Madonna-lävistys!

tyttö tuollainen

Eiks madonnalävistys oo se, mikä tulee tohon ylähuulen sivuun?Millasia kokemuksia teillä on siitä, onko se hankala, kuin paljon sattu verrattuna muihin lävistyksiin yms. Harkitsen sen ottamista, mutta haluisin vähän muitten kokemuksia eka..:)

39

14960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

      Ei kannata ottaa lävistyksiä. Tiedän, ettet kuuntele minua, mutta ihan tosissani sanon, että ne näyttävät hemmetin rumilta ja naakkamaisilta. Enkä yhtään tunne aidosti mukavia ja tutustumisen arvoisia poikia, jotka niistä pitäisivät. Ei kannata.

      (Tämä ei koskettanut sinua varmaan, mutta aina kannattaa edes yrittää vastustaa)

      • ...

        vittuako se ketään kiinnostaa, jos joku teini haluaa reikiä päähänsä=D Ei mua ainakaan kiinnosta, ja eikös se kaikenlainen kokeilu kuulu teini-ikään? Itselläkin aikanaan 3 reikää naamassa, ja nykyään pois, se oli aikanaan se. Eikä ne lävärit satu, tai tietenkin se on yksilöllist, limakalvoalueille ei satu, muualle enemmän, esim. huuleen ei sattunut yhtään, nenä oli kivulias, kulma ei tuntunut kanssa. :D


      • ......
        ... kirjoitti:

        vittuako se ketään kiinnostaa, jos joku teini haluaa reikiä päähänsä=D Ei mua ainakaan kiinnosta, ja eikös se kaikenlainen kokeilu kuulu teini-ikään? Itselläkin aikanaan 3 reikää naamassa, ja nykyään pois, se oli aikanaan se. Eikä ne lävärit satu, tai tietenkin se on yksilöllist, limakalvoalueille ei satu, muualle enemmän, esim. huuleen ei sattunut yhtään, nenä oli kivulias, kulma ei tuntunut kanssa. :D

        mä tunne yhe teinin, jolla on 11 läväriä korvis, napakoru, kielikoru, kulmakoru, nenäkoru ja nännikoru. ;o :DD


      • tyttö tuollainen
        ... kirjoitti:

        vittuako se ketään kiinnostaa, jos joku teini haluaa reikiä päähänsä=D Ei mua ainakaan kiinnosta, ja eikös se kaikenlainen kokeilu kuulu teini-ikään? Itselläkin aikanaan 3 reikää naamassa, ja nykyään pois, se oli aikanaan se. Eikä ne lävärit satu, tai tietenkin se on yksilöllist, limakalvoalueille ei satu, muualle enemmän, esim. huuleen ei sattunut yhtään, nenä oli kivulias, kulma ei tuntunut kanssa. :D

        Hassua kun puhutte lävistyksistä teini-ilmiönä. Kun eihän se sitä pelkästään ole. Mulla on jo kulma-ja nenäkoru, mutta mielestäni ne ei ainakaan mulla viesti mitään überpissismiä...


    • .glghlgflöf

      vitsi haluisin itteki :)

      • tyttö tuollainen..

        Mun mielestä se on ihan sama minkä ikäinen lävistyksen ottaja on kuhan se vain pukee sitä! Eikä ota sitä vain kavereitten painostuksesta esim.. Itelläni on kielessä ja se sattui oton jälkeen noin viikon kovasti. Tosin vasta kuukauden jälkeen pystyin syömään niin että ei tarvinnut kokoajan varoa koska puree korulla hampaaseen.. Madonna olis seuraava hanke sillä vaikkapa töitä hakiessasi moni työnantaja katsoo pahalla jos lävistys on liian näkyvä ja kyseisen lävärin saa helposti piiloon vaikkapa ihonvärisellä pallolla.. riskinsä tosin siinäkin. Hyvää talvea kaikille!


      • Ashley
        tyttö tuollainen.. kirjoitti:

        Mun mielestä se on ihan sama minkä ikäinen lävistyksen ottaja on kuhan se vain pukee sitä! Eikä ota sitä vain kavereitten painostuksesta esim.. Itelläni on kielessä ja se sattui oton jälkeen noin viikon kovasti. Tosin vasta kuukauden jälkeen pystyin syömään niin että ei tarvinnut kokoajan varoa koska puree korulla hampaaseen.. Madonna olis seuraava hanke sillä vaikkapa töitä hakiessasi moni työnantaja katsoo pahalla jos lävistys on liian näkyvä ja kyseisen lävärin saa helposti piiloon vaikkapa ihonvärisellä pallolla.. riskinsä tosin siinäkin. Hyvää talvea kaikille!

        Madonna lävistys tulee siihen kohtaan joo, näyttää ihan Marilyn Monroen luomelta, ihana


      • Nasu86
        Ashley kirjoitti:

        Madonna lävistys tulee siihen kohtaan joo, näyttää ihan Marilyn Monroen luomelta, ihana

        Mulla se madonnan laitto sattu aika paljon,melkee yhtä paljon ku kieleen.Mutta se oli vaan se hetki ku se laitettii.Kyllähä sitä särki sitte pari päivää jonku verran mutta turvotusta ei ollu yhtää.Muita ongelmia ei ole ollu sen kanssa,ku sellane juttu että tuolla sisäpuolella on alkanu kasvaa niinku "uutta nahkaa" sen reiän päälle.Niinku että se yrittää parantua ilmeisesti...en tiiä sit mitä sen kans pitäs tehdä.Ei siitä kyllä mitää haittaa sillee oo,mutta on aika ilkeen tuntunen.


      • uusi madonnan omistaja..
        Nasu86 kirjoitti:

        Mulla se madonnan laitto sattu aika paljon,melkee yhtä paljon ku kieleen.Mutta se oli vaan se hetki ku se laitettii.Kyllähä sitä särki sitte pari päivää jonku verran mutta turvotusta ei ollu yhtää.Muita ongelmia ei ole ollu sen kanssa,ku sellane juttu että tuolla sisäpuolella on alkanu kasvaa niinku "uutta nahkaa" sen reiän päälle.Niinku että se yrittää parantua ilmeisesti...en tiiä sit mitä sen kans pitäs tehdä.Ei siitä kyllä mitää haittaa sillee oo,mutta on aika ilkeen tuntunen.

        itse hommasin madonnan perjantaina (3.4.09)
        se ei sattunut kauheasti mutta nyt kyllä tuntuu. : /
        itselläni on 4 rustossa, 1 huulessa, 1 madonna, 1 tragus, 14 korvissa ja nenään vielä tulossa. Olen 14-vuotias. : D
        Madonnalla paranemisaika on 3-5 viikkoa ja sitä täytyy hoitaa todella hyvin, ettei tulehdu tai tule mitään komplikaatioita. (:


      • mansikkasiideri
        uusi madonnan omistaja.. kirjoitti:

        itse hommasin madonnan perjantaina (3.4.09)
        se ei sattunut kauheasti mutta nyt kyllä tuntuu. : /
        itselläni on 4 rustossa, 1 huulessa, 1 madonna, 1 tragus, 14 korvissa ja nenään vielä tulossa. Olen 14-vuotias. : D
        Madonnalla paranemisaika on 3-5 viikkoa ja sitä täytyy hoitaa todella hyvin, ettei tulehdu tai tule mitään komplikaatioita. (:

        Moikka moi!

        Tulen perheestä, jossa äitini kielsi suurinpiirtei kaikki lävistys ja tatuointi ideani..ihime ku nenää antoo ottaa kauan sitäki piti vakuutella..enkä kyll salaakaa viittiny ottaa. Täytän tässä kuussa 18 vuotta ja ei äiteelläkää pitääsi olla enää sananvaltaa asiaan. Mulla on nenäkoru, jonka otin ollessani 8 luokalla ja korvissa iha tavalliset korvareiät 5kpl..Musta on typerää leimata lävistyksen ottanutta heti uberhyperteiniks..Minusta porukat voi jakaa 2 eri ryhmää...jokku ottaa lävistyksiä siksi koska muutkin ottavat ja haluavat vai huomiota ja lävistys ei ees sovi kantajalleen...ja toiseks on immeisiä, jotka vaan rakastavat lävistyksiä ja koska ne sopivat heille yksinkertaisesti ku nenä päähä. Tosin kohtuus kaikessa! Musta on rumaa jos naama on ku joku rautakauppa, hirveetä rääkkiäO_o

        Itse olen hirveen herkkä kaikelaasille neuloolle. Nenäkorua ottaessa muisten ku se sattu iha hirveästi, mutta se oli sen arvoosta..kipu kesti hetke..Minun teki se jlk mieli jo vaihtaa korua, mutta maltoin, halusin todella lävärin paranevan. ostin uue koru 2 vuotta myöhemmin eikä mulla oo tullu minkäällaasta pattia nenää, ku oon hoitanu sitä hyvin ja muistakaas:maltti on valttia! Kärsivällisyyttä hyvät immeiset:3

        Nyt haluaasin hirveesti napakorua, mutta lukiessani keskustelupalstoja epäröin ottaa sitä..Hyvät immeiset kertokaas kokemuksianne!...kieleenki meinasin ottaa mutta en raaski. Tatuointia oon suunnitellu. Niinja hei.. onks teill kokemusta tatuoinnista?,, mua kovasti mietityttää se värin haalistuminen ajanmyötä, pitääkö sitä tyylii kerra vuodes mennä värityttää uuestaa?Ö_ö


      • sadfgsdg
        mansikkasiideri kirjoitti:

        Moikka moi!

        Tulen perheestä, jossa äitini kielsi suurinpiirtei kaikki lävistys ja tatuointi ideani..ihime ku nenää antoo ottaa kauan sitäki piti vakuutella..enkä kyll salaakaa viittiny ottaa. Täytän tässä kuussa 18 vuotta ja ei äiteelläkää pitääsi olla enää sananvaltaa asiaan. Mulla on nenäkoru, jonka otin ollessani 8 luokalla ja korvissa iha tavalliset korvareiät 5kpl..Musta on typerää leimata lävistyksen ottanutta heti uberhyperteiniks..Minusta porukat voi jakaa 2 eri ryhmää...jokku ottaa lävistyksiä siksi koska muutkin ottavat ja haluavat vai huomiota ja lävistys ei ees sovi kantajalleen...ja toiseks on immeisiä, jotka vaan rakastavat lävistyksiä ja koska ne sopivat heille yksinkertaisesti ku nenä päähä. Tosin kohtuus kaikessa! Musta on rumaa jos naama on ku joku rautakauppa, hirveetä rääkkiäO_o

        Itse olen hirveen herkkä kaikelaasille neuloolle. Nenäkorua ottaessa muisten ku se sattu iha hirveästi, mutta se oli sen arvoosta..kipu kesti hetke..Minun teki se jlk mieli jo vaihtaa korua, mutta maltoin, halusin todella lävärin paranevan. ostin uue koru 2 vuotta myöhemmin eikä mulla oo tullu minkäällaasta pattia nenää, ku oon hoitanu sitä hyvin ja muistakaas:maltti on valttia! Kärsivällisyyttä hyvät immeiset:3

        Nyt haluaasin hirveesti napakorua, mutta lukiessani keskustelupalstoja epäröin ottaa sitä..Hyvät immeiset kertokaas kokemuksianne!...kieleenki meinasin ottaa mutta en raaski. Tatuointia oon suunnitellu. Niinja hei.. onks teill kokemusta tatuoinnista?,, mua kovasti mietityttää se värin haalistuminen ajanmyötä, pitääkö sitä tyylii kerra vuodes mennä värityttää uuestaa?Ö_ö

        mä saan parin päivän päästä raudat pois mut haittaaks jos on madonna ja raudat


    • hyih

      Ruminta mitä työttö (tai jopa nainenkin) voi naamaansa laittaa, on lävistys huuliin, hyi helvetti, etenkin ylähuuli! Pysykää nyt lapset niissä korvakoruissa, niitä kehtaa sentään katsella.

    • Rantomi <3

      Mulla on itellä madonna :D Ja se tulee toho ylähuulen sivuun. Sei sattunu, muutako nipisti iha pikkusen :)

    • hihä

      hei olen 13 vuotias tyttö tukkään kauheesti madonnast on ihana jos ihminen tykkää madonnast mä saan tehdä lävistyksen vaan kun täytän 14 mut silti on se tosi kivaa jeee niin ja sattukko se paljon vai ei

    • fdfsffsggdg

      Tuosta lävistyksestä on tullut pissis muoti!

      • jksdjk

        Joo, todellakin. Kaikilla pissiksillä on nykyään matonna-läväri. Antaa ainakin itselleni melko pinnallisen kuvan ihmisestä, jos tuollainen on.


      • ...
        jksdjk kirjoitti:

        Joo, todellakin. Kaikilla pissiksillä on nykyään matonna-läväri. Antaa ainakin itselleni melko pinnallisen kuvan ihmisestä, jos tuollainen on.

        ennakkoluuloja, ennakkoluuloja...


    • huijjj _98

      aattelin ottaa alas sivulle huuleen... :) sattuuko se ja missä se kannattas ottaa (jyväskylä)

      • Swagman

        Ite oon 12vuotias ja mul o tos alahuules lävistys :) ei sattunu yhtää mutta mulla o aika paksu tuo alahuuli ni se koru si meni huule sisää ja mu huuli jouduttii vetää si veitsel auki... Mul on se kyl edelleenki mut oon ajatellu ottaa se ny pois ja ottaa madonna :) mun mielestä se on paljo nätimpi ja suosittelen sitä enemmän :)


    • OLENHOMO.COM

      Riippuu siitä kuka sen ottaa ja kui korkee kipukynnys on -.-

    • ikis97

      ite oon huomenna menossa ottaa madonnaa ja nyt jänninttää ihan sikana ! youtubest kattelin noit videoit ihan paniikis, mut pakko se koru on saada ku nii monta vuotta jo siitä oon haaveillu. =)=)

      mut mitenkäs se hoito-ohjeet sil korul on, taisiis kyllä mä olen lukenut niit netist mut tarkemmin jos joku valastais mua ?=)

    • trytjhj

      Nää hoito-ohjeet saa ihan paikanpäältä lävistämössä. Antavat joskus ihan mustaa paperillakin. Ylähuulesta en tiedä että miten paljon sattuu, mutta itse otin viime vuoden marraskuussa snake bitesit (kaks alahuuli lävistystä) samaan aikaan, ja voin sanoa että kipu oli sellainen nipistyksen luokkaa, että ei sen takia edes silmäänsä räpsäyttänyt.

      Tosin, minulle on tullut sellaiset valkoiset ihorenkaat huulikorun tapin ympärille, ja veikkaan että huuli koittaa uusia itseään, ja kasvattaa ihoa sitten sen tapin ympärille? Hieman on ilkeätä, kun se iho kiristää sitä tappia ja se tappi tuntuu olevan tiukka liikutella : / Varsinkin toinen. Noh, jos sitä vaihtaisi vaikka 1.2 paksuuteen, niin jos se vaikka auttaisi.

    • rosqu

      mulla ei sattunu YHTÄÄN ! siis mulla on napa,kieli,smiley ja industrial 11korvista ja toi sattu vähemmä ku korvikset ! eikä oo haitaksi

    • madonnamadonna

      ajattelin kans ite ottaa täs joku pv madonnan ku se on nii nätti...ja tätä oon jo pitkää haaveillu ei siis mikään hetkenmielijohde (: mun veli väittää et otan lävistyksen sen takia että kuuluisin johonkin porukkaan tai että se olisi jotenkin coolia mutta otan vain omaksi vuokseni koska se sopii mulle mielestäni ja tykkään tosi paljo läväreist....mutta kohtuus kaikessa en haluu kummiskaa naamaa täytee reikiä, yks riittää (: ja sit viel jos sais napakorun ni oisin kyl tyytäväine

    • 12 VEEEEE

      Mä otan lävärin vasta 18 veenä tai sitte en ollenkaa:) Täytyy miettiä ja kehittyä ku oon kuitenki vast 12:D

    • irienel

      Korujen ottaminen sattuu vähiten kun ne ottaa kunnon lävistäjällä neulalla (jolloin ontto neula ottaa ikäänkuin palan korvaasi pois, jotta se ei olisi niin tiukassa korun kanssa) eikä millään ylihalvalla ja täys paskalla pyssyllä korusepänlikkeessä. Pistoolilla iho venyy siihen asti kunnes koru tulee läpi ja jättää ihon puristuksiin. Sen takia monilla mätänee rei´ät. Myöskin rustoläväreiden ottaminen pistoolilla on kiellettyä laissa, mutta silti niitä tehdään koska ne ovat halvempia. Neulalla sattuu vähemmän vaikka on kalliimpaa, mutta neulat steriloidaan sairaaloissa ja kuljetetaan steriileissä pusseissa, ihan kertakäyttöjä mutta niin teräviä ettei yhtään satu (kokemuksia on, ja vain hyviä, neuloista siis)

      Kuitenkin huulikorut raappivat hampaiden kiillettä ja edesauttavat siis reikien syntymistä. Ne myös siirtävät ikeniä mikä saa hampaat vihlomaan. Jos haluat olla oikeasti kaunis, jätä välistä. Ihan oman terveytesi vuoksi :))

    • Hehez

      Oon itsekin miettiny madonnan ottamista :) Se on todella kaunis lävistys, jos siihen laittaa sellaisen pienen timantin, eikä mitään suurta.
      Oon 14 vuotta, eikä äiti oikeen lämpeä ajatukselle, mutta 16-vuotiaana menen ja otan sen, kun olen siitä jo niin kauan haaveillut :) Onhan se parempi, että otan sen vasta silloin, että ehdin vielä miettiä varman päälle.

      • Madonna :3 <3

        Voi että ! Mä niin kovasti haluisin just Madonna lävärin ! :3 Se on kyll niin ihanassa paikassa ! :) Täytän kyllä tänä vuonna 13 :D mutta on niitä muillakin mun ikäsillä ! Vaikka ja mitä !


    • pienipinkkipossu

      mäki haluaisin ton madonnan mut repiikse sit hirveesti ikenii ylöspäin?? ei hirveesti innosta jos ei oo ikenii jossai kohal olleskaa

    • Madonna13w

      Oon nyt 13w ja ollaa puhuttu porukoittenkaa ett saisin seuraavan vuon ku täytän 14w nii Madonnan :)

    • MADONNA! <3

      Siis oikeest.......... Eiks ihmiset tajuu et toi pissikseks haukkuminen on typerää varsinkii jos siihen ei ole syytä? Mä otan ehkä vanhempana madonnan ja mulle on ihan sama mitä joku tulee sanomaa siit kunhan ite tykkään siit ja nyt oon lueskellu valmiiks näit palstoi ja videoit ni kaikki sanoo ettei madonna satu :) Itse otan madonnan tai sitte samanlaisen alas mut en ota kumpaakin yhtä aikaa.. mä tykkään jos on pari lävärii naamas mut sit alkaa mennä liiallisuuksii jos sun naamas on niinku rauta kauppa! :/ mut kaikilla oma mielipide ja jos se on tän palstan kaa negatiivinen ni ei tarvii tulla valittaa... :))

    • apua

      hei osaisko joku auttaa ku mul on jo smiley ja kulmakoru ni otin sitte madonnan ja se sattu mul jonkuverra kirpas mut sit onks se ihan normaalii ku siit tuli ihan sika kipee sen jlkee ja ihan turvonnu mut tosin otin sen perjantain ja nyt on tiistai ja haittaako siihe ku oon ite tehny smileyn et liittyks se jotenki tohon madonnaa ?

    • ONECHANNELSUCK

      ^^homo

    • Liian nuori?:o

      Ite oon 12 ja mulla on tragus ja rusto napa :D Haluisin itte kans madonnan !

    • HHJÄLPÄ

      TE JOILLA _ON_ MADONNA!!
      sattuko pihdit vai neula enemmän ? ;D

    • koruton, mutta koruj

      Mulla on vaan kahdet peruskorva reiät ja olen 13v. Ajattelin ottaa toiseen korvaan kolmannen ja toiseen ruston. Sitten jos nenäkorun viittisi ottaa :)

    • lävärilahti

      Hei osaisiko joku sanoa että sattuuko madonnan ottaminen
      0-10 välillä ja sattuuko siihen kauan? :))

    • katsukka__

      Ite otin vajaa 2 päivää sitten madonnan ja rakastuin siihe. Ja mua sattu ehk enemmä pihdit ku neula ja no 1-10 kipu nii sanoisin 4. Ei enää satu, tuntuu enemmänki et ois joki pieni patti koholla. Tää syöminen on kyl ollu hauskaa et se saattaa tuntuu aluks kummalloselta. Mun isoveljen vaimolla on kans madonna ja se sano et parantu 4 viikos ku hoiti hyvin. Suosittelen ottamaan

    • Anonyymi

      Lyö itseäsi vasaralla päähän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe