PIHLALLE

tekeekö tällä arvosanalla m...

Olen se 47-vuotias lähihoitaja. Sain näytöstä kahden tunnin väännön jälkeen kolmosen. Mulla oli laitettu tyydyttäviin arvosanoihin sellassia mitkä oli open ja mun mielestä melkein kiitettäviä. Arvioitsija joutui ne muuttamaan mutta ei suostunut antamaan nelosta. Se haukkui mua koko ajan vaik anoi viidestä pallukasta kiitettävänkin kun oli pakko.
Hän alunperin lupasi et näyttö näyttönä ja kaikki oli hyvin kun läksin perjantaina kotiin. Kävimme pallukat läpi silloin ja hän sanoi et kaikki on ok. Maanantaina puhui sellaista mitä kuului harjoittelujaksoon ja oli ilmeisen ärsyyntynyt jostain. Olin laittanut itsearvioinnin vapaaseen osaan tietoa et olin ollut 1.5 viikkoa ilman ohjaajaa. Olihan mulla kuulemma ollut liuta naisia osastolla!
Nyt minulla on 4 kasvun tukemisesta ja 3 hoito/huolenpito osiosta. Tein 10 kertaa enemmän töitä ja olin mukana koko sydämellä ja sain huonomman kun ekalta jaksolta.

Meillä jotkut sanoivat et kolmosella on turha ettiä töitä! Mitä sinä olet mieltä? Kannattasko yrittää oikasua?
MIelestäni yhteisarvosana on yli 3 ja joitain on tyydyttävässä mitä ei pitäs sielä olla. En keskustelussa nähnyt mitä ruksasivat kun ei käyty kriteereitä järjestyksessä läpi ja jouduin omani antamaan opelle.Olin muutenkin pää sekasin siitä pöllytyksestä minkä sain arvioitsijalta. Hän syytti et olin ihan paniikissa kolme päivää ja kaksi viimeistä hommat sujui. Hän jauhoi ja jauhoi sitä samaa kuinka paniikissa olin ja miten mistään ei tullut mitään! Aika vahvasti väritettyä tekstiä.
Koulu alkoi viikko sitten ja olemme koko luokka ihan väsyneitä..onneksi muutkin, sillä luulin jo sairastuneeni johonkin kun väsyttää niin kauheesti koko ajan.

3

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pihla-67

      arvosanasi on hyvä!!

      Ja kylläpä sitten aikoinaan, kun siirryt työelämään, muilla tekijöillä kuin arvosanoilla on painoarvoa.

      Joten ole ihan onnellisesti tyytyväinen hyvään saavutukseen.

      • 47-vuotias Lähihoitajaopisk...

        mulla jäi vaan niin kelju fiilis kun se arvioitsija yritti vetää kokoajan arvosannaa alaspäin mitä ope oli mieltä. Se että olin antanut huonoa palautetta rakentavassa sävyssä kuitenkin suututti heidät. Olisi kannattanut odottaa näyttökeskustelu ohi ja avata vasta sitten kirjallinen arkkuni.

        Siitä talosta ei kukaan ole saanut vitosta kuulemma. Eli en taida mennä sinne enää...on se niin aatamin aikainen laitos. Onneksi tämän kokoisessa kaupungissa on valinnanvaraa.

        Oikeastaan olen onnellinen, että selvisin hengissä siitä ryöpytyksestä. Aatteles kun kukaan ei oikein ohjannut ja sit arvioitsija on sellanen ettei jätä mitään kiveä kääntämättä kaksi kertaa....hauska yhdistelmä.
        Efficasta ja lääkinnästä ja toimenpiteistä sain erinomaisen...se olikin ainoa missä olimme samaa
        mieltä. Onneksi ope piti tällä kertaa aika kovasti mun puolta. Hän vaati monta kertaa perusteluja kun ne ei hänen mielestä riittäneet. Harmittaa vaan kun meidän luokalta muut sai vitosia ja nelosia ja mä jouduin kaikista vaativammalle osastolle. Jälkikäteen kuulin et perusjaksolla ei laiteta yleensä kutoselle ja vitoselle ketään.

        Nytten alkoi sitten svenskan taalaus..voi että naurattaa kun osalla luokasta ei ruotsista tule muuta mieleen kun hobby hall. Ja mulla: alla bukat sova...ja se on suomennettuna kaikki peräpukamat nukkuvat.Ei olla tehty koulussa muuta kuin naurettu vedet silmissä kun niin väsyttää!

        Se on niin lohdullista että kaikki ovat melkein samassa jamassa kuin minä! Nyt naurattaa mutta itkukaan ei ole kaukana!
        Kiitoksi rohkaisusta!


    • Nunsku

      ei sulla ole mitään hätää, sit kun töihin pyrit niin ei ne todistuksen arvosanoja katsele!!!!
      käytäntö kaiken kertoo:D
      opiskeluintoa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe