Naisen tuoksua

mikke37

Miksi ei onnistu naisen saanti, en saa varmaan ikinä, olen 37 v. vähän ylipainoinen järkevä, ujo, mies joskus kun yritän tanssia naisen kanssa olen yrittänyt ehdottaa sexiä naiset joko nauraa tai suuttuu.
Eikö sitä sitten sais ehdottaa? Mutta kuitenkin ei vaan onnaa. Mieskunto on mulla hyvä joskus seisoo kokoyön tai ainakin joka aamuyö seisoo.

Se on sääli kun tiedän kuitenkin että olen hyvä sängyssä, koska olen lukenut paljon sellaisia lehtiä ja tiedän mistä naiset pitää pääsis vaan koittamaan.

Asun äitini luona Turussa vielä sinne ei tietenkään voi mennä se vähän rajottaa. Äidillä on mökki kustavissa siellä olen paljon kesäisin, koska tykkään olla mökillä kun sais vielä tyttö ystävän sinne jos äiti ei tule. Olen töissä telakalla levyseppähitsarina. Harrastan surffailuu netrissä ja kalasteluu mökillä.

Mulla on oma auto jolla pääsen kyllä itse kulkemaan hieno sellanen jos kutsu vaik tulis. Mun nais ihanne on 20 – 40 v. 60-80 kg n.160 cm prunette on paras.
Jos joku nainen osais neuvoo tai olis vapaehtonen auttamaan minua miten pitää lähestyä sexi asioissa et pääsis heti asiaan. Mulle vois laittaa vaik meiliä osoitteeseen [email protected]

3

1963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss C

MUUTA KOTOA AIKUINEN MIES, hanki joku asiallinen sinua kiinnostava harrastus jonka kautta voit tavata samanhenkisiä naisia...

Jos viestisi ei ollut vitsi, saanen kysyä kuinka 37v. mies kehtaa vielä asua kotona äidin luona? vai liekö joku liikkumista rajoittava tekijä. Itse olen 20v ja välillä hävettää asua vielä kotona kun kaikki läheisimmät tuttavat muuttaneet jo pois.

Mutta siis ennen kaikkea elä elämääsi, älä yritä heti sitä sexiä kysellä vaan asiallisesti tuttavapohjalta, vähitellen, äläkä vaivu itsesääliin ;-) Silloin löytää kun ei etsi ja ruinaa, tosi on.

• Jos joku asuu äitinsä luona tuon ikäsenä, se on must kunnioitettavaa. Naiset voi ajatella tietysti eri tavoin. Jos on kyseessä elämä, jossa miehellä eli lapsella tuossa tapauksessa on omaa elämää ja ilmeisesti menestystäkin, niin hyvä. Eri asia olisi olla pahainen elätti.

Ja tuosta seksipuolesta... Ei naisille nyt vaan kannata sanoo et sexii-ii! Sen kun menee vaikka tekemään ruokaa sen kanssa ja antaa spontaaneja suukkoja/hierontoja/hellittelyjä...

• lörö

Ja kuule, nyt tilaat heti matkalipun phukettiin thaimaaseen. Otat vaikka äiskäs mukaan, ja kun pääset perille niin lähimpään pimppibaariin.
      Tytöt ottaa samalla suihin baaripöydässä kun juot olutta......on nimittäin menomesta......
      Loppujen lopuksi ei maksa paljoo kun ottaa eri tytön huonepalvelijaksi päiväksi kerrallaan tekeevät ihan kaikkea....aamu herätykseksi suihinotto ja runkkaus. Minä kävin ja ei nämä suomalaiset naiset tunnu enää miltään sen jälkeen, juu ei tässä sen kummempaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7213
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4856
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4549
    4. 68
      4256
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4148
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3168
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2888
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2448
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2357
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      209