Työmatkalla pohjoisessa

Minä uusintana

Työmatkani suuntautui kohti pohjoista ja mukaan matkalle piti lähteä isohko porukka jotta saisimme kerralla tehtyä tarpeeksi hommia asiakkaalla jottei sinne tarvitsisi useampana
päivänä lähteä. Loppujen lopuksi porukka pieneni itseni lisäksi Anitaan, joka on ihan mukava nainen ja ajattelin, että matkaseura on ihan ok! ja saisimme varmasti hommia vietyä eteenpäin myös kahdestaan.

Matkalla oli tarkoitus viipyä kaksi päivää ja luonnollisesti yöpyä paikan päällä. Anita on upean näköinen nainen, melko pitkä, rehevä olematta kuitenkaan lihava, pitkät mustat hiukset ja mukava luonne. Lentomatka ei ollut pitkä ja saimme hiukan alustettua päivää, että päästään heti töihin. Loppupäivä meni mukavasti ja olimme aikataulusta edellä. Asiakkaan edustajia piti tulla hotellillemme syömään, mutta joutuivat perumaan sen ja Anita vinkkasi minulle silmää ja totesi, että olemme nyt sitten illalla kahden. Ei haitannut minua.

Söimme hyvin ja ruuan päälle voisimme käydä vielä huomisen aikataulun läpi ja hän sitten kirjoittaa vielä myöhemmin pöytäkirjat yms. puhtaaksi. Siirryimme Anitan huoneeseen ja kävimme papereita läpi ja totesimme, että olemme aikataulusta edellä ja pääsemme ajoissa jatkamaan seuraavana päivän matkaa kohti kotia. Kun kaikki tarvittava materiaali oli käyty läpi, niin Anita venytteli ja totesi, että nyt kylpy tekisi terää. Olin samaa mieltä ja ajattelin, että josko kävisin hotellin baarissa ottamassa yhden oluen ja sitten nukkumaan.

Anita touhusi papereitten kanssa ja kun olin noussut ylös hän pyysi, että voisinko laskea kylpyveden kun siinä wc oven vieressä seisoin. No kyllä kai se käy ja laitoin veden juoksemaan, lisäsin kylpysuolaa yms. Kun palasin huoneeseen Anita pamautti päin naamaa, että kyllä kai tulen hänen seurakseen kylpyyn. Myönnän toki, että olen pannut merkille Anitan amatsonimaisen vartalon, mutta olen vain seurannut sivusta.

Ei kai sinulla mitään sitä vastaan ole...Anita jatkoi. Sanoin, että ei kai, mutta....mutisin joitain. Ei mitään muttia vaan kylpyyn siitä Anita naurahti ja ryhtyi avaamaan paitansa nappeja. Laskin takkini vuoteelle ja rupesin hidastellen avaamaan nappejani paidasta. Anita kuoriutui paidastaan nopeasti, otti pitkät housunsa pois ja heitti ne sängylle. Vilkaisin syrjäsilmällä Anitan uhkeaa vartaloa, joka aivan oikein oli muhkea, mutta ei missään nimessä liian tukeva. Muhkeitten rintojen verhona olleet rintaliivit lensivät sängylle ja ajattelin hiukan ripeämmin riisuutua. Heitin loput vaatteeni sängylle ja pujahdin ammeeseen.

Vaahtoa oli sopivasti ja vesi tarpeeksi lämmintä. Vessan ovi avautui ja Anita tupsahti vessaan ja hymyillen tokaisi, että sinähän ripeä olet.. Onko lämmintä vettä hän jatkoi ja istahti ammeen toiseen päähän. Sinulle varmaan sopii niin, että suoristan jalkani sivullesi ja voit tehdä samoin, niin mahdumme tähän oikein hyvin.. hän jatkoi. Suoristimme jalkamme ja Anita painautui ammeen päätyä vasten ja sulki silmänsä....Kyllä tekee hyvää hän huokaisi silmät suljettuna. Tein samoin ja täytyi myöntää, että lämmin vesi rentoutti mukavasti.

Vesiraja nousi melko korkealle ja peitti vain osittain Anitan muhkeat rinnat ja tunsin, että lämpimän veden rentouttavasta vaikutuksesta huolimatta kaluni alkoi pikkuhiljaa jäykistyä. Yritin rentoutua lisää, mutta eipä auttanut....Anita mutisi silmät suljettuna, että voisinko hiukan hieroa hänen pohkeitaan kun niitä kivistää ja vesi rentouttaa mukavasti. Hän siirsi vasenta jalkaansa ja melkein hipaisi kovaa kaluani, onneksi ei sentään mietin. Hieroin varovasti hänen pohkeitaan ja Anita huokaisi ja totesi, että hyvää tekee. Jatkoin hieromista ja Anita valahti hiukan alemmas ja sanoi, että voisinko jatkaa hieman ylempää. Jatkoin ylempää ja varovasti siirryin yhä ylemmäs ja ylemmäs...mietin, että missähän tässä nyt raja menee, mutta samalla mietin, että ei kai tässä muuten oltaisi, jos en voisi mennä loppuun saakka.

Kurotin hiukan eteenpäin ja hipaisin Anitan häpykumpua. Anita huokaisi hiljaa ja rohkaisin mieleni ja siirryin hieman eteenpäin. Kosketin häntä uudelleen ja kuin luvan antaen Anita levitti hieman jalkojaan antaen tilaa sormilleni. Varovasti kosketin hänen vittuaan ja vilkaisin Anitaa, joka edelleen oli silmät kiinni ja näytti nauttivan tilanteesta. Varovasti työnsin sormeni hänen sisäänsä ja liikutin sitä naiden häntä sormellani. Anita huokaisi ja nosti toisen jalkansa ammeen reunalle. Liikahdin vielä muutaman sentin eteenpäin ja toisella kädellä tartuin Anitan altaan reunalle nostamaan jalkaan ja levitin hieman lisää ja toisella sormella edelleen tyydytin häntä. Anita puri alahuultaan ja huokaili....tekee hyvää...hän mutisi...älä lopeta.. jatka vain.....Tein työtä käskettyä ja tein parhaani, jotta hän nauttisi täysin rinnoin.
Ihan vähän vielä...Anita mutisi ja siirsi oman kätensä käteni päälle antoi minulle rytmin. Just noin....just.... just...voi luoja minulta tulee.....tuleeeeeeee hän karjaisi ja retkahti veltoksi. Irtaannuin hänestä ja palasin ammeen päähän. Anita avasi silmänsä ja hymyili....oletpa taitava.. Tämä amme taitaa nyt käydä hieman liian ahtaaksi, koska haluan naida sinua hän sanoi nousten seisomaan ja astui pois ammeesta. Minä nousin seisomaan ja Anita huomasi kivikovan kaluni. Sinähän oletkin aivan valmis hän totesi ja astui askeleen lähemmäs, kumartui hieman ja ahmaisi kaluni suuhunsa. Taitavasti hän leikki kivikovalla kalullani ja totesin, että voisin tulla pois täältä ammeesta etten liukastu ja siinä voisikin olla selittämistä jos toinen kylki mustana. Astuin ammeesta ja istahdin ammeen reunalle ja Anita asettui polvilleen eteeni ja jatkoi kiusaamistani. Pidin reunoista kiinni, jotten pulahtaisi takaisin ammeeseen ja nautin kun Anita välillä hotkaisi kalun suuhunsa ja välillä nuoli vartta. Olin taivaissa ja Anita käytti suutaan taitavasti. Päästä mut sisään mutisin ja Anita nousi ylös. Hänen ylös noustessaan hyväilin hetken noita upeita rintoja ja Anita runkkasi minua. Ajattelin, etten enää kauaa kestäisi ja nousin ylös.

Peilin edessä oli melko iso lavuaari ja painoin hänet sitä vasten. Lavuaari oli hyvällä korkeudella ja Anita juuri sopivan pituinen, että pääsin naimaan häntä esteettä ja kummankaan ei tarvinnut polvia koukistella tai nousta varpailleen. Anita painautui lavuaaria ja vasten niin, että selkä ja jalat muodostivat melkein täydellisen 90 asteen kulman. Hiukan levitin hänen jalkojaan ja en voinut vastustaa enää sisään työntymistä. Yhdellä työnnöllä painauduin takaapäin Anitan herkulliseen kiimaiseen vittuun ja aloitin rauhalliset työnnöt. Anita painautui entistä tiukemmin lavuaaria vasten ja puristi rystyset valkoisen lavuaarin reunoja. Voi jessus hän huokaili....nai minua...nai kunnolla.. hän huohotti. Levitin hiukan hänen pakaroitaan ja työntelin tasaisen varmasti kaluani hänen liukkaaseen vittuunsa. Sulla on ihanan märkä vittu...mutisin ja kourin hänen isoa persettään ja aivan mahtava perse jatkoin....Anita huokaili ja peilin kautta huomasin kuinka hän silmät kiinni nautti työnnöistäni ja välillä hän kiihottavasti nuolaisi huuliaan. Hänen isot massiiviset rintansa heiluivat valtoimeen puolelta toiselle ja nappasin vasemman rinnan kouraani...voi kristus miten mahtava isot rinnat sulla on mutisin ja kourin sitä kuin viimeistä päivää.

Voi kulta pieni Anita huohotti, multa tulee ihan just....kiihdytin hiukan tahtia ja Anita työntelin vastaan ja peilin kautta katsoi minua kiimainen ilme kasvoillaan. Kosketin takaapäin hänen vittuaan ja tämä oli jo liikaa Anitalle, jonka jalat alkoivat täristä ja hän laukesi täristen kauttaaltaan. Irtaannuin hänestä ja Anita kääntyi huohottaen katsomaan minuun. Voi luoja miten hyvää teki hän huohotti katkonaisesti.

Anita polvistui eteeni ja ahmaisi kalun suuhunsa. Imien varovasti ja hyväillen pussejani rupesin itsekin olemaan aika lähellä...minulta tulee ihan just mutisin ja näin melkein tähtiä. Laukea vaan suuhun Anita sanoi ja tartuin häntä takahiuksista kiinni. Kiihdytin tahtia ja lopulta tunsin, että mällit lähtevät liikkeelle ja silmässä melkein sumeni kun lopulta laukesin, niin että se tuntui päästä varpaisiin. Osan spermasta Anita sai nieltyä, mutta osan oli hänen poskillaan ja leuallaan. Hyvää hän mutisi ja runkkasi vielä kalustani viimeiset pisarat.

Hengitys alkoi tasaantua ja totesin, että on varmaan parempi mennä suihkuun, mutta eri aikaan, että päästään nukkumaan. Anita totesi, että parempi niin, ja kysyi olisiko vielä aamulla mahdollista ennen aamupalaa nauttia toisenlainen aamupala. Lupasin tulla käymään ja kipaisin suihkun kautta omaan huoneeseeni. Seuraavana aamuna puhelin pirahti herätyksen merkiksi. Pomppasin ylös sängystä, kävin suihkussa ja pakkasin kamat lähtöä varten. Astuin ulos huoneesta ja samassa eräästä toisesta huoneesta astui ulos pariskunta, joka oli näemmä matkalla aamupalalle. Kumarruin muka sitomaan kengännauhojani ja kun pariskunta oli kadonnut nurkan taakse kopautin Anitan oveen.

Anita avasi hetken päästä oven juuri heränneenä pyjama päällään. Pyjaman oli kaksiosainen, värikäs ja yläosassa oli muutama nappi kiinni. Yläosasta pilkisti isojen rintojen vako ja näky
oli kyllä kiihottava. Huomenta hän hymyili ja pyysi astumaan sisään huoneeseen. Hän kysyi kuinka olin nukkunut ja hymyillen totesin, että rauhallisesti kuin lapsi. Anita venytteli ja totesi, että on vielä hiukan unessa, mutta jatkoi pilke silmäkulmassaan, että josko saisin hänet heräämään. Anita avasi pyjaman yläosan muutaman napin ja alta paljastuivat nuo raskaat, upeat rinnat. Voisit aloittaa täältä hän huokasi...rintani ovat ainakin näin heti aamusta todella herkät hän jatkoi ja siveli rintojaan katsoen kulmiensa alta suoraan minuun. Astuin hänen luokseen ja kumarruin suutelemaan rintoja ja nännejä. Ne kovettuivat hetkessä ja imaisin toisen nännin suuhuni, kiusasin sitä kieleni kärjellä ja välillä varovasti hampailla näykkien.
Hyväilin kädellä ja sormillani toista rintaa ja kun olin aikani touhunnut toisen rinnan parissa vaihdoin kohdetta. Anita huokaili tyytyväisenä ja hyväili niskaani. Hyväilin molempia rintoja vuorotellen ja Anita huokaili ja toisteli, että tee niille hyvää, just siitä...noin just hitaasti kielellä.... Asetin käteni varovasti hänen vitulleen ja Anita hätkähti hiukan. Kokeilin uudestaan ja totesin hänen olevan taas aivan märkä. Sujautin käteni pyjaman sisälle ja koskettelin varovasti hänen kiimaista märkää vittuaan. Halusin kiusata ja pitkittää hänen nautintoaan ja olin hyvin varovainen. Imin ja näykin hänen raskaita isoja rintojaan ja kivikovia nännejä. Anita voihki ja puristi minua hellästi niskasta. Hän voihki, että teen hänet jälleen ihan hulluksi ja halusi minut sisäänsä välittömästi. Hän sujautti housut jalastaan ja kömpi sängylle mahalleen. Laskin housut jalastani ja tuijotin herkeämättä tuota mahtavaa persettä, joka odotti sisään porautumista. Repäisin paidan päältäni, että napit lentelivät lattialle ja kömmin sängylle suutelemaan ja näykkimään noita mahtavia pakaroita.

Anita ynisi ja nosti hiukan persettään ja asetin kaluni hänen vitulleen ja työnnyin hitaasti sisään. Pääsin naimaan häntä nyt omaan tahtiini ja nautin tuosta mahtavasta perseestä, josta jo eilen illalla olin päässyt nauttimaan. Hän pyysi huohottaen minua odottamaan hetkisen ja vetäydyin irti hänestä. Anita sujautti tyynyn alleen ja tämä nosti hiukan hänen persettään ja painauduin uudelleen sisään. Työnnä se siinne toiseen reikään Anita aneli huohottaen ja vilkaisi minua olkansa yli. Vedin kovan kaluni ulos ja sovitin sen anukselle...varovasti....ihan varovasti....hän aneli. Varovasti työnnyin sisään ja Anita ulisi hiljaa...ihan varovasti pohjaan saakka hän mutisi hampaidensa välistä. Sentti sentiltä porauduin syvemmälle ja Anita rutisti peiton kulmaa ja voihki kuuluvammin...vielä syvemmälle...vielä...vielä...hän komensi ja painoin aivan pohjaan saakka....voi että tekee hyvää hän huusi ja vaati minua jatkamaan...nai minua sinne perseeseen....voi jessus nai minua....

Tein parhaani ja tuntui todella hyvältä naida tuota jumalaista persettä ja nautin täysin pussein, jotka odottivat tyhjenemistä tuohon tiukkaan kiimaiseen anukseen. Anita puristi toisella kädellä peittoa nyrkissään ja toisella kädellä hän oli repinyt lakanan nurkan patjan alta, hän irvisti nautinnosta ja huohotti raskaasti antaen ohjeita minulle milloin kiihdytän tahtia ja milloin otan rauhallisemmin, jotta nautinto kestäisi mahdollisimman pitkään. Paina lujaa kulta paina nyt lujaa...... ihan rauhassa...vedä hitaasti uloooos ja paina sisäääääään ja minä tein hänen pyyntöjensä mukaan. Hyvä poika.. just noin.. ihanaaaa Anita kannusti minua antamaan parastani.

Haluan ratsastaa hän huohotti ja vetäydyin irti hänestä. Asetuin viereisellä sängylle selälleen ja huohottaen Anita asettui päälleni rinnat silmieni edessä heiluen. Hamusin toista rintaa suuhuni ja Anita kumartui eteenpäin sen verran, että nappasin toisen nännin suuhuni. Anita voihki ja asetti kaluni anukselleen ja laskeutui hitaasti alaspäin koko ajan huutaen nautinnosta. Päästyään pohjaan asti hän avasi silmänsä ja tuijotti minuun. Mä nain sut tainnoksiin.. nain sua niin, ettei kukaan ole aiemmin nainut...Tartuin hänen pakaroihinsa ja työntelin alta vastaan, Anita kumartui suutelemaan minua ja kielemme kisailivat suussamme. Anita sulki silmänsä ja huohottaen ratsasti kivikovalla kalullani. Voi jestas miten kova ja ihana kalu sulla on hän voihki....anna tulla perseeseen koko lasti kulta anna tulla.. hän komensi. Hän suoristi selkänsä ja keinutti itseään ja minä kourin molemmilla kourillani välillä isoja rintoja ja välillä muhkeaa persettä. Mä en kestä enää Anita voihki...tuleeko sulta kohta kulta...mä en kestä enää kauaa....en kestä....sanoin, että olen aivan valmis ja huusin, että nyt tulee nyt nyt nyt....karjaisin ja laukesin hänen perseesensä ja samoin tein Anita jäykistyi ja huusi suoraa huutoa naapureista välittämättä. Hän lysähti päälleni ja tasasimme hengitystä ihan rauhassa. Tämä ei jää tähän Anita mutisi....mä haluan sua vielä joskus...tämä oli ihanan syntistä.... en saanut sanaa suustani. Olin väsynyt mutta tyydytetty. Kävimme yhdessä suihkussa ja pesimme toisemme. Päivä jatkui hyvissä merkeissä ja jatkoakin seurasi sitten myöhemmin....

0

16596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1817
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        78
        1687
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1313
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        69
        1131
      5. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        809
      6. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        785
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        757
      8. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        749
      9. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        725
      10. Plösö ja synttäriruusut

        Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        702
      Aihe