiä, epäsiistejä kaljamahoja tai nuoria tyhjäpää poikia), joten he ovat kateellisia :D
      Jari ja Marko on ihania
      T.Yksi nainen

      • juuri tästä on kysymys

        Sait nicke ihan alussa oikean analyysin. Totuus on se, että haluat tiedostamattasi välttää kaikkea homouteen liittyvää, koska et uskalla itse katsoa totuutta silmiin. Homous on monille niin vaikeaa hyväksyä itsessä, ja silloin asia halutaan torjua muissakin ihmisissä.


      • Heteroooo
        juuri tästä on kysymys kirjoitti:

        Sait nicke ihan alussa oikean analyysin. Totuus on se, että haluat tiedostamattasi välttää kaikkea homouteen liittyvää, koska et uskalla itse katsoa totuutta silmiin. Homous on monille niin vaikeaa hyväksyä itsessä, ja silloin asia halutaan torjua muissakin ihmisissä.

        En ymmärrä mistä tommoset jutut lähtee liikkeelle. Jos ei pidä homoista niin tarkoittaako se että itse on homppeli?? Tuon logiikan mukaan jos vihaan pedofiilejä = olen pedofiili. Ja jos vihaan raiskaajia = olen raiskaaja
        Ja jos vihaan perheväkivaltaa=olen naistenhakkaaja??? Sairaita juttuja teillä

        Vihaan myös myymälävarkaita enkä silti ole itse myymälävaras....Oletko Sinä???


      • en voi auttaa
        Heteroooo kirjoitti:

        En ymmärrä mistä tommoset jutut lähtee liikkeelle. Jos ei pidä homoista niin tarkoittaako se että itse on homppeli?? Tuon logiikan mukaan jos vihaan pedofiilejä = olen pedofiili. Ja jos vihaan raiskaajia = olen raiskaaja
        Ja jos vihaan perheväkivaltaa=olen naistenhakkaaja??? Sairaita juttuja teillä

        Vihaan myös myymälävarkaita enkä silti ole itse myymälävaras....Oletko Sinä???

        Perustelusi on hyvin yleisesti käytössä, kaikki omaa homouttaan peittelevät käyttävät samanlaisia. Valitettavasti on täysin selvää, että jo monet ennen sinua ovat käyneet samat vaiheet läpi ja heidän on helppo tunnistaa oireesi. Vasta kun löydät itsesi ja oman homoutesi, saatat itsekin sen huomata.


      • mutta mutta

        niinhän te kaikki sanotte, kun ette voi myöntää asiaa ...


      • tehän täällä
        mutta mutta kirjoitti:

        niinhän te kaikki sanotte, kun ette voi myöntää asiaa ...

        leikitte moholeikkejänne. En ole missään vaiheessa ollut homomyönteinen, joten lakkaa ulisemasta. Homa saat kyllä olla mutta ei sitä tarvitse julkisesti mainita. Ole mitä haluat olla, mutta pidä se omana tietonasi !!!


      • minna.
        Heteroooo kirjoitti:

        En ymmärrä mistä tommoset jutut lähtee liikkeelle. Jos ei pidä homoista niin tarkoittaako se että itse on homppeli?? Tuon logiikan mukaan jos vihaan pedofiilejä = olen pedofiili. Ja jos vihaan raiskaajia = olen raiskaaja
        Ja jos vihaan perheväkivaltaa=olen naistenhakkaaja??? Sairaita juttuja teillä

        Vihaan myös myymälävarkaita enkä silti ole itse myymälävaras....Oletko Sinä???

        Tuota logiikkaa ihmettelen minäkin. Ja tunnen vaistonvaraista varautuneisuutta homoja ja lesboja kohtaan. Heidät tunnistaa jo paljon ennen kuin asian tietää. Ja myös minä vihaan pedofiilejä, perhe ja muuta väkivaltaa jne.
        Toinen juttu on kateus. Jos ei pidä jostain niin on muka kateellinen. Mielestäni aika kypsymättömän ihmisen ajatuksen juoksua tuollainen. Sen esittää syyksi vain ihminen, joka itse tuntee kateutta jos ei pidä jostain ihmisestä. Sääliksi käy...saako edes sääliä tuntea vai löydättekö siihenkin jonkun ihme lapsellisen selityksen.


      • Minä.

        Tuohan on perus-selitys asialle jota "homofanit"käyttävät kun eivät muutenkaan pysty asiaa käsittelemään. Todella typerää lokeroida ihmiset noin. Itse kyllä tunnen oman "suuntautumiseni"tähän ikään ehdittyäni enkä tarvitse sen kertomiseen jarimarkohomofaneja, mutta minäkin tunnen luontaista vastenmielisyyttä "eräitä" ihmisiä kohtaan. Ja myös eräitä faneja...


      • Voi le-he-mä
        minna. kirjoitti:

        Tuota logiikkaa ihmettelen minäkin. Ja tunnen vaistonvaraista varautuneisuutta homoja ja lesboja kohtaan. Heidät tunnistaa jo paljon ennen kuin asian tietää. Ja myös minä vihaan pedofiilejä, perhe ja muuta väkivaltaa jne.
        Toinen juttu on kateus. Jos ei pidä jostain niin on muka kateellinen. Mielestäni aika kypsymättömän ihmisen ajatuksen juoksua tuollainen. Sen esittää syyksi vain ihminen, joka itse tuntee kateutta jos ei pidä jostain ihmisestä. Sääliksi käy...saako edes sääliä tuntea vai löydättekö siihenkin jonkun ihme lapsellisen selityksen.

        kun laittaa homot, pedofiilit ja vaimonhakkaajat samaan lokeroon. Mäntti hei, toka ja kolmasporukka ovat rikollisia, homot eivät.


      • fani51
        Voi le-he-mä kirjoitti:

        kun laittaa homot, pedofiilit ja vaimonhakkaajat samaan lokeroon. Mäntti hei, toka ja kolmasporukka ovat rikollisia, homot eivät.

        Ainut piristävä kirjoitus Sinulla täällä "Jarin palstalla". Mutta aivan oikeasti, minä en jaksa enää edes lukea näitä juttuja kun tänne kaikki huuhaat kirjoittaa ihan mitä sattuu. Goodbye ja Jarin konserteissa tavataan ja levyjä kuunnellaan.


      • jartsapartsa78348
        Voi le-he-mä kirjoitti:

        kun laittaa homot, pedofiilit ja vaimonhakkaajat samaan lokeroon. Mäntti hei, toka ja kolmasporukka ovat rikollisia, homot eivät.

        Jep, homous on synti, muut eivät...


      • dfgdfdfgdfg
        tehän täällä kirjoitti:

        leikitte moholeikkejänne. En ole missään vaiheessa ollut homomyönteinen, joten lakkaa ulisemasta. Homa saat kyllä olla mutta ei sitä tarvitse julkisesti mainita. Ole mitä haluat olla, mutta pidä se omana tietonasi !!!

        Sama heteroille ja elämä on tasa-arvoinen.


    • Mä en usko että kenelläkään ihmisellä on homotutkaa missään ja mitä sillä on väliä jos ihminen on homo tai lesbo? Joskus ennen muinoin sitä on kyllä pidetty sairautena, mutta nyt eletään 2000 lukua!!! Mikä ihme tekee homoista tai lesboista sen syrjittävämpiä kuin muistakaan ihmisistä? Mun mielestäni se on melkeinpä sama juttu kuin se että onko ihminen brunette tai blondi. Miksi heistä on tehty ikään kuin eri rotuisia ihmisiä tai ihan oma lajinsa että tuo on ihminen ja toi on homo? Mitä pelättävää heissä on? Mä tunnen useitakin ja ovat mitä ihanampia ihmisiä. Anna kaikille ihmisille mahdollisuus, tutustu ja tee sitten päätelmäsi!!! Kaikki ihmiset ovat persoonia ja tutustumisen arvoisia, ei ihmisiä voi lokeroida tuollai että toi on blondi = tyhmä, tuolla on rillit = nörtti

      • Armas Tanska

        3 Moos 18:

        Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne. Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne- sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi- ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."


      • lepakkkko
        Armas Tanska kirjoitti:

        3 Moos 18:

        Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne. Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne- sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi- ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."

        Lesboista ei mainita mitään.. Tuon kirjan kirjoittaja on vain yksi tavallinen ihminen muiden joukossa. Joku seko rasisti :D


      • Tulkintaa
        lepakkkko kirjoitti:

        Lesboista ei mainita mitään.. Tuon kirjan kirjoittaja on vain yksi tavallinen ihminen muiden joukossa. Joku seko rasisti :D

        Lisäksi yhteydestään irrotetussa asiayhteydessä Raamatussa puhuttiin miesprostituutiosta, ei oikeasta välittämisestä ja rakkaudesta.

        Entäs Raamatussa mainittu ja hyväksytty orjien pitäminen ja myynti?


      • Lisäys
        Armas Tanska kirjoitti:

        3 Moos 18:

        Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne. Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne- sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi- ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."

        Armas Tanskalle: Mihin unohtui Raamatun tärkein ja suurin sanoma: suvaitsevaisuus ja rakkaus?


      • ......

      • sellanen

        "homotutka" vaan on olemassa, se että sinä et sitä kykene aistimaan toisessa ihmisessä ei tarkoita ettei muut pysty, ite ainakin huomannu ajat sitte sillanpään homomaisen käytöksen, muutenki siitä huokuu sellanen homon ilmapiiri. Tosin sillä ei ole mitään väliä, ei se ihmistä muuta yhtään mihinkään. Mitään raamatun satukirjoja on turha tähän soveltaa miehestä ja miehestä, tulee aika että raamatultakin katoaa pohja täysin, viimeistään siinä vaiheessa kun rooman kirkot julkaisee salaiset asiakirjat, joskus 2060 tai jtn, se on henkinen maailmanloppu.


      • Onhan se
        sellanen kirjoitti:

        "homotutka" vaan on olemassa, se että sinä et sitä kykene aistimaan toisessa ihmisessä ei tarkoita ettei muut pysty, ite ainakin huomannu ajat sitte sillanpään homomaisen käytöksen, muutenki siitä huokuu sellanen homon ilmapiiri. Tosin sillä ei ole mitään väliä, ei se ihmistä muuta yhtään mihinkään. Mitään raamatun satukirjoja on turha tähän soveltaa miehestä ja miehestä, tulee aika että raamatultakin katoaa pohja täysin, viimeistään siinä vaiheessa kun rooman kirkot julkaisee salaiset asiakirjat, joskus 2060 tai jtn, se on henkinen maailmanloppu.

        Tutkaksiko sitä sanotaan, jokatapauksessa itsekin vaistoan, ehkä se on jotain herkkyyttä. Ei se ole tietoista kyttäämistä tai tutkailemista, tieto vaan tulee ja lähes aina on paikkansapitävää. Sitä vaan huomaa jonkinlaisen "erilaisuuden".Ehkä sekin voidaan joskus selittää jollakin tavalla, nyt ovat vielä henkimaailman asioita. Tosin onhan niitä toki ihan ilmiselviä tapauksia, ei kahta puhetta tarvita.


      • onnellinen ihminen
        Armas Tanska kirjoitti:

        3 Moos 18:

        Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne. Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne- sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi- ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."

        Totta on että Raamatussa tuomitaan homostelu. Mutta siellä tuomitaan myös kaikki muukin avioliiton ulkopuolinen haureus. Joten yhteenvetona sanoisin, että Jumala ei tuomitse ihmisiä sen perusteella millaisia haluja heillä on, vaan sen perusteella miten he elävät. Raamatun mukaan homot ja lesbot eivät saa harrastaa sukupuolielämää, mutta eivät hetero-naimattomatkaan, se on aivan yhtä suurta syntiä.

        Joten sukupuolisuhteet ovat luvallisia vain miesten ja naisten välisissä aviosuhteissa. Niin se vaan on. Ei kannata kapinoida, kannattaa pikemminkin kehittää itsehillintää. Maailma tulee muuttumaan ja sitten elossa säilyvät saavat nauttia täydellisestä elämästä Jumalan valtakunnan alaisuudessa paratiisimaassa. Epätäydellisyydestä aiheutuneet halutkin korjataan alkuperäisen tarkoituksen mukaisiksi. Ja ah,,,, elämässä on niiiiin paljon muutakin kuin tuo yliarvostettu seksi.


      • ...
        Lisäys kirjoitti:

        Armas Tanskalle: Mihin unohtui Raamatun tärkein ja suurin sanoma: suvaitsevaisuus ja rakkaus?

        Itseasiassa Raamatussa tuomitaan homous. En sitten tiedä kehotetaanko siellä suvaitsevaisuuteen vai onko se kirkon keksimä aate.


      • ...
        Lisäys kirjoitti:

        Armas Tanskalle: Mihin unohtui Raamatun tärkein ja suurin sanoma: suvaitsevaisuus ja rakkaus?

        Jollet sattunut tulemaan ajatelleeksi niin uskonto on asia jonka perusteella on kautta aikojen tapettu enemmän ihmisiä kuin minkään muun aatteen. Että silleen se suvaitsevaisuus...


      • Uskovainen88
        Armas Tanska kirjoitti:

        3 Moos 18:

        Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne. Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne- sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi- ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."

        Vuosien takaa, mutta silti arvon Armas Tanska. Noudatahtan itse 3. Mooseksen kirjan ohjeita? Tässä pari muistutukseksi...

        23 "Kun tulette omaan maahanne ja istutatte sinne erilaisia hedelmäpuita, pidättykää kolme vuotta koskemasta niiden hedelmiin, ikään kuin ne olisivat ympärileikkaamattomia ja siksi epäpuhtaita. Kolmen vuoden ajan ne ovat teiltä kiellettyjä; älkää siis syökö niitä. 24 Mutta neljäntenä vuotena hedelmäpuiden koko sato pyhitettäköön Herralle ilojuhlassa. 25 Vasta viidentenä vuotena saatte syödä hedelmiä. Näin puut tuottavat teille suuremman sadon. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

        Ps. Kun menet kauppaan, niin varmistathan, että ostamasi appelsiini on varmasti poimittu 4v.-> puusta?

        Tahi

        Eihän sulla ole tatuointeja?
        26 "Älkää syökö lihaa, jossa vielä on verta. Älkää harjoittako ennustamista tai noituutta. 27 Älkää leikatko hiuksianne lyhyiksi ohimoilta älkääkä leikkaamalla turmelko parran reunaa. 28 Älkää vainajaa surressanne viillelkö itseänne älkääkä tatuoiko mitään merkkejä ihoonne. Minä olen Herra.

        Tahi

        sanotko teininä isällesi tai äidillesi uhmaakkan sanan, jos sen teit niin päätähän "urpo" päiväsi...
        9 "Jos joku herjaa isäänsä tai äitiään, hänet on surmattava. Hän on itse ansainnut kuolemansa, koska on herjannut vanhempiaan. 10 Jos mies tekee aviorikoksen toisen miehen vaimon kanssa, molemmat avionrikkojat, sekä mies että nainen, on surmattava.

        Ps. Ihan vinkkinä, että 3.Mooseksen kirja, kuten koko vanha testamentti on aikaan / kulttuuriin sidottu teos, jonka tarkoitus oli toimia "lakina" silloin ja niillä humanistisilla käsityksillä jotka oli silloin.


      • HOMOMIES.

        Aloittajallahan oli homotutka. Eli hän on homo. Homoilla on tämä tutka. Ei heteroilla. En tunne yhtään ainoaa heteroa joka pystyy homon heti tunnistamaan mutta itselläni ja homoseksuaalisilla kavereillani tämä on.


    • samaa mieltä.JNE.

      Johan se henki alusta asti kun kaveri tuli parrasvaloihin että tossa on jotain mätää
      peräsuolipuoli on luonnoton,ja sillä selvä.Siinä ei oo kahta puhetta.! YÄK MOINEN HOMMA.

    • haloslaiset

      "ei ollut tietoinen vaan tiedostamaton primitiivinen reaktio ,jonka aiheuttajaa en tiedä."

      Jo kauan sitten aistin taistolaiskommarit.
      Nyt voin lähes aina tuntea haloslaiset heti ensi näkemältä. Sama homojen ja lesbojen kanssa.

      • poiiiis

        Tarja "stasi-Tarja" Haloset pooiiiiisss !!!


      • nikke48
        poiiiis kirjoitti:

        Tarja "stasi-Tarja" Haloset pooiiiiisss !!!

        Olivat juuri sellaisia kuin odotinkin.No eivät erilaiset ihmiset minua häiritse,jos en halua katsoa TV:sta heitä ,suljen tai vaihdan kanavaa.
        Piilohomous ja homokauhu ovat samoin taas erään ihmislajin selitys asialle,lähimpänä ajatusmaailmaani oli ne pari kirjoitusta ,joissa ei selityksiä haettu,todettiin vain että näin on .
        Ei tietnkään ole syytä ketään roviolle heittää,hyväksytään toinen toisemme sellaisena kuin olemme,minusta kiinnostavinta on pehmoinen kaunis nainen ,jota rakastaa ja joka rakastaa!


      • resnev
        nikke48 kirjoitti:

        Olivat juuri sellaisia kuin odotinkin.No eivät erilaiset ihmiset minua häiritse,jos en halua katsoa TV:sta heitä ,suljen tai vaihdan kanavaa.
        Piilohomous ja homokauhu ovat samoin taas erään ihmislajin selitys asialle,lähimpänä ajatusmaailmaani oli ne pari kirjoitusta ,joissa ei selityksiä haettu,todettiin vain että näin on .
        Ei tietnkään ole syytä ketään roviolle heittää,hyväksytään toinen toisemme sellaisena kuin olemme,minusta kiinnostavinta on pehmoinen kaunis nainen ,jota rakastaa ja joka rakastaa!

        Minä olen masennuseta kärsivä mielenterveys kuntoutuja olen Jari Sillanpään fani.Tunnen olevani transsu. Minä ainakin rakstan Jari Sillanpäätä.Vaikka olenkin nainen vuosimallia -78-Tää on monimutkaista mutta en voi sille itse mitään.Ulkoiseti olen nainen mutta sisäiseti olen mies.Nii minusta myös Marco on vähän höhlä.Marco Bjurstrom Bumtsi Bum???Muistan ohjelman hämärästi.En minäkään Marcoa siedä tai no miten sen ottaa Marco nauraa liikaa on liian iloinen jotenkin.Jari Sillanpää on tangomaailman kuningas ja minun oikea kuningas minulle ja on aina ollut.Kuulun Jari Sillanpään fani klubiinkin ja keikoilla olen käynyt 32 kertaamutta kun olen nainen niin Jari ei ole minusta kiinostunut.Se mies on sisällini se ei näy ulkoisesti kylläkään.Eikä se Siltsu uskoisi jos minä olisin sille sanonut että olenkin mies.Tosi monimutkaista mutta totta.Sisälläni oleva mieshän on homo.


      • resnev
        poiiiis kirjoitti:

        Tarja "stasi-Tarja" Haloset pooiiiiisss !!!

        Minä muuten äänestin Tarja Halosta pressakai vuonna 2000 ja taas 2006 eli kummallekkin kaudelle.Minun mielipide on että Tarja Halonen on kunnon presidentti ja hoitaa maamme asiat kunnolla.Eikä kukaan toinen ehdokas sitä olisi pystynyt tekemään hoitamaan maamme asioita kuten Tarja.


      • nikke48
        resnev kirjoitti:

        Minä muuten äänestin Tarja Halosta pressakai vuonna 2000 ja taas 2006 eli kummallekkin kaudelle.Minun mielipide on että Tarja Halonen on kunnon presidentti ja hoitaa maamme asiat kunnolla.Eikä kukaan toinen ehdokas sitä olisi pystynyt tekemään hoitamaan maamme asioita kuten Tarja.

        Oletpas oikein asian oivaltanut,samaa mieltä!


      • homojen suojelija
        resnev kirjoitti:

        Minä muuten äänestin Tarja Halosta pressakai vuonna 2000 ja taas 2006 eli kummallekkin kaudelle.Minun mielipide on että Tarja Halonen on kunnon presidentti ja hoitaa maamme asiat kunnolla.Eikä kukaan toinen ehdokas sitä olisi pystynyt tekemään hoitamaan maamme asioita kuten Tarja.

        "Eikä kukaan toinen ehdokas sitä olisi pystynyt tekemään hoitamaan maamme asioita kuten Tarja."

        Eipä tietenkään. TH on takuumiehenä siitä, ettei esim. Stasi-vakoojia paljasteta.
        Haloslainen Suomi on täyttä vauhtia matkalla kohti moraalista tuhoa.


    • topias.......

      sinä sitten, miksi roikut tällä palstalla primitiivireaktioinesi? Minä ainakin olen tottunut välttelemään asioita, joista en pidä. Ettei nyt vaan olisi kyseessä vallan toisenlainen primitiivireaktio housuissasi. Hah ha haa! Daiju!

    • _loogikko_

      nikelle tiedoksi: terveen itsetunnon omaavan ihmisen ei tarvitse tuntea vastenmielisyyttä sellaista kohtaan, mitä ei itse pysty ymmärtämään.

      • argh!

        Tuolla logiikalla, siis jos joku vihaa kissoja niin hänellä ei ole terve itsetunto. Tai jos ei tykkää sateisesta säästä, talvesta ym. niin itsetunnossa on puutteita. Voi hyvä jyssäys tuota sinun järjenjuoksuasi...


      • Valvooooojaaaa
        argh! kirjoitti:

        Tuolla logiikalla, siis jos joku vihaa kissoja niin hänellä ei ole terve itsetunto. Tai jos ei tykkää sateisesta säästä, talvesta ym. niin itsetunnossa on puutteita. Voi hyvä jyssäys tuota sinun järjenjuoksuasi...

        miten tämä keskustelu koskee musiikkia . Taitaa pakkanen tehdä tehtävänsä ja ihmisillä tekemisen puutetta. Voisi ainakin valvoja puuttua peliin, nimittäin jos tämä palsta on tarkoitettu musiikista keskustelemiseen . Varmaa löytyy "gay -sivujakin" , joissa näistä asioista voisi keskustella . Ai , niin eihän rohkeus riitä menne sinne .


      • hellurei58
        Valvooooojaaaa kirjoitti:

        miten tämä keskustelu koskee musiikkia . Taitaa pakkanen tehdä tehtävänsä ja ihmisillä tekemisen puutetta. Voisi ainakin valvoja puuttua peliin, nimittäin jos tämä palsta on tarkoitettu musiikista keskustelemiseen . Varmaa löytyy "gay -sivujakin" , joissa näistä asioista voisi keskustella . Ai , niin eihän rohkeus riitä menne sinne .

        Mutta onhan Jari niin seksikäs ja hurmaava ........


      • puhtaus on puoli...
        hellurei58 kirjoitti:

        Mutta onhan Jari niin seksikäs ja hurmaava ........

        Laulujen takia minä joskus käyn konsertissa.
        En löydä Jarista mitään seksikästä.
        Jokaisella on tietty omat ongelmansa, mutta onneksi konsertissa ei tarvi mennä
        kättelemään eikä halaamaan, koska en voisi sitä tehdä. Nestetankkaus ennen konserttia toimii, ainakin hien määrästä päätellen !


    • Daijuista daijuin

      ja itsellesi suuri palvelus ja mene sinne gay-sivuille ihan kaikessa rauhassa tutustumaan aiheeseen. Vai tutkiiko kumppanisi koneesi sivuhistorian....Tällä palstalla on vallan muut aiheet. Koita nyt jo käsittää.

    • jomottaa

      olet homo itse, maybeeeee

    • psykologi.

      Kuten itsekin kerroit, ".Kyseessä ei ollut tietoinen vaan tiedostamaton primitiivinen reaktio ,jonka aiheuttajaa en tiedä.
      Jotenkin vain en voi sietää näitä kumpaakaan,selitys? " Eli mitä todennäköisimmin sinussa on homoseksuaalisia haluja joita peität tuolla inhollasi. Yleensä vain homot omaavat "homotutkan", eli pystyvät tunnistamaan muita homoja. Sinä omasit homotutkan, eli tämäkin asia puhuu sinun homoseksuaalisuutesi vuoksi.

    • Nakkerton

      Homojen vastustajilla pitää olla homotutka.

      • ..

        Ei. Heteroilla ei kyllä ole homotutkaa. Vain homoilla on vahva homotutka


      • herkkä vainu
        .. kirjoitti:

        Ei. Heteroilla ei kyllä ole homotutkaa. Vain homoilla on vahva homotutka

        Ok. Sanotaan sitten niin, että heteroilla on heterotutka ja se tutkan ulkopuolella oleva harmaa mössö on homoja.

        Kyllä hetero erottaa homon. Sen tuntee vastenmielisyytenä kun lähistölle osuu. On niillä se mulkunimijän ilme naamallaan ja istuvat joko jalat ristissä tai reidet tiukasti yhdessä. Käsien, sormien liikkeet paljastavat paljon...


    • Mielipiteeni!

      On *Rikkaus* että ihmiset ovat erilaisia! Elä ja anna muidenkin elää!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe