Minkälainen IDIOOTTI pitää olla, että voi katsoa Big Brotheria

Suunnistaja

Eikö teillä ihmiset ole mitään parempaa tekemistä kuin katsoa Big Brotheria. Suomessa on paljon kauniimpaakin katsottavaa, kuten luonto!

Musta noi kaikki ihmiset tuolla talossa on jotenkin kieroutuneita ja yksinkertaisia. Eniten mua ärsyttää toi Tatu ja sen typerät jutut sekä ton Mirkan kalasilmät.
Siitä sohvalla tapahtuneesta hinkkauksesta sen verran, että katselin sen moneen kertaan nauhalta ja kyllä siinä jotain seksiin liittyvää oli meneillään.
Älkää äänestäkö Mikaa pois!!!!

17

2674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Minkälainen IDIOOTTI pitää olla, että voi katsoa Big Brotheria"...

"...katselin sen moneen kertaan nauhalta..."

heh

• Fiksu-22

On ihan oikeesti idiootti. Ei varmaankaan hyvä suunnistaja,vaikka nimim.olikin se.

• :DDD

Heheh ja siinä taas paras arvostelemaan kun katsot itsekin :DDD Ja ihan kuin nauhalta katsoit :D Jos olisit nähnyt mitä siinä oikeastaan tapahtui suorana esim kaapelin tai netin kautta olisit toista mieltä. Kyllä nuo ohjaajat ja leikkaajat osaavat näyttää asiat juuri niin kuin haluavat ja leikkaavat oleellisen pois mikä olisi paljastanut mitä OIKEASTI tapahtui.

• voyeur

just:D

• minkälainen idiootti?

No semmonen suuri idiootti kait, en mie tiijjä ku miekii kahon tuota. Eli oon mualainen idiootti!

• kakinvaltuuttamapuhuja

Kaveri tietää kilpailijoiden nimet ja tapahtumat. Nauhoitatkin vielä.. Ihan tavallinen idiootti siis kelpaa :)

• Suunnistaja

Pistäkää paremmaksi!!!

Mä sain viidessä minuutissa viisi vastausta ja vastanneista ilmeisesti vain yksi tajus, mitä hain. Pitääkö nyt tehdä päätelmä siitäkin, että vain IDIOOTIT kirjottaa tänne???

• kysyit idiootti
        Suunnistaja kirjoitti:

Pistäkää paremmaksi!!!

Mä sain viidessä minuutissa viisi vastausta ja vastanneista ilmeisesti vain yksi tajus, mitä hain. Pitääkö nyt tehdä päätelmä siitäkin, että vain IDIOOTIT kirjottaa tänne???

että minkälainen idiootti kahtoo tuota! Etkö ees ite tajjuu mitä kysyt tai et kysy?? Ootko ite minkälainen idiootti??

• Suunnistaja
        kysyit idiootti kirjoitti:

että minkälainen idiootti kahtoo tuota! Etkö ees ite tajjuu mitä kysyt tai et kysy?? Ootko ite minkälainen idiootti??

Ootko kuullut sanasta "huumori"?

• tajjuu vastahuumorii
        Suunnistaja kirjoitti:

Ootko kuullut sanasta "huumori"?

voi helevetti teitä statilaisii!!

• Suunnistaja
        tajjuu vastahuumorii kirjoitti:

voi helevetti teitä statilaisii!!

Sähän olet Pasasen Pertin selvä manttelinperijä.

• ihanaa olla
        Suunnistaja kirjoitti:

Sähän olet Pasasen Pertin selvä manttelinperijä.

semmoinen, miulta lähtee hiuksiakin hirveesti.

• ....h...
        Suunnistaja kirjoitti:

Pistäkää paremmaksi!!!

"Mä sain viidessä minuutissa viisi vastausta ja vastanneista ilmeisesti vain yksi tajus, mitä hain. Pitääkö nyt tehdä päätelmä siitäkin, että vain IDIOOTIT kirjottaa tänne??? "

Idioottikin ymmärtää, että sä et tajunnut mitä tulit kirjoittaneesi ja yrität nyt korjata mokaasi :DDDD

• Suunnistaja

Olis nyt ainakin foorumin ylipäälliköltä (Cesar), odottanut jutun tajuumista, mut minkäs teet! Jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla........

• <=>

BB:tä voi katsoa useammallakin eri tavalla. Suuri osa katsojista - tottakai- odottaa Sarin näyttävän tissit ja Mikan ja Miran kuksivan kohtapuoleen kunnolla. Sarjaa voi kuitenkin seurata myös eri näkökulmista. On esimerkiksi jännä katsoa, miten täysin erilaiset ja toisiaan ennestään tuntemattomat ylipäänsä sopeutuvat tilanteeseen. Kuinka nopeasti porukka löytää sen parhaan kaverin ryhmästä ja jääkö joku kokonaan ilman juttuseuraa. Kuinka nopeasti talossa asuvat tylsistyvät Karin shown vetämiseen ja miten siihen vastaavasti reagoi tv-katsojat.

Itse kiinnitän huomiota -siis silloin kun sarjaa katson- niin pinnellisempiin, kuin syvällisempiinkin asioihin.

TISSIT

--

• ei muuta

kuin sukset jalkaan ja menoks!
      suunnistaja vois siinä samalla suksia vittuun

• Ellen

luulisin näin :/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      242
      10676
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6873
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6584
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      94
      5494
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4780
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4074
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3414
    8. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3358
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3315
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3083
    Aihe