hieno keksintö

14

1674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahtik

      tuollaiset systeemit on jo myynnissä ja ollut jo vuosia.

      • eivät toimi

        Toyotan systeemi on ainakin ihan paska. Todella epäluotettava. Toisaalta mitäs muuta halpisautolta voi odottaa. Veikkaan että Bemmussa myydään valmista ja toimivaa tavaraa eikä mitään beta-versiota vain siksi että pitää olla ensimmäisenä myynnissä.


      • mahtik
        eivät toimi kirjoitti:

        Toyotan systeemi on ainakin ihan paska. Todella epäluotettava. Toisaalta mitäs muuta halpisautolta voi odottaa. Veikkaan että Bemmussa myydään valmista ja toimivaa tavaraa eikä mitään beta-versiota vain siksi että pitää olla ensimmäisenä myynnissä.

        Sinulla on varmasti runsaasti kokemusta muiden merkkien järjestelmistä.


      • sillä erolla

        että Bmw:llä se toimii vrt. prius


      • lauri
        sillä erolla kirjoitti:

        että Bmw:llä se toimii vrt. prius

        sen väitteen että BMW:n systeemi toimii Priusta paremmin? Tuon videon perusteella sitä ei voi väittää koska netti on väärällään samanlaisia videoita Priuksesta.


      • Toyotasta
        mahtik kirjoitti:

        Sinulla on varmasti runsaasti kokemusta muiden merkkien järjestelmistä.

        Muijan Toyotassa on kyseinen systeemi ja se on aika syvältä. Toyotan ns. takuu on myös aika mielenkiintoinen. Levitellään käsiä ja sanotaan ettei voi mitään.


      • Systeemi.........
        lauri kirjoitti:

        sen väitteen että BMW:n systeemi toimii Priusta paremmin? Tuon videon perusteella sitä ei voi väittää koska netti on väärällään samanlaisia videoita Priuksesta.

        Priuksen systeemissä pitää itse määritellä väli johon auto parkkeerataan.

        Tunnistin on oikean puoleisessa peilissä.

        Prius ajetaan niin, että peili on vieressä olevan auton etupuskurin kohdalla jonka eteen auto parkkeerataan. Painetaan nappia.

        Sitten ajetaan ruudun verran eteen, jolloin peili on sivulla olevan auton takapuskurin kohdalla, jonka taakse auto jää. Painetaan nappia, jolloin järjestelmä on mitannut ruudun pituuden johon parkkeerataan.

        Tämän jälkeen prius ohjaa itsensä ruutuun.

        BMW taas mittaa ruudun automaattisesti, kun ajaa siitä ohi, niinkuin video osoitti.


      • Kommentti
        Systeemi......... kirjoitti:

        Priuksen systeemissä pitää itse määritellä väli johon auto parkkeerataan.

        Tunnistin on oikean puoleisessa peilissä.

        Prius ajetaan niin, että peili on vieressä olevan auton etupuskurin kohdalla jonka eteen auto parkkeerataan. Painetaan nappia.

        Sitten ajetaan ruudun verran eteen, jolloin peili on sivulla olevan auton takapuskurin kohdalla, jonka taakse auto jää. Painetaan nappia, jolloin järjestelmä on mitannut ruudun pituuden johon parkkeerataan.

        Tämän jälkeen prius ohjaa itsensä ruutuun.

        BMW taas mittaa ruudun automaattisesti, kun ajaa siitä ohi, niinkuin video osoitti.

        Teoriassa Toyotan systeemi on hyvä mutta ainakin vaimon autossa se on kuin suuntavilkku. Toimii, ei toimi, toimii, ei toimi... Merkkihuollossa levitellään käsiä.


    • Kuljettajana 1

      Paljonkohan tuokin maksaa... no bemarikuskit maksavat sen autossaan mitä eivät autokoulussa oppineet :o)

      • on kato...

        ...varaa. Omistan myös kahvinkeittimen vaikka ihan hyvin voisin opetella keittämään porokahvia. Paahdan myös leipäni paahtimessa vaikka ihan hyvin ne voisi grillata nuotiolla.


    • Tiedottajadjhdyhdh

      Järjestelmä on jo nähty Lexuksissa.

    • BMW Power

      On hyvä että autotehtaat, mutta todellisuudessa alihankkijat, keksivät uusia innovaatioita.

      BMW:n ei kannata olla ihan ensimmäisenä maksamassa tuotekehityksestä.

      Hyvänä esimerkkinä on turbo. E23 745i oli räpellys mutta uusi 335i ei todellakaan enää ole sitä.

    • Kyyllä
      • ajassa

        minkälainen tumpelo tahansa olis vieny tuon parkkipaikan;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe