2 minsaa sitten 24/7:ssa tuli ilmi, että Heidin ja Sarin välille on jo ennakolta säädetty jotain, tai sitten heillä on joku salaisuus MISTÄ EI SAA PUHUA TALOSSA! MIKÄ SE ON??
veikkauksia kehiin. ja realistisia semmosia.
Heidi painotti sanomisissaan jatkuvasti sitä että "se mitä mä en saa sanoa... niin asiat oli toisin jne."
Mikä on blondien salaisuus?????
5
922
Vastaukset
- lisäys
jotenkin heidän välillään oli ystävyyttä.. rakkautta(?) ihankuin he haluaisivat syödä toisensa (rakkaudellinen termi) mutta tuottaja on kieltänyt tms. jotakin hämärää tuli nyt ilmi..
- lisäys2.0
hmm.. aluksihan tytöt eivät olleet edes puhuneet toistensa kanssa.. ja sanoivat että tilanne olisi toinen jos ei "asia mistä emme saa puhua" olisi voimassa..
elikkäs.. onko tuotanto porukka kieltänyt blondien ystävyyden..
joopajoo
bb keskeytti jonkin keskustelun jossa oli kielletty aihe.. olisivatko nimeöämisiä jotenkin sivunneet tms.. vähän missasin ton- iuda
ne on siskoja
- jotakinkkooo
iuda kirjoitti:
ne on siskoja
nii... jotaki ne on ehotellu tms..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533