Vaihtoehtolääke

suosittu

Te joille tyroksiini ei tunnu auttavan tiedoksi, että tyroksiinille on myös vaihtoehtolääke. Armour on kasvattamassa suosiotaan suomessa. Se sisältää kaikki kilpirauhasen 9 hormonia, kun tyroksiini sisältää ainoastaan 1 hormonia. Itse olen saanut avun armourilla. Ensimmäinen linkki on foorumille jossa voit kysyä lisää tietoa(sieltä löytyy paljon armourin käyttäjiä). Seuraavassa linkissä on tietoa armour-lääkkeestä.

http://www.kilpirauhas.info/foorumi

http://www.kutina.fi/ARMOUR_FAQ.html

13

4518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sicce-

Kuinkahan moni on valmis maksamaan 41-69 euroa kuukaudessa siitä lääkkeestä? Thyroxin on yksi halvimpia lääkkeitä. Kyllä takuulla Throxinkin tehoaa jos ottaa sen oikeaoppisesti ja riitävän suuren annoksen. Ei kai se Thyroxin imeydy jos ottaa esim. jotain mahalääkettä, verernpainelääkettä tai magnesiumia ym. yhtä aikaa.

• lisää!

olen valmis maksamaan 50e/kk terveyteni ja elämän laadun palauttamisen eteen. mielestäni tuo on pieni summa siihen että saa tuntea taas 'elävänsä'! armour on kasvattanut juuri siksi räjähdysmäisesti suosiotaan, koska ihmiset vihdoin paranevat. minulla arvot olivat hyvät tyroksiinilla ja vaikka kuinka nostettiin arvoja olo ei vaan parantunut. - no ei ihmekkään sillä tyroksiinissa on vaan yhtä hormonia yhdeksästä kilpparin tuottamasta hormonista, mutta armourissapa on ne KAIKKI.
        en vaihtaisi armouria mistään hinnasta pois, niin tyytyväinen olen

• muutkin

Kyllähän muutkin lääkkeet maksaa mansikoita. Kuten sanoit throxin on harvinaisen halpa lääke. Jättäisitkö sen ostamatta jos se olisi kalliimpi?

Mitäpä ihminen ei maksaisi terveydestään ja hyvinvoinnista. Ei se Thyroxin toimi kaikilla vaikka oikeaoppisesti ottaisi. Itsekin otan thyroxinin aamulla ensimmäisenä sen jälkeen koirien kanssa lenkille 30-45min. ja vasta sitten aamiainen. Vitamiinit ja kivennäiset(sinkki seleeni ja kromi) vasta illalla. Muita lääkkeitä ei ole. Vaan eipä auta vaikka arvot periaattessa ok/liikatoiminnan rajoilla.

• väsynyt

Off topic, mutta pisti silmään "Kyvyttömyys seurustella tai olla parisuhteessa" tuossa listassa oireista joihin armour on auttanut. Sellaiset ovat tietysti monimutkaisia asioita, mutta osaisiko joku sanoa, että voiko vajaatoiminta siis tehdä kylmäksi ja tunteettomaksi, vai mihinhän tuo perustuu?

Kuulostaa kyllä kiinnostavalta, jos vielä joku päivä saan koelääkityksen ja varmuuden vajaudestani, suostun tyytymään tyroksiiniin korkeintaan väliaikaisesti. :P

• uskoa

Kyseisen lääketehtaan Suomen-edustajalla taitaa olla tukala olo, kun ei lääke mene kaupaksi eikä sitä saa missään mainostaa. Sitten pitää pyöriä täällä nettipalstoilla, että edes joku suostuisi uhraamaan rahansa tuotteeseen, jota ainakaan minä en ikipäivänä suostuisi syömään. Eläinperäisen lääkkeen turvallisuus nykyaikana on kyseenalainen. Muistelkaa vain mitä kaikkia tauteja on löydetty. Sen takiahan mm. nautaperäinen tyroksiini aikoinaan lopetettiin.

• paljoakaan
        uskoa kirjoitti:

Kyseisen lääketehtaan Suomen-edustajalla taitaa olla tukala olo, kun ei lääke mene kaupaksi eikä sitä saa missään mainostaa. Sitten pitää pyöriä täällä nettipalstoilla, että edes joku suostuisi uhraamaan rahansa tuotteeseen, jota ainakaan minä en ikipäivänä suostuisi syömään. Eläinperäisen lääkkeen turvallisuus nykyaikana on kyseenalainen. Muistelkaa vain mitä kaikkia tauteja on löydetty. Sen takiahan mm. nautaperäinen tyroksiini aikoinaan lopetettiin.

Kyseisen lääketehtaan Suomen-edustajaa ei ole olemassakaan zori nyt vaan. Korkeintaan Yliopiston apteekki on ns.'edustaja'.
        Armourista kerrotaan esim seuraavilla lääkäreiden endopäivillä, koska suomen lääkäritkin ovat huomanneet tyytyväisen asikaskunnan kasvavan.
        armour on tehty sian kilpirauhasesta ja siitä ei ole ikinä löydetty mitään haitallista. Tyroksiinilla on ollut kyllä vaikea historia ja useita recalleja eli lääke-eriä on vedetty pois markkinoilta!

• vaikuttaa kaikkeen

kiukkuiseksi ainakin tekee! Vaikea on puolison kestää mitättömistä syistä räjähtelevää pirttihirmua. Tietysti sekin vaikuttaa, kun toinen haluais jotain tehdä, lähteä vaikka ulos tai käydä kylässä yhdessä, niin vastaus on lähes aina: En mä jaksa.

• Heli 2
        uskoa kirjoitti:

Hyvänen aika, kukas nyt pillastui! Itse sain kesäkuussa lopultakin lähes kolmen vuoden kuluttua Armourin käyttööni, ja nyt voin hyvin. Kyllä se niin on, että kun kilppari on kokonaan poistettu, ei pelkkä Thyroxinin 1 synteettinen t4-hormooni auta. Ja mainostuskieltoa tuskin missään on määrätty virallisesti. sitten pitäis varmaan kieltää muidenkin lääkkeiden mainostaminen. Armour on maailman ensimmäinen kilpirauhasen vajaatoimintaan kehitetty lääke, ja se on Amerikassa ja euroopassakin yleisesti käytetty. Sieltä ei ole kuulunut valituksia enempää kuin Thyroxinista. Mutta se joka pelkää jotain hyvin epätodennäköistä sairastumista eläinperäisen lääkkeen käytön jälkeen, käyttäköön vain synteettisiä. Oma vointini ei ollut ollenkaan hyvä Thyroxinilla, nyt elän taas!!

• -klup-
        uskoa kirjoitti:

Kyllä varmasti menisi lääke kaupaksi, jos sen vain lääkärit paremmin tuntisivat ja hinta olisi alhaisempi. Tämähän on itse asiassa se alkuperäinen lääke, jolla ihmisiä hoidettiin, kunnes käyttöön saatiin synteettinen = halpa Thyroxin, ja alettiin samalla hoitamaan enemmän viitearvoja kuin ihmisiä.

Voisitko kertoa jonkin viime vuosina löydetyn taudin, jota olisi siis välittynyt lääkkeiden välityksellä? Armour on sian kilpirauhasesta tehty, ja elimistönsä toiminnan puolesta sika lienee lähinnä ihmistä - jollei lasketa toista ihmistä.

Mitä tulee siihen ettei kukaa osta ja suostu syömään, niin kyllä vaan suostuu, minä muiden joukossa, koska Thyroxin ei kaikkia oireita vienyt. Miksi en suosutuisi?

Toisekseen täällä ei kukaan mainosta, vaan kertoo asiasta. Sinun ajatusmaailmassasi kaikkien Thyroxinista avun löytäneiden, ja tällä palstalla siitä kertoneiden lienee oltava mainomiehiä myös?

• Armourilla elämään herännyt
        uskoa kirjoitti:

...NAUTAperäinen tyroksiini??? milloinkas sellaista on ollut? Minkä merkkinen, mikä lääketehtaan valmistama? Enpä ole kuullutkaan moisesta... Hohhoijaa, tuo vissiin jotain mieltä ylentävää oloa puhua puuta heinää ja latistaa hyviä asioita tässä katalassa maailmassa. No, eipä haittaa mun menoa :)

• armourlainen
        Armourilla elämään herännyt kirjoitti:

...NAUTAperäinen tyroksiini??? milloinkas sellaista on ollut? Minkä merkkinen, mikä lääketehtaan valmistama? Enpä ole kuullutkaan moisesta... Hohhoijaa, tuo vissiin jotain mieltä ylentävää oloa puhua puuta heinää ja latistaa hyviä asioita tässä katalassa maailmassa. No, eipä haittaa mun menoa :)

Otahan selvää, ennenkuin tuomitset; armour on kaikkea muuta kuin vitsi.

http://www.kilpirauhas.info/foorumi/

http://www.stopthethyroidmadness.com/

Ei kaikki paketit ole epäilyttäviä ;) Tarkennukseksi vilä, että armour on tehty SIAN kilpirauhasesta, ei naudan; sellaiseen muotoon, että se imeytyy erinomaisesti ja korvaa vajaatoimintapotilaan omaa kilpirauhashormonituotantoa. T4, jota myös thyroxiniksi kutsutaan, on todellakin vain sitä T4:ää, kun taas armour sisältää KAIKKI kilpirauhasen luonnostaan tuottamat hormonit. Siinä se iso ero!

• armourlainen
        Armourilla elämään herännyt kirjoitti:

Yksi tärkeä linkki unohtui; tuhti tietopaketti armourista:

• EI KIRJOITA LÄÄKÄRI TÄTÄ
        armourlainen kirjoitti:

Yksi tärkeä linkki unohtui; tuhti tietopaketti armourista:

KUN KYSYIN LÄÄKÄRILTÄNI, JOK ON ALAN ERIKOISLÄÄKÄRI, SIIS ERIKOISTUNUT THÄN, SANOI, ETTEI KIRJOITA TÄTÄ MULLE, KOSKA SE ON VAIN ERITTÄIN VAIKEISIIN TTAPAUKSIIN....
        MISTÄHÄN TÄTÄ SAISI.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6484
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      555
      2251
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1837
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      82
      1214
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1012
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      960
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      74
      886
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      823
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      30
      814
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      145
      747
    Aihe