Naisen tuoksua

mikke37

Miksi ei onnistu naisen saanti, en saa varmaan ikinä, olen 37 v. vähän ylipainoinen järkevä, ujo, mies joskus kun yritän tanssia naisen kanssa olen yrittänyt ehdottaa sexiä naiset joko nauraa tai suuttuu.
Eikö sitä sitten sais ehdottaa? Mutta kuitenkin ei vaan onnaa. Mieskunto on mulla hyvä joskus seisoo kokoyön tai ainakin joka aamuyö seisoo.

Se on sääli kun tiedän kuitenkin että olen hyvä sängyssä, koska olen lukenut paljon sellaisia lehtiä ja tiedän mistä naiset pitää pääsis vaan koittamaan.

Asun äitini luona Turussa vielä sinne ei tietenkään voi mennä se vähän rajottaa. Äidillä on mökki kustavissa siellä olen paljon kesäisin, koska tykkään olla mökillä kun sais vielä tyttö ystävän sinne jos äiti ei tule. Olen töissä telakalla levyseppähitsarina. Harrastan surffailuu netrissä ja kalasteluu mökillä.

Mulla on oma auto jolla pääsen kyllä itse kulkemaan hieno sellanen jos kutsu vaik tulis. Mun nais ihanne on 20 – 40 v. 60-80 kg n.160 cm prunette on paras.
Jos joku nainen osais neuvoo tai olis vapaehtonen auttamaan minua miten pitää lähestyä sexi asioissa et pääsis heti asiaan. Mulle vois laittaa vaik meiliä osoitteeseen [email protected]

3

1996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss C

      MUUTA KOTOA AIKUINEN MIES, hanki joku asiallinen sinua kiinnostava harrastus jonka kautta voit tavata samanhenkisiä naisia...

      Jos viestisi ei ollut vitsi, saanen kysyä kuinka 37v. mies kehtaa vielä asua kotona äidin luona? vai liekö joku liikkumista rajoittava tekijä. Itse olen 20v ja välillä hävettää asua vielä kotona kun kaikki läheisimmät tuttavat muuttaneet jo pois.

      Mutta siis ennen kaikkea elä elämääsi, älä yritä heti sitä sexiä kysellä vaan asiallisesti tuttavapohjalta, vähitellen, äläkä vaivu itsesääliin ;-) Silloin löytää kun ei etsi ja ruinaa, tosi on.

      • Jos joku asuu äitinsä luona tuon ikäsenä, se on must kunnioitettavaa. Naiset voi ajatella tietysti eri tavoin. Jos on kyseessä elämä, jossa miehellä eli lapsella tuossa tapauksessa on omaa elämää ja ilmeisesti menestystäkin, niin hyvä. Eri asia olisi olla pahainen elätti.

        Ja tuosta seksipuolesta... Ei naisille nyt vaan kannata sanoo et sexii-ii! Sen kun menee vaikka tekemään ruokaa sen kanssa ja antaa spontaaneja suukkoja/hierontoja/hellittelyjä...


    • lörö

      Ja kuule, nyt tilaat heti matkalipun phukettiin thaimaaseen. Otat vaikka äiskäs mukaan, ja kun pääset perille niin lähimpään pimppibaariin.
      Tytöt ottaa samalla suihin baaripöydässä kun juot olutta......on nimittäin menomesta......
      Loppujen lopuksi ei maksa paljoo kun ottaa eri tytön huonepalvelijaksi päiväksi kerrallaan tekeevät ihan kaikkea....aamu herätykseksi suihinotto ja runkkaus. Minä kävin ja ei nämä suomalaiset naiset tunnu enää miltään sen jälkeen, juu ei tässä sen kummempaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      242
      470
    Aihe